Odpowiedz

Chargeback - mit czy "kit" w ING

[ Edytowane ]

Czy istnieje możliwość przyspieszenia/złożenia poza wiadomością w Moje ING np. bezpośrednio w Visa, postępowania Chargeback w celu odzyskania środków za płatność kartą Visa w internecie za niezrealizowane zakupy ??

 

Z korespondencji poprzez wiadomości w Moje ING wynika że pracownicy ING nie ogarniają tematu i przeprowadzenie reklamacji zajmie im jeszcze wiele lat. Już przeszliśmy z terminami z roku 2017 w  2018 i boję się co będzie dalej.

 

26.10 2017 złożenie reklamacji

30.10.2017 wiadomość z ING że działają od Specjalista ds. Relacji z Klientem

03.11.2017 wiadomość z ING że nadali numer 01055/11/2017 reklamacji i załatwią najpóźniej do 03.12.2017 od Starszy specjalista

29.11.2017 wiadomość z ING od Specjalista ds. Relacji z Klientem o treści

"poprosiliśmy już właściciela strony internetowej, na której realizowała Pani transakcję, o wszystkie niezbędne informacje. Niestety w związku z tym, oczekiwanie na jego odpowiedź może wydłużyć czas wyjaśniania Pani sprawy do 2 stycznia 2018r."

 

Idąc dalej tym tokiem spodziewam się kolejnej wiadomości w styczniu 2018 z informacją o przedłużeniu sprawy np. na rok 2019.

 

Porażka ??  Chargeback w ING to marketingowy mit ??

Beataor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
29-11-2017
Wiadomość 1 z 6 (16 596 wyświetleń)

Re.: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Trzeba w miarę możliwości płacić przez PAYPAL . Oni na załatwienie reklamacji i ewentualne oddanie kasy mają 20 dni . I choćby się waliło i paliło te dwadzieścia dni jest nieprzekraczalne , musi zapaść decyzja w jedną lub drugą stronę .

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 2 z 6 (16 501 wyświetleń)

Re: Chargeback - mit czy "kit" w ING

@Beataor  Jesteśmy tylko pośrednikiem w rozpatrywaniu reklamacji chargeback za pośrednictwem organizacji płatniczej, miedzy użytkownikiem karty a sprzedającym.

Zgodnie z regulacjami organizacji płatniczej, sprzedający po otrzymaniu chargebacka ma 45 dni na wypowiedzenie się w sprawie – albo uznaje reklamacje albo przedstawia dokumenty potwierdzające niezasadność reklamacji. W takiej sytuacji do tych 45 dni trzeba doliczyć 5 dni, bo tyle ma czasu na załączenie dokumentów.

 

Długi termin rozpatrzenia reklamacji wynika właśnie z tych regulacji Visa. Niestety nie mamy możliwości przyspieszenia tego typu reklamacji.

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 3 z 6 (16 453 wyświetleń)

Re.: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Witam
I jak to się skończyło? bo ja jestem w podobnej sytuacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Zbyszeka630422
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-12-2017
Wiadomość 4 z 6 (13 616 wyświetleń)

Re.: Chargeback - mit czy "kit" w ING

u mnie jest jeszcze lepiej - wysłałam wiadomość reklamacyjną 31.08.2018 i do tej pory (15.09) nie otrzymałam w ogóle odpowiedzi.... nie wiem czy ktoś w ogóle czyta te wiadomości?

Odpowiedz
0 Lajków
lanoria
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-09-2018
Wiadomość 5 z 6 (12 125 wyświetleń)

Re: Re.: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Jeśli wiadomość wysłałaś przez usługę Moje ING, staramy się na nie odpowiadać jak najszybciej. 
Jeżeli chcesz zgłosić reklamacje w sprawie płatności, poza Moje ING, możesz to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie: 32/ 357 00 62. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 19:00,
- w oddziale. 
Skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób. Wyjaśnimy sytuację. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
535
120
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (12 077 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Awaria modułu wpłat Planet Cash

Dzień dobry,
Przed chwilą (12.06.2024) dokonałem wpłaty 1600 złotych poprzez wpłatomat Planet Cash, jednakże po przeliczeniu pieniędzy wyskoczyła awaria modułu wpłat, bankomat wydał mi kartę, jednak pi

...

12-06-2024
Re.: Brak gotówki po wpłaceniu w wpłatnomacie.

I jak gotoweczka wróciła? Czy odświeżasz co 15 min z nerwami i ciągłymi prośbami o przyspieszenie tych leniów ?

12-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

Ale co się takiego w ING stało, że poziom tej obsługi klienta spadł do zera. Nie można uzyskać żadnej informacji, wszystko tygodniami się ciągnie. Banki spółdzielcze są na wyższym poziomie, a tu XXI w...

12-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy