Odpowiedz

300 zł za kartę - pytania

Witam,

 

Zapisałem się się do powyższej promocji u Państwa.

Teraz nie wiem, kiedy otrzymałem kartę... a chciałbym dopełnić warunków promocji.

Na kopercie nic nie ma.

 

Druga sprawa. Jeśli nie minęło 30 dni... to czy można prosić o jakiś wniosek o przedłużenie tego magicznego terminu?

 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 1 z 8 (8 177 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Jeśli masz na myśli promocję "Zyskaj 300 zł z kartą kredytową" aby otrzymać nagrodę, wystarczy, że złożyłeś wniosek o kartę kredytową do 30.06.2018 r., użyłeś kodu i wykonałeś co najmniej 5 transakcji w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Nagrodę wypłacimy do 10.10.2018 r. W momencie wypłaty nagrody, musisz być posiadaczem tej karty kredytowej. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 8 (8 104 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Tak, mam na myśli tą promocję... ale nie wiem, kiedy podpisałem umowę. Jak to sprawdzić?

Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 3 z 8 (8 051 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

[ Edytowane ]

Rozumiem, że wniosek złożyłeś przez usługę Moje ING i tam zawarłeś umowę.
W zakładce Usługi i narzędzia/Moje dokumenty znajdziesz umowę kredytową a w niej - datę.
Możesz też skontaktować się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING przez przeglądarkę internetową - na dole strony opcja: Czat. Jest on dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-24:00, w soboty w godzinach 8:00-22:00.

Specjalista sprawdzi to dla Ciebie Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 8 (8 034 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

No dobra a jak przegapiłem to czy jest szansa, że zlitowalibyscie się nad takim przypadkiem?
Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 5 z 8 (7 556 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Możesz zgłosić reklamację - przez Moje ING na czacie lub przez Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w oddziale. Na podstawie reklamacji odniesiemy się do Twojej prośby.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (7 476 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Ok, skontaktowałem się z Państwem.

 

Moje pytanie jest następujace: czemu wiadomości wysłane przez portal "Kontakt" (użyłem apki MojeING) trafiają.... na moje konto?

Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 7 z 8 (6 561 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

@JanKowalskiWar w jaki sposób wysłałeś wiadomość? 
W aplikacji Moje ING masz możliwość wysłania wiadomości z zakładki Wiadomości - jest to na Twoim profilu użytkownika.
Na stronie banku jest zakładka kontakt - ale wysyłasz wtedy wiadomość email. Nie jest to wiadomość z bankowości internetowej.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 8 (6 435 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?

 

https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html

 

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy