10-03-2017 13:01
To może krok dalej (lub w bok) - Bank przygotuje skrzynki e-mail dla zainteresowanych klientów?
Da dostęp przez stronę www i możliwość konfiguracji na swoim kliencie (programie) pocztowym.
Aby nie przeciążać zasobów banku czas historii na serwerze nie dłuższy np. niż 30 dni.
10-03-2017 13:08
mcumberpl pisze:To może krok dalej (lub w bok) - Bank przygotuje skrzynki e-mail dla zainteresowanych klientów?
Da dostęp przez stronę www i możliwość konfiguracji na swoim kliencie (programie) pocztowym.
Aby nie przeciążać zasobów banku czas historii na serwerze nie dłuższy np. niż 30 dni.
WTF?
I co to niby da?
- komplikuje życie bo zamiast centralnego punktu komunikacji niezależnego od dostawcy (mail można zmienić i już mamy inna skrzynkę, a jak się ma własną domenę to nie trzeba nawet zmieniać i informować);
- powoduje podpadanie pod ten sam problem z dostępnościa wiec jak strona banku padnie to jest bardzo duża szansa, że i mail padnie;
- generuje idiotycznie duże koszty utrzymania (dodanie funkcjonalności, która będzie generować maila na skonfigurowany adres przy skonfigurowanych zdarzeniach vs to samo + dodatkowy serwer do skonfigurowania, utrzymania i zapewnienia bezpieczeństwa - a to ostatnie w przypadku Banków generuje spore koszty)
10-03-2017 13:29
Bank ma pewność, że wyśle dane bezpiecznie, na bezpieczne zasoby. Co zrobisz z tym Ty to już Twoja sprawa.
Dostępność? Architekt na pewno wyodrębniłby zasób niezależny.
W przypadkach skrajnych nie działa cała domena.
Awaria? A nie przewidujesz awarii serwera /aplikacji, która nie wyśle Ci na dowolną skrzynkę potwierdzenia? Oboje zdajemy sobie sprawę, że awaria zdarzyć może się w każdym obszarze.
Dałem propozycję.
Bank wdraża rozwiązania, na które zdaje się czeka więcej zainteresowanych niż powiadomienia e-mail. Oczywiście im więcej funkcjonalności tym lepiej. Sam czekam na kilka nie mając pewności czy się doczekam. Przyjmuje fazę wdrożenia. Gdy powiedzą, że skończyli, rozejrzę się i ocenię czy mam to co potrzebuje.
Swoją drogą ciekawe na ile system bankowości internetowej jest w stanie zatrzymać klienta niezależnie od oferty produktowej (opłaty i prowizje itp.) Banku.
11-03-2017 09:57
11-03-2017 12:03 | Edytowano: 11-03-2017 12:04
Oczywiście, że tytuł przelewu by się przydał, ale wiesz... "system był tworzony wraz z użytkownikami" więc o co Ci chodzi? To samo dotyczy wyboru kont jakie w tej historii byłyby uwzględniane. Wszystkie konta naraz w tym zestawieniu to w moim przypadku całkowity chaos w związku z tym ta cześć mogłaby równie dobrze wcale nie istnieć. Kolejny raz kłania się personalizacja, ale mam wrażenie, że jej umożliwienie oznaczałoby dla niektórych autorów Mojego ING ujmę na honorze lub przyznanie się do przegranej no bo przecież teraz wystarczy jeden rzut oka i .... szkoda gadać.
13-03-2017 07:31
Marx pisze:
...
Za 9 dni wyłączycie start interfejs, ...
wyłączą jedynie możliwość bezpośredniego zalogowania do starej wersji. W dalszym ciagu będzie można się przełączać między nowym a starym systemem.
13-03-2017 15:03
Dzisiaj znowu postanowiłem "pobawić" się w nowej wersji serwisu bo musiałęm zrobić kilka rzeczy i... cóż, kijem wisły nie zawrócimy, ale:
@media (min-width: 768px) .ing-new-theme .grid-cell { height: 6rem; }
.ing-new-theme .tile_title--icon-left { line-height: 2rem; }
W sumie mam wrażenie, żę chyba skończy się CustomCSS - jak ktoś będzie chciał to wrzucę kod dla Stylish
13-03-2017 15:38
Dorzucę jeszcze jedną uwagę dotyczącą przelewu do ZUS.
Da się go defniować jako jeden przelew wpisując kwotę przelewów na subkonto Emerytalne, Zdrowotne, FP, itd. System rozbija to potem na odzielne przelewy i tak to widać w historii. W kolejnym miesiącu można albo wykonać tą samą operację jeszcze raz podając wszystkie kwoty, albo wchodząc do historii ponowić przelew. Ponieważ jednak jak napisałem wcześniej w historii mamy niezależne przelewy na wszystkie subkonta ZUS i tak trzeba uzupełniać więkoszść z kwot. Dlaczego tu nie może być normalnego szablonu w którym można zdefniować sobie komplet danych?
14-03-2017 06:21
Marx pisze:
2 pytania.
1. Czemu w nowym systemie po prawej w sekcji historia nie ma tytułu przelewu? To kluczowa informacja, samo nazwisko odbiorcy kompletnie nic nie mówi za co odpowiada transakcja. Pisałe o tym kilka miesięcy temu, ale jak widać bank ma nasze uwagi w d...
2. Gdzie w nowym systemie jest sekcja Faktury?
Za 9 dni wyłączycie start interfejs, może już czas udostępnić tą funkcjonalność? Byłoby miło mieć możliwość opłacania faktur. Chyba że bank będzie płacił za mnie ze swoich środków?
Bo na razie radośnie wysyła powiadomienia że jest nowa faktura (która da się odczytać tylko w nowym systemie bo w starym została złośliwie ukryta mimo iż wciąż działa) ale nie daje możliwości zapłaty. To jakaś kpina jest.
Istnieje też możliwość że taka opcja jest w nowym systemie, widocznie jest zbyt intuicyjna, bo nie znalazłem. W jjaki sposób świadczy to o projektancie nowego systemu to chyba nie muszę pisać...
1. Nie wykluczamy w przyszłości wprowadzenia zmian dla wyświetlania danych w sekcji Historia.
2. Funkcji Moje faktury jeszcze nie przenieśliśmy do Moje ING. Jednak po 20 marca nadal będziesz miał dostęp do poprzedniej wersji systemu. Przelogowanie będzie możliwe już po zalogowaniu do Moje ING.
14-03-2017 07:50
Mam nadzieje, że również uwzględnione będą moje propozycje do Historii opisane w oddzielnym wątku.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |