29-11-2017
17:11
– ostatnio edytowany
29-11-2017
21:51
przez
KamilaC
Czy istnieje możliwość przyspieszenia/złożenia poza wiadomością w Moje ING np. bezpośrednio w Visa, postępowania Chargeback w celu odzyskania środków za płatność kartą Visa w internecie za niezrealizowane zakupy ??
Z korespondencji poprzez wiadomości w Moje ING wynika że pracownicy ING nie ogarniają tematu i przeprowadzenie reklamacji zajmie im jeszcze wiele lat. Już przeszliśmy z terminami z roku 2017 w 2018 i boję się co będzie dalej.
26.10 2017 złożenie reklamacji
30.10.2017 wiadomość z ING że działają od Specjalista ds. Relacji z Klientem
03.11.2017 wiadomość z ING że nadali numer 01055/11/2017 reklamacji i załatwią najpóźniej do 03.12.2017 od Starszy specjalista
29.11.2017 wiadomość z ING od Specjalista ds. Relacji z Klientem o treści
"poprosiliśmy już właściciela strony internetowej, na której realizowała Pani transakcję, o wszystkie niezbędne informacje. Niestety w związku z tym, oczekiwanie na jego odpowiedź może wydłużyć czas wyjaśniania Pani sprawy do 2 stycznia 2018r."
Idąc dalej tym tokiem spodziewam się kolejnej wiadomości w styczniu 2018 z informacją o przedłużeniu sprawy np. na rok 2019.
Porażka ?? Chargeback w ING to marketingowy mit ??
30-11-2017 10:22
Trzeba w miarę możliwości płacić przez PAYPAL . Oni na załatwienie reklamacji i ewentualne oddanie kasy mają 20 dni . I choćby się waliło i paliło te dwadzieścia dni jest nieprzekraczalne , musi zapaść decyzja w jedną lub drugą stronę .
30-11-2017 16:55
@Beataor Jesteśmy tylko pośrednikiem w rozpatrywaniu reklamacji chargeback za pośrednictwem organizacji płatniczej, miedzy użytkownikiem karty a sprzedającym.
Zgodnie z regulacjami organizacji płatniczej, sprzedający po otrzymaniu chargebacka ma 45 dni na wypowiedzenie się w sprawie – albo uznaje reklamacje albo przedstawia dokumenty potwierdzające niezasadność reklamacji. W takiej sytuacji do tych 45 dni trzeba doliczyć 5 dni, bo tyle ma czasu na załączenie dokumentów.
Długi termin rozpatrzenia reklamacji wynika właśnie z tych regulacji Visa. Niestety nie mamy możliwości przyspieszenia tego typu reklamacji.
21-06-2018 20:46
15-09-2018 22:53
u mnie jest jeszcze lepiej - wysłałam wiadomość reklamacyjną 31.08.2018 i do tej pory (15.09) nie otrzymałam w ogóle odpowiedzi.... nie wiem czy ktoś w ogóle czyta te wiadomości?
16-09-2018 19:05
Jeśli wiadomość wysłałaś przez usługę Moje ING, staramy się na nie odpowiadać jak najszybciej.
Jeżeli chcesz zgłosić reklamacje w sprawie płatności, poza Moje ING, możesz to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie: 32/ 357 00 62. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 19:00,
- w oddziale.
Skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób. Wyjaśnimy sytuację.
Wszystko zaczęło się od wymiany karty ze względu na datę ważności starej... Za każdym razem, gdy próbuje dodać nową kartę do Google Pay po kilku godzinach dostaje SMS, że rzekomo została usunięta. Co
... 23-03-2025Analizujemy różne formy płatności. Nie planujemy na tę chwilę wprowadzać nowych rozwiązań płatności.
23-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 |