Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Przelewy wzorcowe to nie są odbiorcy. Odbiorcy byli już w poprzedniej wersji systemu. Przelew wzorcowy zawiera przede wszystkim tytuł i kwotę. Proszę więc nie ściemniać i nie robić z nas idiotów.
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 981 z 1 332 (13 386 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


ŁukaszW pisze:

Marx pisze:
Pamiętaj że równocześnie tracisz pewne funkcje np. Przelewy wzorcowe o czym doradcy niestety nie są łaskawi informowac

@Marx Przelewy wzorcowe zostały przeniesione do Mojego ING jako odbiorcy. Znajdziesz w nich zapisane wcześniej przelewy wzorcowe jako odbiorców pod tymi samymi nazwami. Różnica jest taka, że wykonując przelew do odbiorcy uzupełniasz kwotę i tytuł płatności. Możesz również ponowić przelewy, które do tego odbiorcy już wykonano.


Nie, nie zostały przeniesione, i właśnie clue to brak zapisania tytułu i kwoty... ja wiem, to takie cudowne, że mogę sobie każdorazowo to uzupełnić. Wiem, teoretycznie wybierając przelew historyczny powinienem dostać poprzednie dane (i zbieżne ze wzorcem, i odpada konieczność aktualizowania wzorca jak w trakcie roku coś się zmieni) ale... próbowałem w nowym systemie wykonać przelew z już istniejącymi danymi i nijak nie chciał ten powtorek znaleźć danych które potrzebuję - bo jak już znalazł niby odbiorcę to rozwijała się dosyć krótka lista i... to nie było to; wiec po krótkiej chwili bawienia w ciuciu-babkę i użerania się na 'chybił trafił' (bo sensowności/logiki tam nie ma) darowałem sobie, porzedłem do starego serwisu i w kilkanaście sekund zleciłem przelew.

Ponownie polecam film Idiocracy, który idealnie podsumowuje nowe "dzieło" ING, w załączniku obrazek z "wizyty u lekarza" -- nie oszukujmy się, uderzające podobieństwo Emotikon: Język

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 982 z 1 332 (13 351 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej



@august Wystarzy że wejdziesz w szczegóły swojej karty płaticzej i wybierzesz opcję "Limity transakcyjne". Możesz tam edytować wszystkie limity płatnicze dla Twojej karty, również te internetowe.

Jeżeli w nowym systemie chcesz edytować limit transakcji internetowych w "szczegółach  swojej karty" to grubo się mylisz. Ja szukałem tego pół godziny i znalazłem w zupełnie innej zakładce. Dopiero jak znalazłem to ewentualnie mógłbym się zgodzić dlaczego limity transakcji internetowych tam umieszczono. Dla zabawy, kto pierwszy znajdzie gdzie można znaleźć ustawienie limitów transakcji internetowych.

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 983 z 1 332 (13 303 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


DziadekP pisze:


@august Wystarzy że wejdziesz w szczegóły swojej karty płaticzej i wybierzesz opcję "Limity transakcyjne". Możesz tam edytować wszystkie limity płatnicze dla Twojej karty, również te internetowe.

Jeżeli w nowym systemie chcesz edytować limit transakcji internetowych w "szczegółach  swojej karty" to grubo się mylisz. Ja szukałem tego pół godziny i znalazłem w zupełnie innej zakładce. Dopiero jak znalazłem to ewentualnie mógłbym się zgodzić dlaczego limity transakcji internetowych tam umieszczono. Dla zabawy, kto pierwszy znajdzie gdzie można znaleźć ustawienie limitów transakcji internetowych.


W powyższym poście chodziło mi o "Dzienny limit płatności internetowych",  pomyliłem z dziennym limitem transakcji inernetowych kartą. Robiłem przelew w "Moim ING" na kwotę wyższą od tego limitu, i system odrzucił mi ten przelew. Dopiero po zmianie tego limitu przelew poszedł.

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 984 z 1 332 (13 287 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


wojciech pisze:

AgnieszkaBin pisze:

@dorosm Spróbuj bliżej poznać Moje ING. Nasi doradcy są gotowi Ci w tym pomóc. Wiemy, że na pierwszy rzut oka system wygląda zupełnie inaczej niż nasza dotychczasowa bankowość internetowa. Jednak dzięki temu masz dostęp do nowych funkcji i wielu ważnych informacji, których brakowało w poprzednim systemie.


LOL? Chyba jedyna "ważna informacja" to saldo po transkacji o którą użytkownicy dopraszali się od dawna w starym systemie. W nowym?

  • brak informacji o stanie wszystkich rachunków na jednej stronie (bez bezsensownej "klikologii")
  • rozstrzelenie historii transkacji tak, zę to co wcześniej bylo widać na jednym ekranie teraz wymaga kilkukrotnego przewiniecia.

Nowe funkcje? Toć ten nowy potworek ma mniej funkcji niż poprzedni (chociażby przytaczane przelewy wzorcowe).

 

Pani @AgnieszkaBin - o jakich ważnych informacjach i nowych funkcjach (których nie było w starej wersji a nie pierwsych wersjach nowego systemu) Pani pisze? Możę tutaj w punktach żeby było jasne? I tylko proszę nie wyskakiwać z transakcjami NFC bo to nijak jest zależne od systemu on-lie Emotikon: Język

 

 

 


Tak jak napisałeś - naszym klientom zależało np. na saldzie po transakcji i na intuicyjnej wyszukiwarce przelewów – i obie funkcje są w Moim ING. Stan wszystkich rachunków znajdziesz na jednej stronie - po kliknięciu na Moje finanse. Przez Moje ING można założyć Profil zaufany i załatwiać sprawy urzędowe przez internet – bez kolejek i bez wychodzenia z domu.  Możesz też czasowo zablokować kartę, gdy np. nie można jej znaleźć, a po odnalezieniu ją ponownie „aktywować” w systemie.
Wprowadziliśmy też bezpłatne, pierwsze w Polsce narzędzie – Trener finansowy. To narzędzie, które przeanalizuje  finanse i przedstawi konkretną , indywidualną propozycję oszczędzania. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 985 z 1 332 (13 124 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Narzędzie, które uszczęśliwia klientów na siłę. Osobiście stoję na stanowisku, iż bank powinien umożliwić wyłączenie tego "dobrodziejstwa". Po drugie, czy tak ciężko jest wprowadzić możliwość ustawienia domyślnego rachunku z którego chce się dokonać przelewu? Jak również tego, że po przełączeniu okręgu (ROR, OKO, Karta itd.) przełączało na stronie głównej na jego historię, zamiast pokazywać łączną historię wszystkich rachunków? Fajnie, że bank wprowadził udogodnienia jak saldo po każdej transakcji czy zaufany profil, ale macie jeszcze dużo do zrobienia, żeby system był bardziej przyjazny użytkownikom.
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 986 z 1 332 (13 109 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


AgnieszkaBin pisze:

Tak jak napisałeś - naszym klientom zależało np. na saldzie po transakcji i na intuicyjnej wyszukiwarce przelewów – i obie funkcje są w Moim ING. Stan wszystkich rachunków znajdziesz na jednej stronie - po kliknięciu na Moje finanse. Przez Moje ING można założyć Profil zaufany i załatwiać sprawy urzędowe przez internet – bez kolejek i bez wychodzenia z domu.  Możesz też czasowo zablokować kartę, gdy np. nie można jej znaleźć, a po odnalezieniu ją ponownie „aktywować” w systemie.
Wprowadziliśmy też bezpłatne, pierwsze w Polsce narzędzie – Trener finansowy. To narzędzie, które przeanalizuje  finanse i przedstawi konkretną , indywidualną propozycję oszczędzania.


W punktach:

  • saldo można było wprowadzić w poprzedniej wersji systemu;
  • nie wiem co nieintuicyjnego było w poprzedniej - podawało się kwotę i można było włączyć zaawansowane wyszukiwanie; ta nowa wygląda po prostu trochę ładniej
  • w sumie w poprzedniej wersji systemu też zaraz po zalogowaniu widać tylko 'kafelki' i trzeba było kliknąć w 'moje finanse', żeby widzieć listę -- i tutaj przy poprzedniej migracji opcji "moje finanse" nie było i została wprowadzona dopiero po kilkumiesiecznym narzekaniu klientów, że ówczesny podgląd po najechaniu na rachunki/oszczędności jest idiotyczny i niefunkcjonalny; teraz klienci marudzą od dawna, że bąble są głupie to może w końcu bank umożliwi wyświetlenie "moje finanse od razu"? (*)
  • Profil Zaufany to bodajże wytyczna (albo MOCNA SUGESTIA) ze strony któregoś z ministerstw -- równie dobrze możliwa do wprowadzenia w starym systemie analogicznie jak wsparcie dla 500+ (pomijam, że można było mieć od dawna potwierdzony w US; a funkcjonalność PZ/EKUZ jest wciąż znikoma pomimo, że ma prawie pół dekady)
  • dziwne - wydawało mi się, że wytyczne dotyczące "gubienia" karty to od razu zastrzeżenie, gdyż karta mogła zostać "skompromitowana" i nie można jej uważać za bezpieczną/zaufaną? Chyba, że chodzi o sytuację, że kartę znajdujemy w domu, ale to... dziwny casus (*)
  • wcześniej był Finansometr (którego użyteczność była znikoma), teraz mamy ewolucje tegoż, którego użyteczność jest jeszcze bardziej ułomna (ograniczenia co do analizowanych rachunków wiec przy czymkolwiek bardziej skomplikowanym niż ROR+karta(+OKO) system się sypie) - jak widać użytkownicy są średnio szczęliwi z tego wynalazku a bank na siłe to promuje jako szczyt techniki... i chyba bardziej nakierowane na (*)

 

I teraz komentarze "na boku":

  • (*) - odnośnie punktów powyżej oznaczonych gwiazdką - można odnieść wrażenie, że bank pozycjonuje sie jako rozwiązanie dla, nie umniejszając, życiowych sierot -- trzeba w dużym bąbelku pokazać stan konta, trzeba umożliwić tymczasowe zablokowanie karty bo sierota zawieruszyła kartę we własnym domu, trzeba prowadzić za rączkę przez finanse bo sierota "nie ogarnia". To trochę przykre…
  • nowy system JEST WOLNY - strona logowania ładuje się wolniej (bezsensownie duży obrazek w tle i wiele zasobów), strona po zalogowaniu też ładuje się powoli
  • przydałaby się wersja "PRO" (możliwe włączenie w ustawieniach konta), która prezentowałaby prosty interfejs:
    • bez obrazków
    • mniejsze elementy
    • brak bąblów
    • brak trenera finansów
    • brak tak zwanych dupereli

Pani @AgnieszkaBin - doczekamy się normalności? Czy znowu nabierze Pani wody w usta?

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 987 z 1 332 (13 104 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


AgnieszkaBin pisze:

Stan wszystkich rachunków znajdziesz na jednej stronie - po kliknięciu na Moje finanse. 


Nieprawda bo rozbiliście rachunki osobiste i firmowe, tak więc wszystkich rachunków w jednym oknie nie da się zobaczyć.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 988 z 1 332 (13 065 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Witam wszystkich, po nużącym czasie około 1h na nowej stronie bankowości internetowej postanowiłem poprosić o pomoc, bo sam nie dam rady. Robiąc zwykły przelew po wpisaniu wszystkich danych, gdzie mogę ustawić datę wykonaia transakcji, zaznaczam że nie chodzi mi o to by było to stałe zlecenie, jednorazowa transakcja z przyszłą datą wykonania ??? Będę wdzięczny za podpowiedzi i mam nadzieję, że zostawią stary system, bo nowy jest do D**Y.

Odpowiedz
0 Lajków
lowrajder
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-03-2017
Wiadomość 989 z 1 332 (12 943 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

wymyślili coś takiego jak "w innym terminie". Jest to jedna z wartości w polu "czas realizacji". Jak wybierzesz tą opcję to pojawi się kalendarz do wybory daty Emotikon: Smutny

 

Też nie mogłem tego znaleźć, ale Bank cały czas twierdzi że "jest ergonomicznie i użytkownicy tego chcieli"

Bryko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
5
26-01-2017
Wiadomość 990 z 1 332 (12 924 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy