08-01-2016 23:16
No i super, a gdzie jest Twoim zdaniem błąd?
Stary system pozwalał definiować odbiorców, w nowym nie definiujesz odbiorców tylko podpowiada on odbiorców na podstawie historii przelewów.
Usunąłeś odbiorcę ale nie transakcję z historii, dlatego nadal masz podpowiedź.
@IwonaP - zgadza się czy coś źle rozumeim?
08-01-2016 23:31
Zauważyliśie jak pięknie ING nas zaczął olewać Juz od kilku maili żaden z Moderatorow i Adminów nic nie powiedział Pewnie się obrazili o to kolorowanie kółek aby było w nowej wersji.
08-01-2016 23:50
Nie obrażamy się Nie przeszkadzamy również w dyskusji Wszelkie zgłaszane przez Was sugestie i opinie (pozytywne i negatywne) są dla nas bardzo cenne.
09-01-2016 07:43 – ostatnio edytowany 09-01-2016 08:17 przez AgnieszkaBin
WojtekEm pisze:
No i super, a gdzie jest Twoim zdaniem błąd?
Stary system pozwalał definiować odbiorców, w nowym nie definiujesz odbiorców tylko podpowiada on odbiorców na podstawie historii przelewów.
Usunąłeś odbiorcę ale nie transakcję z historii, dlatego nadal masz podpowiedź.
@IwonaP - zgadza się czy coś źle rozumeim?
Zgadza się. W Moim ING wcześniej zapisanych odbiorców wyszukujesz w historii. A z historii nie możesz usunąć danej operacji. Więc jeśli w ING BankOnLine usuniesz odbiorcę, to i tak wyszukasz przelew.
09-01-2016 08:53
DominikRas nie do końca mnie zrozumiałeś. Odświeżenie interfejsu jest bardzo potrzebne, bo dawno temu nikt nic z tym nie robił, ale to co zrobiono to moim zdaniem nie przystoi na tak schludny w każdym calu bank. Rozumiem, że bank zatrudnił kogoś, który zrobił z prawdziwych dywaników w placówce banku okrągłe bańki w nowym systemie transakyjnym lecz moim zdaniem to nie przystoi na tak poważny bank, a Konrad naprawdę postarał się, aby wizerunkowo odbierano bank w taki sposób. Usługa finansometru, wspomnianych okrągłych baniek, co przypominają mi owe dywaniki i innych jak dla mnie zbędnych rzeczy powinna być jak już wspomniałem konfigurowalna, bo nie każdy chce z takich dodatków korzystać. Niektórzy wolą mieć nadzór nad swoimi pieniędzmy w swój sposób. Reasumując stary system do uśmiercenia, nowy konfigurowalny z odświeżonym wyglądem (kolorami), lecz bez "baniek" w prostym układzie wierszowo - kolumnowym.
09-01-2016 20:40 | Edytowano: 09-01-2016 20:43
No i super, a gdzie jest Twoim zdaniem błąd?
Stary system pozwalał definiować odbiorców, w nowym nie definiujesz odbiorców tylko podpowiada on odbiorców na podstawie historii przelewów.
Usunąłeś odbiorcę ale nie transakcję z historii, dlatego nadal masz podpowiedź.
@IwonaP - zgadza się czy coś źle rozumeim?
Jako historyczny przelew również się wyświetla i to jest w porządku. Ale jako odbiorca już nie powinien gdyż jest skasowany.
16-01-2016 21:58
17-01-2016 00:29
Ja już testuję inne konto. Wypłaty z bankomatów darmowe na całym świecie, nic za konto nie płacę. Jak parę miesięcy nie zauważę istotnych problemów, przenoszę też konto firmowe. I bankowość internetowa czytelna i dla dorosłych.
17-01-2016 00:31
17-01-2016 13:32
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |