30-03-2017 11:30 | Edytowano: 30-03-2017 11:38
System coś spowolnił (ciągle kręcą się kółka albo bardzo dłuuuuuugo strona się ładuje, ewentualnie jedne elementy strony szybciej się ładują a inne wolniej) - zarówno w wersji komputerowej jak i mobilnej. Sprawdziłam na dwóch przeglądarkach internetowych i jest to samo. Tak już jest chyba trzeci dzień, a wcześniej wszystko działało normalnie. Nie wiem, czy może trwają jakieś prace technicznie, ale na blogu niczego nie wyczytałam...
30-03-2017 11:34 | Edytowano: 30-03-2017 11:36
Co się dzisiaj dzieje z nowym systemem? Kółka kręcą się w nieskończoność, nie działa przycisk przejścia do starego systemu... Nie mogę nic zrobić. Internet działa, wszystko się otwiera tylko nie bankowość ING. Tylko stary system na komórce mnie w tym momencie ratuje.
Widzę, że nie tylko ja tak mam...
30-03-2017 11:44
To są jakieś jaja. Pilnie potrzebuje dokonac transakcji a od kilkunastu minut nie da się zalogować. I to nie pierwszy raz jak takie problemu występują. Czas szukać innego banku...
30-03-2017 11:52
Chcę doładować ŚKUP - przez Blik anulowano bo za długo, a przez "Płać z ING" ciągle kręci się kółko... Zlitujcie się...
30-03-2017 12:29
Z pewnością nie tylko ty.
Mam problem z uruchomieniem Maklera, po wybraniu tej zakładki system automatycznie mnie wyrzuca tzn. wylogowuje. Może moderator mógłby wykazać się zrozumieniem problemu i udzielić odpowiedzi za ile czasu te błędy techniczne zostaną usunięte?
Pozdrawiam
30-03-2017 13:02
Wiadomo kiedy będzie możliwość robienia przelewów?
Powiliście sie reklamować "ING, bank z upośledzonym dostępem do Internetu".
30-03-2017 13:12
Jest już ok. Błąd techniczny trwał jedynie 1,5h ale w nowej wersji systemu takie awarie zdarzają się dosyć często (zdecydowanie za często). Nie mam tutaj personalnie do nikogo pretensji, domyślam się że odpowiedzialni za taki stan rzeczy są informatycy którzy stworzyli dla ING ten nowy profesjonalny, niezwykle "intuicyjny" i kolorowy system (system - tragedia). Może gdyby ci wszzyscy mądrale wyszli z założenia, że lepsze jest największym wrogiem dobrego, to nie mielibyśmy teraz takich utrudnień.
Szkoda jedynie starej dobrej SidomyOnline, może warto w takim razie przeanalizować wszystkie opinie użytkowników nt. nowego systemu i w przypadku braku akceptacji ze strony klientów banku podjąć się próby przywrócenia przez ING starej wersji. Szczerze to ciekaw jestem, czy taka opcja jest jeszcze realna...
Pozdrawiam
30-03-2017 14:36
Mi też bardzo tego brakuje. W Przelewach wzorcowych miałam utworzone grupy, gotowe tytuły przelewów. Sznowni informatycy z ING, nie psujcie tego, co było dobre!!! Czekam na powrót przelewów wzorcowych.
30-03-2017 14:54
Energetyk pisze:(…)Nie mam tutaj personalnie do nikogo pretensji, domyślam się że odpowiedzialni za taki stan rzeczy są informatycy którzy stworzyli dla ING ten nowy profesjonalny, niezwykle "intuicyjny" i kolorowy system (system - tragedia). Może gdyby ci wszzyscy mądrale wyszli z założenia, że lepsze jest największym wrogiem dobrego, to nie mielibyśmy teraz takich utrudnień.(…)
Drobna uwaga -- ci okropni "informatycy" tworzą, to co im się każe i jakie przyjdą wytyczne -- jak "zarząd" powie, że chce kółeczka to ci biedni informatycy muszą zrobić kółeczka - tak to wygląda w projektach. I dosyć często to właśnie góra ma idiotyczne pomysły i pomstują na nie zarówno odbiorcy (którzy tego muszą używać) i informatycy (którzy muszą to oprogramować i tym zarządzać)...
31-03-2017 15:29
Energetyk pisze:
Z pewnością nie tylko ty.
Mam problem z uruchomieniem Maklera, po wybraniu tej zakładki system automatycznie mnie wyrzuca tzn. wylogowuje. Może moderator mógłby wykazać się zrozumieniem problemu i udzielić odpowiedzi za ile czasu te błędy techniczne zostaną usunięte?
Pozdrawiam
Przepraszamy, że odpowiadamy z opóźnieniem. Faktycznie wczoraj mieliśmy spowolnienia związane z działaniem usługi. Dzisiaj usługa działa poprawnie.
Jeżeli ponownie pojawi się kłopot z uruchomieniem usługi Maklera, proszę o kontakt z naszą infolinią.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |