29-04-2016 11:41
W trakcie rejestracji poprzez infolinie telefoniczną ING reklamacji dotyczacej dzialania nowego serwisu bankowości Moje ING w celu weryfikacji takiego zgłoszenia bardzo nie w porządku jest pytanie Konsultanta o podanie pierwszej litery i ostatnich dwóch cyfr loginu do logowania do bankowości internetowej.
Uważam to za rażące nadużycie poczucia bezpieczeństwa użytkownika.
Jest to zgodne z regulaminem banku jednak pytanie telefoniczne o jakiekolwiek części loginu nie jest w porządku biorąc pod uwagę zachowanie procedur dotyczących bezpieczeństwa użytkowania i korzystania z usług dostępu do bankowości.
29-04-2016 12:56
29-04-2016 13:07 | Edytowano: 29-04-2016 13:08
mcumberpl pisze:
Praktyka stosowana przez wiele banków. Również m.in. umożliwienia odblokowania dostępu do systemu. Konsultant ma w ten sposób pewność, że rozmawiam z osobą, która jest klientem. Gdzie indziej pytają m.in. o wybrane liczby pesel, nip itp. Pozdrawiam.
Zgadza się. Dobrze, ze nie pytają sie jeszcze o np. czwarty i dwudziesty piąty znak w haśle
Ale swój sprzeciw warto było wyrazić bo to co na piśmie to pozostanie choć jak widać mało kto z ienge sie przejmuje tym co tu sie wypisuje
29-04-2016 13:12 | Edytowano: 29-04-2016 13:16
@Keicam Czytamy wszystkie Wasze sugestie i propozycje oraz analizujemy je.
29-04-2016 20:50
29-04-2016 20:54
Jak rak zgłosiłem, że mi wolno działa to spuszczono mnie na drzewo bo: system jest super i na pewno działa szybko a wina jest po mojej stronie i musze wyczyścić cache przeglądarki a jak to nie pomoże, to zmienić przeglądarkę... rady cokolwiek głupie w stylu "próbował pan wyłączyć i włączyć komputer", które nijak nie adresują sedna problemu...
30-04-2016 18:37
@Mitchris@wojciech Najczęstszą przyczyną błędów w usłudze bankowości internetowej jest błędne działanie przeglądarki, dlatego zaproponowaliśmy wyczyszczenie danych. Jeśli rozwiązanie nie pomogło, to prosimy o zgłoszenie w formie wiadomości w Moim ING. Przekażemy to do działu technicznego i przeanalizujemy.
30-04-2016 18:44
30-04-2016 22:09
Logowanie do "Mojego ING" działa tragicznie wolno, klawiatura do wpisywania hasła ledwo mieści się na ekranie. Moja sugestia: włączcie możliwość bezpośredniego logowania się do ING BankOnline. Po kliknięciu na logowanie do "Mojego ING" trzeba stracić sporo czasu, czekając aż kółko przestanie się kręcić i pojawi się opcja wyboru logowania do starego systemu. Nie jest to wina przeglądarki, bo logowanie do ING BankOnline przebiega normalnie.
01-05-2016 09:49
Tak to jest jak ktoś chce “ulepszać” coś czego nie powinien. Coraz częściej źle dzieje się w szeroko rozumianej bankości elektronicznej (ienge nie jest samo. To co ostatnio zrobił PayPal Serwis chwalący się “bezpiecznym podejściem do płatności internetowych” zaczął prosić użytkowników o loginy, hasła do kont bankowych, a także jednorazowe kody z bankowych SMS-ów służące do potwierdzania transakcji… to też jest parodia.
Albo idą takie instrukcje od firmy korpo-matki w przypadku tytułowego wątku z Holandii albo dochodzą do decyzyjnej władzy w korpo-firmach młodzi lokalni managerowi co chcą sie wykazać głównie oszczędnościami i powstają takie kwiatki jak nowy system Moje ING a w PayPalu chcą od Ciebie haseł dostępu.
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |