Odpowiedz

Aktywacja karty za granicą

Witam. W ostatni dzień pobytu w PL otrzymałem Moją kartę platnicza i nie byłem w stanie jej aktywować w Polsce. Moje pytanie jest takie czy ją aktywuje w Holandii ewentualnie poprzez infolinię?
Odpowiedz
0 Lajków
Remcio14
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-10-2020
Wiadomość 1 z 4 (10 756 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty za granicą

Kartę możesz aktywować w bankowości internetowej: klikając w kartę, a następnie „Aktywuj kartę”. Możesz też kartę aktywować telefonicznie. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12. Infolinia jest całodobowa. Aktywacja karty polega na nadaniu 4 cyfrowego pinu. Ważne jest to, aby po aktywacji karty pierwszą transakcję dokonać za pomocą nadanego pinu, nie zbliżeniowo.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (10 713 wyświetleń)

Re.: Aktywacja karty za granicą

Nie zrozumieliśmy się. Aby zakończyć aktywacje trzeba wykonać transakcje, czy zostanie ona zaakceptowana w Holandii? Wypłata w bankomacie z visa.
Odpowiedz
0 Lajków
Remcio14
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-10-2020
Wiadomość 3 z 4 (10 654 wyświetleń)

Re: Aktywacja karty za granicą

@Remcio14 Ogólnie tak, uda Ci się aktywować ją również w Holandii. Tylko może Ci się to nie udać w pierwszym urządzeniu, do którego podejdziesz. W takiej sytuacji nie warto próbować drugi, czy trzeci raz przy tym samym bankomacie, tylko lepiej będzie, jeśli podejdziesz do kolejnego. Gdy już zadziała w jednym urządzeniu, będzie działa wszędzie (oczywiście wszędzie, gdzie honoruje się Visę). 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 4 z 4 (10 599 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy