Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W trakcie rejestracji poprzez infolinie telefoniczną ING reklamacji dotyczacej dzialania nowego serwisu bankowości Moje ING w celu weryfikacji takiego zgłoszenia bardzo nie w porządku jest pytanie Konsultanta o podanie pierwszej litery i ostatnich dwóch cyfr loginu do logowania do bankowości internetowej.

Uważam to za rażące nadużycie poczucia bezpieczeństwa użytkownika.
Jest to zgodne z regulaminem banku jednak pytanie telefoniczne o jakiekolwiek części loginu nie jest w porządku biorąc pod uwagę zachowanie procedur dotyczących bezpieczeństwa użytkowania i korzystania z usług dostępu do bankowości.

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 411 z 1 332 (4 000 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Praktyka stosowana przez wiele banków. Również m.in. umożliwienia odblokowania dostępu do systemu. Konsultant ma w ten sposób pewność, że rozmawiam z osobą, która jest klientem. Gdzie indziej pytają m.in. o wybrane liczby pesel, nip itp. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 412 z 1 332 (3 985 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

mcumberpl pisze:
Praktyka stosowana przez wiele banków. Również m.in. umożliwienia odblokowania dostępu do systemu. Konsultant ma w ten sposób pewność, że rozmawiam z osobą, która jest klientem. Gdzie indziej pytają m.in. o wybrane liczby pesel, nip itp. Pozdrawiam.

Zgadza się. Dobrze, ze nie pytają sie jeszcze o np. czwarty i dwudziesty piąty znak w haśleEmotikon: Szczęśliwy

Ale swój sprzeciw warto było wyrazić bo to co na piśmie to pozostanie choć jak widać mało kto z ienge sie przejmuje tym co tu sie wypisujeEmotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 413 z 1 332 (3 983 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@Keicam Czytamy wszystkie Wasze sugestie i propozycje oraz analizujemy je.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 414 z 1 332 (3 978 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy to tak ma być w nowym systemie - wchodzę w historię rachunku, zaznaczam konto dla którego chcę wyświetlić historię rachunku, i czekam - dopiero po dłuższej chwili system wyświetla historię wybranego rachunku. Wolno to działo, za wolno.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 415 z 1 332 (3 901 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak rak zgłosiłem, że mi wolno działa to spuszczono mnie na drzewo bo: system jest super i na pewno działa szybko a wina jest po mojej stronie i musze wyczyścić cache przeglądarki a jak to nie pomoże, to zmienić przeglądarkę... rady cokolwiek głupie w stylu "próbował pan wyłączyć i włączyć komputer", które nijak nie adresują sedna problemu...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 416 z 1 332 (3 898 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Mitchris@wojciech Najczęstszą przyczyną błędów w usłudze bankowości internetowej jest błędne działanie przeglądarki, dlatego zaproponowaliśmy wyczyszczenie danych. Jeśli rozwiązanie nie pomogło, to prosimy o zgłoszenie w formie wiadomości w Moim ING. Przekażemy to do działu technicznego i przeanalizujemy.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 417 z 1 332 (3 861 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Problem występuje na innej przeglądarce, więc to nie ma z tym nic wspólnego z działaniem przeglądarki. Nie, nie zamierzam zgłaszać tego po przez Moje ING - nie mam zamiaru ponownie się logować do tego niedopracowanego i wybrakowanego systemu, żeby się z nim użerać. Zważywszy, że rzekomo przekazujecie sugestie i problemy zgłoszone przez forum.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 418 z 1 332 (3 857 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Logowanie do "Mojego ING" działa tragicznie wolno, klawiatura do wpisywania hasła ledwo mieści się na ekranie. Moja sugestia: włączcie możliwość bezpośredniego logowania się do ING BankOnline. Po kliknięciu na logowanie do "Mojego ING" trzeba stracić sporo czasu, czekając aż kółko przestanie się kręcić i pojawi się opcja wyboru logowania do starego systemu. Nie jest to wina przeglądarki, bo logowanie do ING BankOnline przebiega normalnie.

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 419 z 1 332 (3 801 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tak to jest jak ktoś chce “ulepszać” coś czego nie powinien. Coraz częściej źle dzieje się w szeroko rozumianej bankości elektronicznej (ienge nie jest samoEmotikon: Mrugający. To co ostatnio zrobił PayPal Serwis chwalący się “bezpiecznym podejściem do płatności internetowych” zaczął prosić użytkowników o loginy, hasła do kont bankowych, a także jednorazowe kody z bankowych SMS-ów służące do potwierdzania transakcji… to też jest parodia.

Albo idą takie instrukcje od firmy korpo-matki w przypadku tytułowego wątku z Holandii albo dochodzą do decyzyjnej władzy w korpo-firmach młodzi lokalni managerowi co chcą sie wykazać głównie oszczędnościami i powstają takie kwiatki jak nowy system Moje ING a w PayPalu chcą od Ciebie haseł dostępu.

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 420 z 1 332 (3 753 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mnie trochę zmartwiła też informacja sprzed kilkunastu minut o wstrzymaniu prac nad WIRON-em... Nie wiem już co o tym wszystkim myśleć. Jak do tego podchodzicie?

30-04-2024
Re: Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.

30-04-2024
Re: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy