Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W trakcie rejestracji poprzez infolinie telefoniczną ING reklamacji dotyczacej dzialania nowego serwisu bankowości Moje ING w celu weryfikacji takiego zgłoszenia bardzo nie w porządku jest pytanie Konsultanta o podanie pierwszej litery i ostatnich dwóch cyfr loginu do logowania do bankowości internetowej.

Uważam to za rażące nadużycie poczucia bezpieczeństwa użytkownika.
Jest to zgodne z regulaminem banku jednak pytanie telefoniczne o jakiekolwiek części loginu nie jest w porządku biorąc pod uwagę zachowanie procedur dotyczących bezpieczeństwa użytkowania i korzystania z usług dostępu do bankowości.

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 411 z 1 332 (4 671 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Praktyka stosowana przez wiele banków. Również m.in. umożliwienia odblokowania dostępu do systemu. Konsultant ma w ten sposób pewność, że rozmawiam z osobą, która jest klientem. Gdzie indziej pytają m.in. o wybrane liczby pesel, nip itp. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 412 z 1 332 (4 656 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

mcumberpl pisze:
Praktyka stosowana przez wiele banków. Również m.in. umożliwienia odblokowania dostępu do systemu. Konsultant ma w ten sposób pewność, że rozmawiam z osobą, która jest klientem. Gdzie indziej pytają m.in. o wybrane liczby pesel, nip itp. Pozdrawiam.

Zgadza się. Dobrze, ze nie pytają sie jeszcze o np. czwarty i dwudziesty piąty znak w haśleEmotikon: Szczęśliwy

Ale swój sprzeciw warto było wyrazić bo to co na piśmie to pozostanie choć jak widać mało kto z ienge sie przejmuje tym co tu sie wypisujeEmotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 413 z 1 332 (4 654 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@Keicam Czytamy wszystkie Wasze sugestie i propozycje oraz analizujemy je.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 414 z 1 332 (4 649 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy to tak ma być w nowym systemie - wchodzę w historię rachunku, zaznaczam konto dla którego chcę wyświetlić historię rachunku, i czekam - dopiero po dłuższej chwili system wyświetla historię wybranego rachunku. Wolno to działo, za wolno.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 415 z 1 332 (4 572 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak rak zgłosiłem, że mi wolno działa to spuszczono mnie na drzewo bo: system jest super i na pewno działa szybko a wina jest po mojej stronie i musze wyczyścić cache przeglądarki a jak to nie pomoże, to zmienić przeglądarkę... rady cokolwiek głupie w stylu "próbował pan wyłączyć i włączyć komputer", które nijak nie adresują sedna problemu...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 416 z 1 332 (4 569 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Mitchris@wojciech Najczęstszą przyczyną błędów w usłudze bankowości internetowej jest błędne działanie przeglądarki, dlatego zaproponowaliśmy wyczyszczenie danych. Jeśli rozwiązanie nie pomogło, to prosimy o zgłoszenie w formie wiadomości w Moim ING. Przekażemy to do działu technicznego i przeanalizujemy.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 417 z 1 332 (4 532 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Problem występuje na innej przeglądarce, więc to nie ma z tym nic wspólnego z działaniem przeglądarki. Nie, nie zamierzam zgłaszać tego po przez Moje ING - nie mam zamiaru ponownie się logować do tego niedopracowanego i wybrakowanego systemu, żeby się z nim użerać. Zważywszy, że rzekomo przekazujecie sugestie i problemy zgłoszone przez forum.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 418 z 1 332 (4 528 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Logowanie do "Mojego ING" działa tragicznie wolno, klawiatura do wpisywania hasła ledwo mieści się na ekranie. Moja sugestia: włączcie możliwość bezpośredniego logowania się do ING BankOnline. Po kliknięciu na logowanie do "Mojego ING" trzeba stracić sporo czasu, czekając aż kółko przestanie się kręcić i pojawi się opcja wyboru logowania do starego systemu. Nie jest to wina przeglądarki, bo logowanie do ING BankOnline przebiega normalnie.

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 419 z 1 332 (4 472 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tak to jest jak ktoś chce “ulepszać” coś czego nie powinien. Coraz częściej źle dzieje się w szeroko rozumianej bankości elektronicznej (ienge nie jest samoEmotikon: Mrugający. To co ostatnio zrobił PayPal Serwis chwalący się “bezpiecznym podejściem do płatności internetowych” zaczął prosić użytkowników o loginy, hasła do kont bankowych, a także jednorazowe kody z bankowych SMS-ów służące do potwierdzania transakcji… to też jest parodia.

Albo idą takie instrukcje od firmy korpo-matki w przypadku tytułowego wątku z Holandii albo dochodzą do decyzyjnej władzy w korpo-firmach młodzi lokalni managerowi co chcą sie wykazać głównie oszczędnościami i powstają takie kwiatki jak nowy system Moje ING a w PayPalu chcą od Ciebie haseł dostępu.

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 420 z 1 332 (4 424 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko max

Witam. Mam pytanie, czy jak posiadam konto Direct i oko , to jak przeksztalce konto w active będę mógł mieć konto oszczędnościowe premium i oko bonus max? Dodam że spełnię warunki wpływy 10 k i więcej...

28-11-2024
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Emotikon: Mrugający Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic

...

27-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda

...

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy