Odpowiedz

Aktywacja karty za granicą

Witam. W ostatni dzień pobytu w PL otrzymałem Moją kartę platnicza i nie byłem w stanie jej aktywować w Polsce. Moje pytanie jest takie czy ją aktywuje w Holandii ewentualnie poprzez infolinię?
Odpowiedz
0 Lajków
Remcio14
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-10-2020
Wiadomość 1 z 4 (10 103 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty za granicą

Kartę możesz aktywować w bankowości internetowej: klikając w kartę, a następnie „Aktywuj kartę”. Możesz też kartę aktywować telefonicznie. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12. Infolinia jest całodobowa. Aktywacja karty polega na nadaniu 4 cyfrowego pinu. Ważne jest to, aby po aktywacji karty pierwszą transakcję dokonać za pomocą nadanego pinu, nie zbliżeniowo.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (10 060 wyświetleń)

Re.: Aktywacja karty za granicą

Nie zrozumieliśmy się. Aby zakończyć aktywacje trzeba wykonać transakcje, czy zostanie ona zaakceptowana w Holandii? Wypłata w bankomacie z visa.
Odpowiedz
0 Lajków
Remcio14
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-10-2020
Wiadomość 3 z 4 (10 001 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty za granicą

@Remcio14 Ogólnie tak, uda Ci się aktywować ją również w Holandii. Tylko może Ci się to nie udać w pierwszym urządzeniu, do którego podejdziesz. W takiej sytuacji nie warto próbować drugi, czy trzeci raz przy tym samym bankomacie, tylko lepiej będzie, jeśli podejdziesz do kolejnego. Gdy już zadziała w jednym urządzeniu, będzie działa wszędzie (oczywiście wszędzie, gdzie honoruje się Visę). 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 4 z 4 (9 946 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy