09-04-2017 10:12
Ale on nie miał problemu z poprzednim systemem tylko z obecnym...
09-04-2017 12:40
@RAVPPrzykro nam, że masz taką opinię. Nowy system tworzyliśmy z klientami i w ten sam sposób chcemy go też rozwijać. Nowy system daje nam więcej możliwości rozwoju. Wprowadziliśmy też liczne funkcje, których nie było we wcześniejszej aplikacji. Coraz więcej osób przekonało się do Mojego ING. Mamy nadzieję, że podczas dalszego korzystania, dla Ciebie będzie równie wygodny.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
09-04-2017 21:56 – ostatnio edytowany 10-04-2017 08:42 przez AgnieszkaBin
W weekend wgrywaliśmy poprawki do nowej bankowości. Być może wcześniej było to z tym związane. Jeśli w przyszłości ponownie zaobserwujesz podobny problem, napisz do nas.
10-04-2017 09:13
DziadekP pisze:
To ja Panu podpowiem. Składam zlecenie stałe do Taurona. Piszę za prąd faktury od do. I wszystko gra. Nie szukajcie dziury w całym.
To się nazywa Polecenie zapłaty. Akurat Tauron współpracuje z ING i dla zainteresowanych sprawa jest jeszcze prostsza. Dostajemy faktury do systemu. Robimy podgląd i zatwierdzamy i płatność z głowy.
10-04-2017 09:33
mcumberpl pisze:
DziadekP pisze:
To ja Panu podpowiem. Składam zlecenie stałe do Taurona. Piszę za prąd faktury od do. I wszystko gra. Nie szukajcie dziury w całym.To się nazywa Polecenie zapłaty. Akurat Tauron współpracuje z ING i dla zainteresowanych sprawa jest jeszcze prostsza. Dostajemy faktury do systemu. Robimy podgląd i zatwierdzamy i płatność z głowy.
Proszę nie mylić polecenia zapłaty ze zleceniem stałym. Zlecenie stałe składam jeden raz na jakiś okres i płaci się SAMO. Polecenie zapłaty to upoważnienie dla firmy która sama za Ciebie obciąża twoje konto należną kwotą (może to być za każdy miesiąc inna kwota). Faktury do systemu musisz pamiętać, logować się i klikać w systemie (w starym, bo w nowym nie ma jeszcze faktur)
10-04-2017 09:40
Mam na myśli Moje faktury, oparte o usługę Invoobill.
Pytanie czy masz fakturę prognozowaną, wtedy możemy mówić o zleceniu stałym, bo kwota najczęściej jest jednakowa.
Gdy podajesz co miesiąc lub w innym okresie stan licznika to raczej tej usłudze bliżej do poleceń zapłaty.
10-04-2017 09:44
10-04-2017 09:46
10-04-2017 10:12
10-04-2017 16:17
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |