Odpowiedz

Chargeback - mit czy "kit" w ING

[ Edytowane ]

Czy istnieje możliwość przyspieszenia/złożenia poza wiadomością w Moje ING np. bezpośrednio w Visa, postępowania Chargeback w celu odzyskania środków za płatność kartą Visa w internecie za niezrealizowane zakupy ??

 

Z korespondencji poprzez wiadomości w Moje ING wynika że pracownicy ING nie ogarniają tematu i przeprowadzenie reklamacji zajmie im jeszcze wiele lat. Już przeszliśmy z terminami z roku 2017 w  2018 i boję się co będzie dalej.

 

26.10 2017 złożenie reklamacji

30.10.2017 wiadomość z ING że działają od Specjalista ds. Relacji z Klientem

03.11.2017 wiadomość z ING że nadali numer 01055/11/2017 reklamacji i załatwią najpóźniej do 03.12.2017 od Starszy specjalista

29.11.2017 wiadomość z ING od Specjalista ds. Relacji z Klientem o treści

"poprosiliśmy już właściciela strony internetowej, na której realizowała Pani transakcję, o wszystkie niezbędne informacje. Niestety w związku z tym, oczekiwanie na jego odpowiedź może wydłużyć czas wyjaśniania Pani sprawy do 2 stycznia 2018r."

 

Idąc dalej tym tokiem spodziewam się kolejnej wiadomości w styczniu 2018 z informacją o przedłużeniu sprawy np. na rok 2019.

 

Porażka ??  Chargeback w ING to marketingowy mit ??

Beataor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
29-11-2017
Wiadomość 1 z 6 (16 997 wyświetleń)

Re.: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Trzeba w miarę możliwości płacić przez PAYPAL . Oni na załatwienie reklamacji i ewentualne oddanie kasy mają 20 dni . I choćby się waliło i paliło te dwadzieścia dni jest nieprzekraczalne , musi zapaść decyzja w jedną lub drugą stronę .

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 2 z 6 (16 902 wyświetleń)

Re: Chargeback - mit czy "kit" w ING

@Beataor  Jesteśmy tylko pośrednikiem w rozpatrywaniu reklamacji chargeback za pośrednictwem organizacji płatniczej, miedzy użytkownikiem karty a sprzedającym.

Zgodnie z regulacjami organizacji płatniczej, sprzedający po otrzymaniu chargebacka ma 45 dni na wypowiedzenie się w sprawie – albo uznaje reklamacje albo przedstawia dokumenty potwierdzające niezasadność reklamacji. W takiej sytuacji do tych 45 dni trzeba doliczyć 5 dni, bo tyle ma czasu na załączenie dokumentów.

 

Długi termin rozpatrzenia reklamacji wynika właśnie z tych regulacji Visa. Niestety nie mamy możliwości przyspieszenia tego typu reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
181
71
04-09-2015
Wiadomość 3 z 6 (16 854 wyświetleń)

Re.: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Witam
I jak to się skończyło? bo ja jestem w podobnej sytuacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Zbyszeka630422
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-12-2017
Wiadomość 4 z 6 (14 017 wyświetleń)

Re.: Chargeback - mit czy "kit" w ING

u mnie jest jeszcze lepiej - wysłałam wiadomość reklamacyjną 31.08.2018 i do tej pory (15.09) nie otrzymałam w ogóle odpowiedzi.... nie wiem czy ktoś w ogóle czyta te wiadomości?

Odpowiedz
0 Lajków
lanoria
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-09-2018
Wiadomość 5 z 6 (12 526 wyświetleń)

Re: Re.: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Jeśli wiadomość wysłałaś przez usługę Moje ING, staramy się na nie odpowiadać jak najszybciej. 
Jeżeli chcesz zgłosić reklamacje w sprawie płatności, poza Moje ING, możesz to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie: 32/ 357 00 62. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 19:00,
- w oddziale. 
Skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób. Wyjaśnimy sytuację. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (12 478 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy