Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Bardzo dużo wpisów w tym temacie.

Bardzo dużo słusznej krytyki.

Bo obecna forma bankowości internetowej jest słaba. Królują wodotryski, brak czytelności i intuicyjności.

Jak by tego było mało, wyłączone zostało sprawne, sprawdzone narzędzie, czyli stara wersja.

Ponoć nowa wersja jest odpowiedzią na potrzeby klientów... Hmmm, to w takim razie skąd tyle negatywnych opinii?

Ci sami klienci nagle zmienili zdanie? A może Ci klienci wcale nie byli pytani?

Wygląd choćby sposobu przeglądania Historii Transakcji. Z czytelnego i konkretnego, teraz stanowi jakiąś zabawę w przeglądanie postów portali społecznościowego.

Halo, pobudka, to jest bankowość, a nie portal gdzie wstawia się zdjęcia co jadłem na obiad i gdzie biegałem.

I jeszcze odpowiedzi przedstawicieli banku czy to w ramach opinii do aplikacji mobilnej na Google Play (nota bene również "ulepszonej"), czy też tutaj na forum.

Cyt. "zmiany są trudne...", "przyzwyczaj się" "nowy system pozwala na więcej..." bla bla bla, przygotowana sztandarowa odpowiedź, niczm "przez ostatnie 8 lat Polki i Polacy..." marketingowa nowomowa i pozytywne programowanie, zgodnie z zasadą kłamstwo powtórzone wielokrotnie staje się prawdą.

Niestety, ale jakoś to kopiuj-wklej stało się nudne.

W reklamie ładnie mówione "Liczą się ludzie", "Moje zmienia wszystko" i "Certyfikat prostego języka" (btw kto go wydał? tak się zastanawiam, bo prostota ta jest jakoś prosta inaczej), a rzeczywistość jest szara i mało pomarańczowa. Nasze opinie o nowym wyglądzie i systemie się jakoś mam wrażenie , że nie liczą, a Moje... chyba tylko "Moja premia za wprowadzenie Nowej Bankowości".

Podpiszę się pod zdaniem poprzedników i powtórzę - Nowy system bankowości jest słaby.

Korzystam z niego tylko dlatego, że wyłączono starą wersję i nie mam jeszcze chęci zmieniać banku, a ING dotychczas starał się być poważnym bankiem z tradycjami, a nie hipsterską fanaberią.

Liczę na powrót rozsądku oraz tradycyjnego podejścia do bankowości.

Prawie zapomniałem :-) Najbardziej bawią mnie te stopki z postach moderatorów: "daj lajka jeśli odpowiedź była pomocna..." itd.

Ktoś w tym temacie dał moderatorowi "Lajka"? Przypadek? No i ciekawi mnie czy ta opinia nagle nie zniknie jak bańka mydlana... bo niby niezgodna z regulaminem.

korpik77
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
5
11-04-2017
Wiadomość 1061 z 1 332 (26 321 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@RAVPgeneralnie obnażył kilka z kilkunastu zarzutów co do nowego systemu bankowości.

W odpowiedzi na te zarzuty pozwolę sobie zacytować moderatora Panią @MartaK i wyrazić dodatkowo swoją opinię, a mianowicie:

1. Nowy system tworzyliśmy z klientami i w ten sam sposób chcemy go też rozwijać - proszę sprecyzować jaka grupa wiekowa uczestniczyła w tworzeniu oraz ilość grupy?

Wg mnie musiała to być grupa wiekowa - młodzieżowa.

2. Nowy system daje nam więcej możliwości rozwoju - proszę wskazać jaki rozwój ma Pani na myśli?

Wg mnie powstała odraza i niechęć. Absolutnie nie widzę na horyzoncie możliwości rozwoju.

3. Wprowadziliśmy też liczne funkcje, których nie było we wcześniejszej aplikacji - proszę odpowiedzieć jakie liczne funkcje zostały wprowadzone i czyj to był pomysł?

Wg mnie bankowość ma służyć do opłacania rachunków przelewem, kartą, sprawdzeniem salda, giełda, kursy... twory typu finansometr? To ludzie liczyć nie potrafią?

4. Coraz więcej osób przekonało się do Mojego ING - proszę zaprzeczyć lub potwierdzić czy bank przekonał czy zmusił poprzez wyłączenie starej wersji logowania?

Wg mnie jest to mus dla tych którym zmiana nie przypadła do gustu lub jej w ogóle nie akcpetują.

5. Mamy nadzieję, że podczas dalszego korzystania, dla Ciebie będzie równie wygodny - ktoś z banku obiecał mi w odpowiedzi, że będzie możliwość wyłączenia finansometru na stałe ze strony głównej. Możliwość przejrzystego ułożenia bez pomarańczowych kółek wtedy możliwie, że będzie wygodny, ale...

... na razie mieliśmy awarię, podwójne księgowania.

Gdzie ta realizacja sztandarowego hasła Pana Konrada Waszej ikony - "liczą się ludzie"?!

Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1062 z 1 332 (26 375 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie rozumiem czemu się oburzacie. Bank jasno mówimówi est to system dla emerytów (certyfikaty prostego języka) i gimnazjalistów (lajki, strumienie danych). Niestety nie jest to system dla ludzi inteligentnych, rozgarniętych.
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1063 z 1 332 (26 349 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Na szczęście jeszcze wciąż można przejść do starej wersji, ale nie wiadomo, jak długo... Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
ursfic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
30-03-2017
Wiadomość 1064 z 1 332 (26 263 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wygląda na to, że z hasła zostało tylko LICZĄ SIĘ... pieniądze...
Odpowiedz
0 Lajków
ursfic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
30-03-2017
Wiadomość 1065 z 1 332 (26 257 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Marxuwierz mi proszę, że emeryci mają z tym dość wielki problem aby ogarnąć te pomarańczowe koła, balony, finansometry i inne niepotrzebnie włączone "bajery". Moja matka, mój ojciec mają swój finansometr w postaci kartki i długopisa. Skrupulatnie notują każdy ruch na koncie gdyż uważają, że w dobie tak wielkich technologii historia "ruchów" na koncie powinna być w trybie rzeczywistym, a tak zwane blokady na rachunku po kilka dni, podwójne księgowania przez bank itp. zmuszają ich do ręcznego nadzoru nad rachunkiem. Emeryt jak to emeryt liczy każdą złotówkę i nie da się nabić w butelkę, bo bank ma takie, a nie inne metody.

@ursficna szczęście działa i emeryci się cieszą... potem czas na zmiany.

Tłumaczę im, że nikt nie jest uwiązany smyczą do banku. Jest wiele innych prostszych systemów transakcyjnych. Na razie rozważają jak to emeryci już prawie rok... ale każdy z nas jak dożyje emerytury będzie miał dużo czasu na podjęcie decyzji Emotikon: Szczęśliwy

Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1066 z 1 332 (26 207 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ja dzisiaj ok. 14.30 miałam potwierdzić tożsamość przez przelanie 1 zł na konto. Niestety nie zadziałało Płać z ING - "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie" 😕
Odpowiedz
0 Lajków
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 1067 z 1 332 (26 061 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Alexandrine nie działa?

Przeważnie nie działa gdy chce się potwierdzić tożsamość otwierając rachunek w konkurencyjnym banku. Przypadek? Nie. Liczą się ludzie.

Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1068 z 1 332 (26 052 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie chcę cię straszyć, ale podobno "instytucja" przesłania 1 zł i zwrotu na konto służy do wykradania danaych, które potem mogą służyć do zaciągania kredytu na czyjeś konto.

Nie wiem czy to prawda, ale gdzieś tak pisali i zostało mi w pamięci...

romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 1069 z 1 332 (26 046 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]
Chodziło o kupno na raty PayU na Allegro. Jeśli będzie odmowa (przelałam zwykłym przelewem) to tragedia się nie stanie. Bardziej mnie martwi ten kolejny "klops" w systemie bo będę chciała szybko za coś zapłacić i lipa bo znów awaria 😐
Odpowiedz
0 Lajków
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 1070 z 1 332 (26 021 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy