Odpowiedz

Zmiana wizerunku karty

Witam,
za dwa miesiące moja karta traci ważność a chciałabym zmienić jej wizerunek. Czy jeśli zmienię go teraz to odnowiona przyjdzie z nowym wizerunkiem czy standardowym?
Odpowiedz
0 Lajków
Aatelov
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (8 089 wyświetleń)

Re: Zmiana wizerunku karty

[ Edytowane ]

Na dwa miesiące przed utratą ważności obecnej karty nie będziesz miała opcji zmiany wizerunku w Moim ING.

Możesz poczekać aż otrzymasz odnowioną kartę. Po jej aktywacji zmienisz wizerunek karty w Moje ING – Moje finanse – Karta – Zmień wizerunek (za zmianę wizerunku pobieramy 15 zł. Jeżeli masz konto Direct 13-26 lat lub konto Mobi, to za pierwszą zmianę nie pobieramy opłaty). Jak zaakceptujemy Twój wizerunek, to nową kartę wyślemy do 8 dni roboczych listem zwykłym na Twój adres do korespondencji. W trakcie oczekiwania na kartę będziesz mogła korzystać z obecnej karty. Po aktywacji karty z nowym wizerunkiem zamkniemy dotychczasową kartę.

Możesz również zamknąć obecną kartę w naszym oddziale. Wtedy w Moim ING – Oferta ING – Karty i płatności telefonem – Karty do konta i przedpłacone – Moja Karta ING zamówisz kartę ze swoim wizerunkiem. Jak zaakceptujemy Twój wizerunek, to nową kartę również wyślemy do 8 dni roboczych listem zwykłym. W czasie oczekiwania na nową kartę będziesz mogła korzystać z kodów BLIK.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 059 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy