Odpowiedz

300 zł za kartę - pytania

Witam,

 

Zapisałem się się do powyższej promocji u Państwa.

Teraz nie wiem, kiedy otrzymałem kartę... a chciałbym dopełnić warunków promocji.

Na kopercie nic nie ma.

 

Druga sprawa. Jeśli nie minęło 30 dni... to czy można prosić o jakiś wniosek o przedłużenie tego magicznego terminu?

 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 1 z 8 (9 513 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Jeśli masz na myśli promocję "Zyskaj 300 zł z kartą kredytową" aby otrzymać nagrodę, wystarczy, że złożyłeś wniosek o kartę kredytową do 30.06.2018 r., użyłeś kodu i wykonałeś co najmniej 5 transakcji w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Nagrodę wypłacimy do 10.10.2018 r. W momencie wypłaty nagrody, musisz być posiadaczem tej karty kredytowej. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 8 (9 440 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Tak, mam na myśli tą promocję... ale nie wiem, kiedy podpisałem umowę. Jak to sprawdzić?

Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 3 z 8 (9 387 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

[ Edytowane ]

Rozumiem, że wniosek złożyłeś przez usługę Moje ING i tam zawarłeś umowę.
W zakładce Usługi i narzędzia/Moje dokumenty znajdziesz umowę kredytową a w niej - datę.
Możesz też skontaktować się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING przez przeglądarkę internetową - na dole strony opcja: Czat. Jest on dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-24:00, w soboty w godzinach 8:00-22:00.

Specjalista sprawdzi to dla Ciebie Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 4 z 8 (9 370 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

No dobra a jak przegapiłem to czy jest szansa, że zlitowalibyscie się nad takim przypadkiem?
Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 5 z 8 (8 892 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Możesz zgłosić reklamację - przez Moje ING na czacie lub przez Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w oddziale. Na podstawie reklamacji odniesiemy się do Twojej prośby.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (8 812 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

Ok, skontaktowałem się z Państwem.

 

Moje pytanie jest następujace: czemu wiadomości wysłane przez portal "Kontakt" (użyłem apki MojeING) trafiają.... na moje konto?

Odpowiedz
0 Lajków
JanKowalskiWar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
05-06-2018
Wiadomość 7 z 8 (7 897 wyświetleń)

Re: 300 zł za kartę - pytania

@JanKowalskiWar w jaki sposób wysłałeś wiadomość? 
W aplikacji Moje ING masz możliwość wysłania wiadomości z zakładki Wiadomości - jest to na Twoim profilu użytkownika.
Na stronie banku jest zakładka kontakt - ale wysyłasz wtedy wiadomość email. Nie jest to wiadomość z bankowości internetowej.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 8 (7 771 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy