Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej


atmt pisze:

Z apką mobilną już to zrobili. Przecież Moje ING Mobile wygląda i działa tak samo jak wersja desktopowa. O ile na desktopie jest myszka, duży ekran i da się jakoś nie zauważać pewnych rzeczy, o tyle na smartfonie korzystanie z tego to droga przez mękę. Stara aplikacja dostaje same plusy, nowa 95% minusów. Bank i tak nadal twierdzi, że jest git.

To ja chyba mam fuksa, bo mam cały czas INGMobile i tam nic mi sie nie zmienia, stąd cały czas mogę wykonywać w miarę sprawnie te proste i powtarzalne przelewy do ZUS i US w dosłownie minute... Nie zmuszają mnie tez do uaktualnienia, więc na razie nie będę się prosił o tę cudowną nowość.

Ale teraz rozumiem czemu nawet na forum mbanku co jakiś czas ktoś pisze o tym że ING już nie jest alternatywą Emotikon: Szczęśliwy

amari
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
5
18-01-2017
Wiadomość 801 z 1 337 (8 629 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


mcumberpl pisze:

@PanCernyto samo ludzie mówili kiedy zmienil sie mBank.

Dziwi mnie opór ludzi do zmian, staram się jednak patrzeć na siebie.


Tu nie ma oporu przed zmianami w ogóle tylko przed zmianami na gorsze. Poza tym napiszę po raz setny: dlaczego nie ma opcji personalizacji systemu??? Dobry program to taki, który użytkownik może dostosować do swoich potrzeb. Jeden będzie miał tak, a drugi inaczej. I wszyscy byliby zadowoleni. A tu wszyscy muszą mieć analizę wydatków na pierwszym planie, kolorowe kółka, rodzielone konta firmowe i osobiste, brak zdefiniowanych przelewów jak było do tej pory, jedno urządzenie mobilne, z którego można korzystać itd. Kilka prostych opcji do wyboru i kto będzie chciał - będzie tak miał, a ja bym chciał inaczej i nie miałbym oporu przed używaniem Mojego ING.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 802 z 1 337 (8 596 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


amari pisze:

To ja chyba mam fuksa, bo mam cały czas INGMobile i tam nic mi sie nie zmienia, stąd cały czas mogę wykonywać w miarę sprawnie te proste i powtarzalne przelewy do ZUS i US w dosłownie minute... Nie zmuszają mnie tez do uaktualnienia, więc na razie nie będę się prosił o tę cudowną nowość.

Ale teraz rozumiem czemu nawet na forum mbanku co jakiś czas ktoś pisze o tym że ING już nie jest alternatywą Emotikon: Szczęśliwy


To chyba masz tzw. "ING Mobile dla przedsiębiorców", podobnie jak ja. Stary, dobry i szybki.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 803 z 1 337 (8 595 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

To jest fakt.
Wziąłem ostatnio telefon żony aby zrealizować jakiś przelewik z alledrogo, ona ma właśnie ten nowy piękny. Po chwili dałem spokój bo zbyt dużo "gmerania" i zrobiłem to z mojego w kilkanaście sekund.(mam stary DOBRY)
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 804 z 1 337 (8 583 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


amari pisze:
(...)

Ale teraz rozumiem czemu nawet na forum mbanku co jakiś czas ktoś pisze o tym że ING już nie jest alternatywą Emotikon: Szczęśliwy


Teraz to bardziej mbank staje się alternatywą dla ING...

gryc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
11
22-11-2016
Wiadomość 805 z 1 337 (8 571 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

co mi brakuje w tym systemie:

- brak wysłania potwierdzenia przelewu na email

- definiowanie przelewy przyszłego. Co za geniusz wymyślił że żeby to zrobić trzeba klikać dodatkowo jakiś Czas Realizacji zamiast dac od razu pole daty

- nie mogę edytować przelewu przyszłego, jest jakiś błąd systemu

 

Nie jest to wszystko intuicyjne

Odpowiedz
0 Lajków
Bryko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
5
26-01-2017
Wiadomość 806 z 1 337 (8 365 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@mcumberpl mówisz, że da się wyłaczyć te paskudne kółka? Próbując wyłaczyć widocznośc rachunków system ostrzega, że nie będę miał możliwości dokonywania przelewów.

 

Pytania do moderatorów:

1. Czy i kiedy finanse osobiste i firmowe będa zintegrowane? Nie wyobrażam sobie używania systemu w dotychczasowy sposób. Stara wyszukiwarka ma spore ograniczenia i jak się spodziewam lepsza już nie będzie. Nowa z powodu rozdzielenia kont jest uciążliwa.

2. Czy i kiedy będzie możliwa personalizacja widoku "domowego" tj. wyłaczenie widoku "dzisiaj (balony!)" miesiąc" "rok" "warto wiedzieć"" a zostawienie jedynie stanu kont jak w "finanse" oraz historii i zaplanowane?

3. Czy i kiedy pojawi się zmiana, by nie było konieczne przewijanie ekranu przy prawie każdej operacji? 

Odpowiedz
0 Lajków
dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
35
04-10-2016
Wiadomość 807 z 1 337 (8 320 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Bryko pisze:

co mi brakuje w tym systemie:

- brak wysłania potwierdzenia przelewu na email

- definiowanie przelewy przyszłego. Co za geniusz wymyślił że żeby to zrobić trzeba klikać dodatkowo jakiś Czas Realizacji zamiast dac od razu pole daty

- nie mogę edytować przelewu przyszłego, jest jakiś błąd systemu

 

Nie jest to wszystko intuicyjne


W przypadku powiadomień wysyłanych na adres e-mail, weźmiemy to pod uwagę podczas projektowania nowych procesów. Obecnie można korzystać z powiadomień PUSH w aplikacji mobilnej i Serwisu SMS.


Przelew z datą przyszłą
Ze względu na czas realizacji posiadamy kilka rodzajów przelewu: standardowy, ekspresowy, priorytetowy i w innym terminie wykonania. Przelewy te różnią się czasem realizacji, również ten, który ma być wykonany z datą przyszłą (w innym terminie).

Przelew z datą przyszłą też jest powiązany z czasem realizacji. Stąd trzeba dodatkowo kliknąć Czas realizacji, aby wybrać rodzaj przelewu, który nas interesuje.

Po wybraniu przelewu w Innym terminie, wystarczy tylko zaznaczyć datę jego realizacji.


Edycja przelewu przyszłego
W zaplanowanych możesz edytować przelew z datą przyszłą. Możesz go usunąć oraz zmienić jego termin realizacji.

Jeżeli wystąpił jakiś błąd, proszę wyślij do nas wiadomość ze zrzutem ekranu, z usługi bankowości internetowej. Sprawdzimy co jest tego przyczyną. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 808 z 1 337 (8 275 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@dawidt Obecnie nie planujemy wprowadzać zmian w przedstawionych przez Ciebie punktach.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 809 z 1 337 (8 258 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

A czy moglibyśmy liczyć na jakieś rozsądne wyjaśnienie w kwestii personalizacji systemu? Czy jest to technicznie trudne ze względu na strukturę oprogramowania czy po prostu "tak jest lepiej i już"? Jak już pisałem kilka, dosłownie kilka opcji do wyboru i system z obecnie niestrawnego stałby się całkiem przyjaznym. Czemu tego nie zrobić?

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 810 z 1 337 (8 171 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy