27-11-2015 10:07
27-11-2015 19:09
27-11-2015 19:28
Ta nowa wersja mnie też się wydaje koszmarna. Przy jej sprawdzaniu tak się zamotałam, że system sam mnie wylogował. Całe szczęście, że do końca przyszłego roku można używać obecnej. Co będzie dalej, nie wiadomo.
27-11-2015 23:10
Ale mi dzisiaj podnieśliście ciśnienie!!! Dobrze, że szybko doczytałem, że jeszcze przynajmniej przez rok będzie dostępna stara wersja systemu.. Nie wiem kto i w jakim celu co jakiś czas musi wszystko przeprojektowywać, zmieniać, przestawiać, usuwać, dodawać. Mam wrażenie, że bank nie ma co robić z pieniędzmi i lubi płacić firmie informatycznej za niepotrzebne prace. Rozumiem bezpieczeństwo, zmiany platform itp., ale czy nie moża tego zrobić bez przeprojektowywania całości grafiki? Najpierw zmieniono to co mi bardzo odpowiadało czyli bezpośrednie podejrzenie wszystkich rachunków/kredytów/kart zaraz po zalogowaniu. Login, enter i widzę wszystko jak na dłoni. Wprowadzono "ulepszenie" i trzeba było klikać, żeby przejść do tego ekranu, ale niech będzie... jeden klik nie jest aż taki czasochłonny, choć lepiej było bez tego. Ale to co zobaczyłem dzisiaj... Przede wszystkim po co mi opcja analizy moich wydatków??? Dlaczego nie mogę tego wyłączyć? Nie korzystam z finansometru i nie potrzebuję tego. O ile dotychczas mogłem po prostu w te opcje analizy nie wchodzić i je całkowicie zdezaktywować to teraz same wciskają mi się na główny ekran i pokazują jakieś bzdury! To samo z historią przelewów - po co wyświetla się od razu? Chcecie zrobić system intuicyjny i przyjazny to popracujcie bardziej nad możiwościami dowolnego skonfigurowania go przez użytkownika, a nie narzucajcie z góry pewnych rozwiązań "bo tak wyszło z badań". Jeden chce to, inny tamto i nie dogodzicie wszystkim, ale już lepiej nie zmieniać nic niż wymyślać kolejne "ulepszenia" na siłę. Na razie korzystam ze starego systemu i zobaczymy co będzie dalej, jednak system w takiej postaci jest dla mnie całkowicie niezjadliwy, porozglądam się jak to wygląda w innych bankach i zobaczymy. Od dawna gdziekolwiek nie spojrzeć gorsze wypiera lepsze i ta zmiana mi tylko to powtwierdza.
28-11-2015 11:05
Podpisuje się pod wszystkimi opiniami powyżej. Nowy system bankowości internetowej jest zupełnie nieintuicyjny i tak okrojony z wszelakich funkcji ,że właściwie zostały tylko przelewy. ING twierdzi ,że w tworzeniu tego "cuda " kierowało się opiniami klientów ( mi się wydaje ,że akurat tym nie kierowali sie wcale ) wchodzac na nowe ING mam wrażenie ze jest to interfejs dla trzylatka, zamiast iść do przorzu to cofamy się o jakieś 10 lat do poczatków bankowości internetowej. Rozumie że teraz z każdą błahostką( np z uruchomieniem polecenia zapłaty, zmialimitów na kartach itp) trzeba będzie biegać do banku.Ten system jest niedopracowany ewidentnie odwalono fuszerkę zapewne za spora ilość kasy i oddano do użytku liczac ze wszyscy beda sie zachwycać tym cudem, niestety " król jest nagi " jedyne co ma do zaoferowania to interfejs dla dzieci i przelewy.Wszystkie przydatne funkcie ułatwiajace życie i ograniczajace ilość wizyt w banku zostały wywalone. Mi osobiście wstyd byłoby coś takiego udostępniać klientom i wmawiać im że to szczyt innowacyjności.
28-11-2015 12:26
@Keicam Od początku system tworzony jest z Wami, naszymi klientami. Te opinie są dla nas cenne i korzystamy z nich przy rozwijaniu systemu.
Nowy system wdrażamy etapami i jeszcze nie udostępniliśmy zakładki z listą przelewów wzrocowych. Możesz aktualnie zrealizować przelew wzorcowy wyszukując odbiorcę. Pracując w ten sposób, możemy na bieżąco śledzić wasze opinie i wprowadzać ewentualne poprawki.
28-11-2015 17:33
28-11-2015 18:32
Witam, nie wiem czy wiecie, ale w nowym systemie nie mozna doładować telefonu... Po wybraniu odpowiedniej funkcji mozna wpisac numer, ale nie można wybrać operatora a klawisz "dalej" jest nieaktywny.
Poza tym, nie jest najgorzej, wprawdzie nie jestem zachwycona zmiana systemu na "obrazkowy" jak dla dzieci, ale jak chcecie zobaczyć koszmarnie odnowiony system, to zajrzycie do mBanku - do tej pory zrobienie tam czegokolwiek przyprawia mnie o ból głowy i wymusza klikanie w kilkadziesiąt klawiszy - tu moge coś zobaczyć, a zrobić musze gdzie indziej, koszmar. Wasz przypomina trochę mobilną wersję mBanku, która jest o niebo lepsza od "komputerowej", tylko jeszcze sporo trzeba w niej dopracować - doładowania telefonu i to co sygnalizowali inni - możliwość wyboru zdefiniowanego odbiorcy.
28-11-2015 23:05
Dla odmiany ja wypowiem się na temat nowego systemu pozytywnie. Wydaje mi się ważnym faktem to iż jestem młodym użytkownikiem banku (25 lat), stąd mój pogląd na sprawę może być troche inny. Główną funkcją bankowości internetowej w ING, którą polubiłem od samego początku jest finansometr. W nowym ING jest on dużo prostszy w obsłudze i dużo łatwiej jest zmienić kategorie danych przelewów w przeciwieństwie do starego systemu.
Mam tylko małe pytanie - czy jest możliwe, aby w historii wyświetlić tylko dane transakcje z odpowiedniej kategorii? Na przykład chciałbym wyświetlić tylko transakcje z kategorii Pozostałe - jak mogę to zrobić? Oczywiście mowa o transakcjach typu wpłaty i wypłaty. Dodam w sumie po co mi taka funkcja, może wymyślicie coś ciekawego w tym aspekcie:
Często rodzice czy też inni pożyczają ode mnie pieniądze. Aby łatwiej kontrolować kto ile ode mnie pożyczył, a kto ile oddał stwierdziłem, że wrzuce ich wszystkich pod jedną kategorię i będę widział ile pieniędzy pożyczyłem - wypłaty - a ile mi oddano - wpłaty. Możliwość zobaczenia wszystkiego w jednym spisie byłaby dużo wygodniejsza.
Druga sprawa - przydałby się dodatkowy filtr, aby wyłączyć "powtarzające się" transakcje. Jeżeli w historii przelewów widnieje, że zapłaciłem karta 300zł w sklepie, to nie muszę widzieć drugiej informacji kilka wpisów niżej, że środki zostały "zablokowane". Zwłaszcza, że z tymi "blokadami" nie można nic robić, nie można nadawać im kategorii itp, dla nowych użytkowników może być to mylące.
29-11-2015 10:56
MarSi napisali:
Witam, nie wiem czy wiecie, ale w nowym systemie nie mozna doładować telefonu... Po wybraniu odpowiedniej funkcji mozna wpisac numer, ale nie można wybrać operatora a klawisz "dalej" jest nieaktywny.
Poza tym, nie jest najgorzej, wprawdzie nie jestem zachwycona zmiana systemu na "obrazkowy" jak dla dzieci, ale jak chcecie zobaczyć koszmarnie odnowiony system, to zajrzycie do mBanku - do tej pory zrobienie tam czegokolwiek przyprawia mnie o ból głowy i wymusza klikanie w kilkadziesiąt klawiszy - tu moge coś zobaczyć, a zrobić musze gdzie indziej, koszmar. Wasz przypomina trochę mobilną wersję mBanku, która jest o niebo lepsza od "komputerowej", tylko jeszcze sporo trzeba w niej dopracować - doładowania telefonu i to co sygnalizowali inni - możliwość wyboru zdefiniowanego odbiorcy.
Usługa doładowań telefonu jest dostępna w Moje ING. Jeżeli u Ciebie występuje problem z doładowaniem to prosimy o kontakt pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy co się dzieje.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |