10-09-2018 18:37
Witam,
Zapisałem się się do powyższej promocji u Państwa.
Teraz nie wiem, kiedy otrzymałem kartę... a chciałbym dopełnić warunków promocji.
Na kopercie nic nie ma.
Druga sprawa. Jeśli nie minęło 30 dni... to czy można prosić o jakiś wniosek o przedłużenie tego magicznego terminu?
Pozdrawiam
11-09-2018 19:58
Jeśli masz na myśli promocję "Zyskaj 300 zł z kartą kredytową" aby otrzymać nagrodę, wystarczy, że złożyłeś wniosek o kartę kredytową do 30.06.2018 r., użyłeś kodu i wykonałeś co najmniej 5 transakcji w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Nagrodę wypłacimy do 10.10.2018 r. W momencie wypłaty nagrody, musisz być posiadaczem tej karty kredytowej.
12-09-2018 17:22
Tak, mam na myśli tą promocję... ale nie wiem, kiedy podpisałem umowę. Jak to sprawdzić?
12-09-2018 18:19 | Edytowano: 12-09-2018 18:21
Rozumiem, że wniosek złożyłeś przez usługę Moje ING i tam zawarłeś umowę.
W zakładce Usługi i narzędzia/Moje dokumenty znajdziesz umowę kredytową a w niej - datę.
Możesz też skontaktować się z nami:
Specjalista sprawdzi to dla Ciebie
24-09-2018 18:46
25-09-2018 17:14
Możesz zgłosić reklamację - przez Moje ING na czacie lub przez Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w oddziale. Na podstawie reklamacji odniesiemy się do Twojej prośby.
13-11-2018 18:57
Ok, skontaktowałem się z Państwem.
Moje pytanie jest następujace: czemu wiadomości wysłane przez portal "Kontakt" (użyłem apki MojeING) trafiają.... na moje konto?
14-11-2018 17:34
@JanKowalskiWar w jaki sposób wysłałeś wiadomość?
W aplikacji Moje ING masz możliwość wysłania wiadomości z zakładki Wiadomości - jest to na Twoim profilu użytkownika.
Na stronie banku jest zakładka kontakt - ale wysyłasz wtedy wiadomość email. Nie jest to wiadomość z bankowości internetowej.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024