Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowa aplikacja jest (przepraszam ze to napisze)... wstretna. W ogole mnie nie przekonuje. To moze byc dla mnie powod do zmiany rorEmotikon: Smutny
Niby wszystko nowe ale kompletnie nie intyicyjneEmotikon: Smutny
Na szczegolowy i konkretny opis co mi nie odpowiada przyjdzie czas.
Ale tak na szybko, nie podoba mi sie. Obecna, stara wersja jest duuuzo lepsza.
Tak na szybko widze ze brak mi mozliwosci wyswietlenia jednym(dwoma max) kliknieciem np. wszystkich wzorcowych przelewow?
Quo Vadis bankuEmotikon: Mrugający INGEmotikon: Szczęśliwy?
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 11 z 1 332 (38 622 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Miałem nadzieję ze nowy system będzie dużo lepszy bardziej przejrzysty, intuicyjny. Zawiodłem się jednak, ciężko sie w nim odnaleźć, nie wszystko jest przejrzyste i nie wszystko działa po kliknięciu. Szkoda. Wyczytałem że w 2016 roku będzie nowa mobilna aplikacja, oby sie tez nie popsuła. Byliście czołowym bankiem internetowym, z bardzo przejrzystymi zasadami, świetna obsługą i chyba najbardziej innowacyjnym, też sie teraz zastanawiam w która stronę idziecie ale chyba nie będzie nam po drodze, czego bardzo załuje. Czeka na dalszy rozwój wydarzeń i jeśli nic się nie zmieni. Od 1 lutego nie będę juz Waszym klientem. Żałuję. Szkoda.
janusz1809
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
4
24-11-2015
Wiadomość 12 z 1 332 (38 469 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ta nowa wersja mnie też się wydaje koszmarna. Przy  jej sprawdzaniu tak się zamotałam, że system sam mnie wylogował. Całe szczęście, że do końca przyszłego roku można używać obecnej. Co będzie dalej, nie wiadomo.

erty
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
8
18-11-2015
Wiadomość 13 z 1 332 (38 449 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ale mi dzisiaj podnieśliście ciśnienie!!! Dobrze, że szybko doczytałem, że jeszcze przynajmniej przez rok będzie dostępna stara wersja systemu.. Nie wiem kto i w jakim celu co jakiś czas musi wszystko przeprojektowywać, zmieniać, przestawiać, usuwać, dodawać. Mam wrażenie, że bank nie ma co robić z pieniędzmi i lubi płacić firmie informatycznej za niepotrzebne prace. Rozumiem bezpieczeństwo, zmiany platform itp., ale czy nie moża tego zrobić bez przeprojektowywania całości grafiki? Najpierw zmieniono to co mi bardzo odpowiadało czyli bezpośrednie podejrzenie wszystkich rachunków/kredytów/kart zaraz po zalogowaniu. Login, enter i widzę wszystko jak na dłoni. Wprowadzono "ulepszenie" i trzeba było klikać, żeby przejść do tego ekranu, ale niech będzie... jeden klik nie jest aż taki czasochłonny, choć lepiej było bez tego. Ale to co zobaczyłem dzisiaj... Przede wszystkim po co mi opcja analizy moich wydatków??? Dlaczego nie mogę tego wyłączyć? Nie korzystam z finansometru i nie potrzebuję tego. O ile dotychczas mogłem po prostu w te opcje analizy nie wchodzić i je całkowicie zdezaktywować to teraz same wciskają mi się na główny ekran i pokazują jakieś bzdury! To samo z historią przelewów - po co wyświetla się od razu? Chcecie zrobić system intuicyjny i przyjazny to popracujcie bardziej nad możiwościami dowolnego skonfigurowania go przez użytkownika, a nie narzucajcie z góry pewnych rozwiązań "bo tak wyszło z badań". Jeden chce to, inny tamto i nie dogodzicie wszystkim, ale już lepiej nie zmieniać nic niż wymyślać kolejne "ulepszenia" na siłę. Na razie korzystam ze starego systemu i zobaczymy co będzie dalej, jednak system w takiej postaci jest dla mnie całkowicie niezjadliwy, porozglądam się jak to wygląda w innych bankach i zobaczymy. Od dawna gdziekolwiek nie spojrzeć gorsze wypiera lepsze i ta zmiana mi tylko to powtwierdza.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 14 z 1 332 (38 393 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Podpisuje się pod wszystkimi opiniami powyżej. Nowy system bankowości  internetowej jest zupełnie nieintuicyjny i tak okrojony z wszelakich funkcji ,że właściwie zostały tylko przelewy. ING twierdzi ,że w tworzeniu tego "cuda "  kierowało się opiniami klientów ( mi się wydaje ,że akurat tym  nie kierowali sie wcale )  wchodzac na nowe ING mam wrażenie ze jest to interfejs dla trzylatka, zamiast iść do przorzu to cofamy się o jakieś 10 lat do poczatków bankowości internetowej. Rozumie że teraz z każdą błahostką( np z uruchomieniem polecenia zapłaty, zmialimitów na kartach itp) trzeba będzie  biegać do banku.Ten system jest niedopracowany ewidentnie odwalono fuszerkę zapewne za spora ilość kasy i oddano do użytku liczac ze wszyscy beda sie zachwycać tym cudem,  niestety " król jest nagi " jedyne co ma do zaoferowania to interfejs dla dzieci i przelewy.Wszystkie przydatne funkcie ułatwiajace życie i ograniczajace ilość wizyt w banku zostały wywalone. Mi osobiście wstyd byłoby coś takiego udostępniać klientom i wmawiać im że to szczyt innowacyjności. 

gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
13
28-11-2015
Wiadomość 15 z 1 332 (38 343 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Keicam Od początku system tworzony jest z Wami, naszymi klientami. Te opinie są dla nas cenne i korzystamy z nich przy rozwijaniu systemu.

 

Nowy system wdrażamy etapami i jeszcze nie udostępniliśmy zakładki z listą przelewów wzrocowych. Możesz aktualnie zrealizować przelew wzorcowy wyszukując odbiorcę. Pracując w ten sposób, możemy na bieżąco śledzić wasze opinie i wprowadzać ewentualne poprawki.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 16 z 1 332 (38 309 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

OK. Dzieki za info i trzymam za slowo-jesli osoby decyzyjne lub wplywowe z ingu tu zagladaja i wslu**beep**a sie z glos KlientowEmotikon: Szczęśliwy.
Na razie tak jak napisala @gandahara ten system jest super ale dla trzy latkowEmotikon: Szczęśliwy
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 17 z 1 332 (38 242 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Witam, nie wiem czy wiecie, ale w nowym systemie nie mozna doładować telefonu... Po wybraniu odpowiedniej funkcji mozna wpisac numer, ale nie można wybrać operatora a klawisz "dalej" jest nieaktywny.

Poza tym, nie jest najgorzej, wprawdzie nie jestem zachwycona zmiana systemu na "obrazkowy" jak dla dzieci, ale jak chcecie zobaczyć koszmarnie odnowiony system, to zajrzycie do mBanku - do tej pory zrobienie tam czegokolwiek przyprawia mnie o ból głowy i wymusza klikanie w kilkadziesiąt klawiszy - tu moge coś zobaczyć, a zrobić musze gdzie indziej, koszmar. Wasz przypomina trochę mobilną wersję mBanku, która jest o niebo lepsza od "komputerowej", tylko jeszcze sporo trzeba w niej dopracować - doładowania telefonu i to co sygnalizowali inni - możliwość wyboru zdefiniowanego odbiorcy.

 

MarSi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
1
28-11-2015
Wiadomość 18 z 1 332 (38 224 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dla odmiany ja wypowiem się na temat nowego systemu pozytywnie. Wydaje mi się ważnym faktem to iż jestem młodym użytkownikiem banku (25 lat), stąd mój pogląd na sprawę może być troche inny. Główną funkcją bankowości internetowej w ING, którą polubiłem od samego początku jest finansometr. W nowym ING jest on dużo prostszy w obsłudze i dużo łatwiej jest zmienić kategorie danych przelewów w przeciwieństwie do starego systemu.

 

Mam tylko małe pytanie - czy jest możliwe, aby w historii wyświetlić tylko dane transakcje z odpowiedniej kategorii? Na przykład chciałbym wyświetlić tylko transakcje z kategorii Pozostałe - jak mogę to zrobić? Oczywiście mowa o transakcjach typu wpłaty i wypłaty. Dodam w sumie po co mi taka funkcja, może wymyślicie coś ciekawego w tym aspekcie:

Często rodzice czy też inni pożyczają ode mnie pieniądze. Aby łatwiej kontrolować kto ile ode mnie pożyczył, a kto ile oddał stwierdziłem, że wrzuce ich wszystkich pod jedną kategorię i będę widział ile pieniędzy pożyczyłem - wypłaty - a ile mi oddano - wpłaty. Możliwość zobaczenia wszystkiego w jednym spisie byłaby dużo wygodniejsza.

 

Druga sprawa - przydałby się dodatkowy filtr, aby wyłączyć "powtarzające się" transakcje. Jeżeli w historii przelewów widnieje, że zapłaciłem karta 300zł w sklepie, to nie muszę widzieć drugiej informacji kilka wpisów niżej, że środki zostały "zablokowane". Zwłaszcza, że z tymi "blokadami" nie można nic robić, nie można nadawać im kategorii itp, dla nowych użytkowników może być to mylące.

 

 

Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 19 z 1 332 (38 176 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MarSi napisali:

Witam, nie wiem czy wiecie, ale w nowym systemie nie mozna doładować telefonu... Po wybraniu odpowiedniej funkcji mozna wpisac numer, ale nie można wybrać operatora a klawisz "dalej" jest nieaktywny.

Poza tym, nie jest najgorzej, wprawdzie nie jestem zachwycona zmiana systemu na "obrazkowy" jak dla dzieci, ale jak chcecie zobaczyć koszmarnie odnowiony system, to zajrzycie do mBanku - do tej pory zrobienie tam czegokolwiek przyprawia mnie o ból głowy i wymusza klikanie w kilkadziesiąt klawiszy - tu moge coś zobaczyć, a zrobić musze gdzie indziej, koszmar. Wasz przypomina trochę mobilną wersję mBanku, która jest o niebo lepsza od "komputerowej", tylko jeszcze sporo trzeba w niej dopracować - doładowania telefonu i to co sygnalizowali inni - możliwość wyboru zdefiniowanego odbiorcy.

 


 Usługa doładowań telefonu jest dostępna w Moje ING. Jeżeli u Ciebie występuje problem z doładowaniem to prosimy o kontakt pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy co się dzieje.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 20 z 1 332 (38 065 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Prowizja pośrednika hipotecznego

Tak, może. Natomiast oferta jest taka sama, bez względu na to jak klient składa wniosek (bank/pośrednik).
Prowizja bankowa dla pośrednika to nasz koszt, nie podnosi on kosztu kredytu Klienta.
Rezygnacj...

30-12-2024
Re.: Brak stanu kont po zalogowaniu się

Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna. 

30-12-2024
OKO dziecka

Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy

...

29-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy