16-11-2018 10:54
17-11-2018 10:21 | Edytowano: 17-11-2018 10:23
Na dwa miesiące przed utratą ważności obecnej karty nie będziesz miała opcji zmiany wizerunku w Moim ING.
Możesz poczekać aż otrzymasz odnowioną kartę. Po jej aktywacji zmienisz wizerunek karty w Moje ING – Moje finanse – Karta – Zmień wizerunek (za zmianę wizerunku pobieramy 15 zł. Jeżeli masz konto Direct 13-26 lat lub konto Mobi, to za pierwszą zmianę nie pobieramy opłaty). Jak zaakceptujemy Twój wizerunek, to nową kartę wyślemy do 8 dni roboczych listem zwykłym na Twój adres do korespondencji. W trakcie oczekiwania na kartę będziesz mogła korzystać z obecnej karty. Po aktywacji karty z nowym wizerunkiem zamkniemy dotychczasową kartę.
Możesz również zamknąć obecną kartę w naszym oddziale. Wtedy w Moim ING – Oferta ING – Karty i płatności telefonem – Karty do konta i przedpłacone – Moja Karta ING zamówisz kartę ze swoim wizerunkiem. Jak zaakceptujemy Twój wizerunek, to nową kartę również wyślemy do 8 dni roboczych listem zwykłym. W czasie oczekiwania na nową kartę będziesz mogła korzystać z kodów BLIK.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |