29-11-2017 17:11 – ostatnio edytowany 29-11-2017 21:51 przez KamilaC
Czy istnieje możliwość przyspieszenia/złożenia poza wiadomością w Moje ING np. bezpośrednio w Visa, postępowania Chargeback w celu odzyskania środków za płatność kartą Visa w internecie za niezrealizowane zakupy ??
Z korespondencji poprzez wiadomości w Moje ING wynika że pracownicy ING nie ogarniają tematu i przeprowadzenie reklamacji zajmie im jeszcze wiele lat. Już przeszliśmy z terminami z roku 2017 w 2018 i boję się co będzie dalej.
26.10 2017 złożenie reklamacji
30.10.2017 wiadomość z ING że działają od Specjalista ds. Relacji z Klientem
03.11.2017 wiadomość z ING że nadali numer 01055/11/2017 reklamacji i załatwią najpóźniej do 03.12.2017 od Starszy specjalista
29.11.2017 wiadomość z ING od Specjalista ds. Relacji z Klientem o treści
"poprosiliśmy już właściciela strony internetowej, na której realizowała Pani transakcję, o wszystkie niezbędne informacje. Niestety w związku z tym, oczekiwanie na jego odpowiedź może wydłużyć czas wyjaśniania Pani sprawy do 2 stycznia 2018r."
Idąc dalej tym tokiem spodziewam się kolejnej wiadomości w styczniu 2018 z informacją o przedłużeniu sprawy np. na rok 2019.
Porażka ?? Chargeback w ING to marketingowy mit ??
30-11-2017 10:22
Trzeba w miarę możliwości płacić przez PAYPAL . Oni na załatwienie reklamacji i ewentualne oddanie kasy mają 20 dni . I choćby się waliło i paliło te dwadzieścia dni jest nieprzekraczalne , musi zapaść decyzja w jedną lub drugą stronę .
30-11-2017 16:55
@Beataor Jesteśmy tylko pośrednikiem w rozpatrywaniu reklamacji chargeback za pośrednictwem organizacji płatniczej, miedzy użytkownikiem karty a sprzedającym.
Zgodnie z regulacjami organizacji płatniczej, sprzedający po otrzymaniu chargebacka ma 45 dni na wypowiedzenie się w sprawie – albo uznaje reklamacje albo przedstawia dokumenty potwierdzające niezasadność reklamacji. W takiej sytuacji do tych 45 dni trzeba doliczyć 5 dni, bo tyle ma czasu na załączenie dokumentów.
Długi termin rozpatrzenia reklamacji wynika właśnie z tych regulacji Visa. Niestety nie mamy możliwości przyspieszenia tego typu reklamacji.
21-06-2018 20:46
15-09-2018 22:53
u mnie jest jeszcze lepiej - wysłałam wiadomość reklamacyjną 31.08.2018 i do tej pory (15.09) nie otrzymałam w ogóle odpowiedzi.... nie wiem czy ktoś w ogóle czyta te wiadomości?
16-09-2018 19:05
Jeśli wiadomość wysłałaś przez usługę Moje ING, staramy się na nie odpowiadać jak najszybciej.
Jeżeli chcesz zgłosić reklamacje w sprawie płatności, poza Moje ING, możesz to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie: 32/ 357 00 62. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 19:00,
- w oddziale.
Skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób. Wyjaśnimy sytuację.
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |