Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowa aplikacja jest (przepraszam ze to napisze)... wstretna. W ogole mnie nie przekonuje. To moze byc dla mnie powod do zmiany rorEmotikon: Smutny
Niby wszystko nowe ale kompletnie nie intyicyjneEmotikon: Smutny
Na szczegolowy i konkretny opis co mi nie odpowiada przyjdzie czas.
Ale tak na szybko, nie podoba mi sie. Obecna, stara wersja jest duuuzo lepsza.
Tak na szybko widze ze brak mi mozliwosci wyswietlenia jednym(dwoma max) kliknieciem np. wszystkich wzorcowych przelewow?
Quo Vadis bankuEmotikon: Mrugający INGEmotikon: Szczęśliwy?
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 11 z 1 332 (36 289 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Miałem nadzieję ze nowy system będzie dużo lepszy bardziej przejrzysty, intuicyjny. Zawiodłem się jednak, ciężko sie w nim odnaleźć, nie wszystko jest przejrzyste i nie wszystko działa po kliknięciu. Szkoda. Wyczytałem że w 2016 roku będzie nowa mobilna aplikacja, oby sie tez nie popsuła. Byliście czołowym bankiem internetowym, z bardzo przejrzystymi zasadami, świetna obsługą i chyba najbardziej innowacyjnym, też sie teraz zastanawiam w która stronę idziecie ale chyba nie będzie nam po drodze, czego bardzo załuje. Czeka na dalszy rozwój wydarzeń i jeśli nic się nie zmieni. Od 1 lutego nie będę juz Waszym klientem. Żałuję. Szkoda.
janusz1809
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
4
24-11-2015
Wiadomość 12 z 1 332 (36 136 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ta nowa wersja mnie też się wydaje koszmarna. Przy  jej sprawdzaniu tak się zamotałam, że system sam mnie wylogował. Całe szczęście, że do końca przyszłego roku można używać obecnej. Co będzie dalej, nie wiadomo.

erty
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
8
18-11-2015
Wiadomość 13 z 1 332 (36 116 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ale mi dzisiaj podnieśliście ciśnienie!!! Dobrze, że szybko doczytałem, że jeszcze przynajmniej przez rok będzie dostępna stara wersja systemu.. Nie wiem kto i w jakim celu co jakiś czas musi wszystko przeprojektowywać, zmieniać, przestawiać, usuwać, dodawać. Mam wrażenie, że bank nie ma co robić z pieniędzmi i lubi płacić firmie informatycznej za niepotrzebne prace. Rozumiem bezpieczeństwo, zmiany platform itp., ale czy nie moża tego zrobić bez przeprojektowywania całości grafiki? Najpierw zmieniono to co mi bardzo odpowiadało czyli bezpośrednie podejrzenie wszystkich rachunków/kredytów/kart zaraz po zalogowaniu. Login, enter i widzę wszystko jak na dłoni. Wprowadzono "ulepszenie" i trzeba było klikać, żeby przejść do tego ekranu, ale niech będzie... jeden klik nie jest aż taki czasochłonny, choć lepiej było bez tego. Ale to co zobaczyłem dzisiaj... Przede wszystkim po co mi opcja analizy moich wydatków??? Dlaczego nie mogę tego wyłączyć? Nie korzystam z finansometru i nie potrzebuję tego. O ile dotychczas mogłem po prostu w te opcje analizy nie wchodzić i je całkowicie zdezaktywować to teraz same wciskają mi się na główny ekran i pokazują jakieś bzdury! To samo z historią przelewów - po co wyświetla się od razu? Chcecie zrobić system intuicyjny i przyjazny to popracujcie bardziej nad możiwościami dowolnego skonfigurowania go przez użytkownika, a nie narzucajcie z góry pewnych rozwiązań "bo tak wyszło z badań". Jeden chce to, inny tamto i nie dogodzicie wszystkim, ale już lepiej nie zmieniać nic niż wymyślać kolejne "ulepszenia" na siłę. Na razie korzystam ze starego systemu i zobaczymy co będzie dalej, jednak system w takiej postaci jest dla mnie całkowicie niezjadliwy, porozglądam się jak to wygląda w innych bankach i zobaczymy. Od dawna gdziekolwiek nie spojrzeć gorsze wypiera lepsze i ta zmiana mi tylko to powtwierdza.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 14 z 1 332 (36 060 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Podpisuje się pod wszystkimi opiniami powyżej. Nowy system bankowości  internetowej jest zupełnie nieintuicyjny i tak okrojony z wszelakich funkcji ,że właściwie zostały tylko przelewy. ING twierdzi ,że w tworzeniu tego "cuda "  kierowało się opiniami klientów ( mi się wydaje ,że akurat tym  nie kierowali sie wcale )  wchodzac na nowe ING mam wrażenie ze jest to interfejs dla trzylatka, zamiast iść do przorzu to cofamy się o jakieś 10 lat do poczatków bankowości internetowej. Rozumie że teraz z każdą błahostką( np z uruchomieniem polecenia zapłaty, zmialimitów na kartach itp) trzeba będzie  biegać do banku.Ten system jest niedopracowany ewidentnie odwalono fuszerkę zapewne za spora ilość kasy i oddano do użytku liczac ze wszyscy beda sie zachwycać tym cudem,  niestety " król jest nagi " jedyne co ma do zaoferowania to interfejs dla dzieci i przelewy.Wszystkie przydatne funkcie ułatwiajace życie i ograniczajace ilość wizyt w banku zostały wywalone. Mi osobiście wstyd byłoby coś takiego udostępniać klientom i wmawiać im że to szczyt innowacyjności. 

gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
13
28-11-2015
Wiadomość 15 z 1 332 (36 010 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Keicam Od początku system tworzony jest z Wami, naszymi klientami. Te opinie są dla nas cenne i korzystamy z nich przy rozwijaniu systemu.

 

Nowy system wdrażamy etapami i jeszcze nie udostępniliśmy zakładki z listą przelewów wzrocowych. Możesz aktualnie zrealizować przelew wzorcowy wyszukując odbiorcę. Pracując w ten sposób, możemy na bieżąco śledzić wasze opinie i wprowadzać ewentualne poprawki.

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 16 z 1 332 (35 977 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

OK. Dzieki za info i trzymam za slowo-jesli osoby decyzyjne lub wplywowe z ingu tu zagladaja i wslu**beep**a sie z glos KlientowEmotikon: Szczęśliwy.
Na razie tak jak napisala @gandahara ten system jest super ale dla trzy latkowEmotikon: Szczęśliwy
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 17 z 1 332 (35 910 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Witam, nie wiem czy wiecie, ale w nowym systemie nie mozna doładować telefonu... Po wybraniu odpowiedniej funkcji mozna wpisac numer, ale nie można wybrać operatora a klawisz "dalej" jest nieaktywny.

Poza tym, nie jest najgorzej, wprawdzie nie jestem zachwycona zmiana systemu na "obrazkowy" jak dla dzieci, ale jak chcecie zobaczyć koszmarnie odnowiony system, to zajrzycie do mBanku - do tej pory zrobienie tam czegokolwiek przyprawia mnie o ból głowy i wymusza klikanie w kilkadziesiąt klawiszy - tu moge coś zobaczyć, a zrobić musze gdzie indziej, koszmar. Wasz przypomina trochę mobilną wersję mBanku, która jest o niebo lepsza od "komputerowej", tylko jeszcze sporo trzeba w niej dopracować - doładowania telefonu i to co sygnalizowali inni - możliwość wyboru zdefiniowanego odbiorcy.

 

MarSi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
1
28-11-2015
Wiadomość 18 z 1 332 (35 892 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dla odmiany ja wypowiem się na temat nowego systemu pozytywnie. Wydaje mi się ważnym faktem to iż jestem młodym użytkownikiem banku (25 lat), stąd mój pogląd na sprawę może być troche inny. Główną funkcją bankowości internetowej w ING, którą polubiłem od samego początku jest finansometr. W nowym ING jest on dużo prostszy w obsłudze i dużo łatwiej jest zmienić kategorie danych przelewów w przeciwieństwie do starego systemu.

 

Mam tylko małe pytanie - czy jest możliwe, aby w historii wyświetlić tylko dane transakcje z odpowiedniej kategorii? Na przykład chciałbym wyświetlić tylko transakcje z kategorii Pozostałe - jak mogę to zrobić? Oczywiście mowa o transakcjach typu wpłaty i wypłaty. Dodam w sumie po co mi taka funkcja, może wymyślicie coś ciekawego w tym aspekcie:

Często rodzice czy też inni pożyczają ode mnie pieniądze. Aby łatwiej kontrolować kto ile ode mnie pożyczył, a kto ile oddał stwierdziłem, że wrzuce ich wszystkich pod jedną kategorię i będę widział ile pieniędzy pożyczyłem - wypłaty - a ile mi oddano - wpłaty. Możliwość zobaczenia wszystkiego w jednym spisie byłaby dużo wygodniejsza.

 

Druga sprawa - przydałby się dodatkowy filtr, aby wyłączyć "powtarzające się" transakcje. Jeżeli w historii przelewów widnieje, że zapłaciłem karta 300zł w sklepie, to nie muszę widzieć drugiej informacji kilka wpisów niżej, że środki zostały "zablokowane". Zwłaszcza, że z tymi "blokadami" nie można nic robić, nie można nadawać im kategorii itp, dla nowych użytkowników może być to mylące.

 

 

Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 19 z 1 332 (35 844 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MarSi napisali:

Witam, nie wiem czy wiecie, ale w nowym systemie nie mozna doładować telefonu... Po wybraniu odpowiedniej funkcji mozna wpisac numer, ale nie można wybrać operatora a klawisz "dalej" jest nieaktywny.

Poza tym, nie jest najgorzej, wprawdzie nie jestem zachwycona zmiana systemu na "obrazkowy" jak dla dzieci, ale jak chcecie zobaczyć koszmarnie odnowiony system, to zajrzycie do mBanku - do tej pory zrobienie tam czegokolwiek przyprawia mnie o ból głowy i wymusza klikanie w kilkadziesiąt klawiszy - tu moge coś zobaczyć, a zrobić musze gdzie indziej, koszmar. Wasz przypomina trochę mobilną wersję mBanku, która jest o niebo lepsza od "komputerowej", tylko jeszcze sporo trzeba w niej dopracować - doładowania telefonu i to co sygnalizowali inni - możliwość wyboru zdefiniowanego odbiorcy.

 


 Usługa doładowań telefonu jest dostępna w Moje ING. Jeżeli u Ciebie występuje problem z doładowaniem to prosimy o kontakt pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy co się dzieje.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 20 z 1 332 (35 733 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wakacje kredytowe 2024, dochód

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

28-03-2024
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy