Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Kiedy możemy się spodziewać wprowadzenia kolejnych nowości do nowej wersji systemu?
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 581 z 1 332 (20 350 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak wykonać video rozmowę?
Odpowiedz
0 Lajków
nowakt
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-07-2016
Wiadomość 582 z 1 332 (20 331 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Mitchris Kolejne funkcje wprowadzimy już w sierpniu. 

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 583 z 1 332 (20 223 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Próbowałem znaleść czy przypadkiem ktoś już nie poruszył tego tematu, ale korzystając z przeglądarki na Społeczności ING mam zaskakujące wyniki.

Piszemy (czasem mówimy jak się spotkamy Emotikon: Mrugający ) czasem mówimy o nowej wersji bankowości internetowej. Używa się tutaj również stwierdzenia nowy system i chyba ta wersja jest bliższa. Chodzi mi bowiem o daty logowania. Niby mam ten sam login i sposób autoryzacji, ale w obu występują odrębne daty ostatniego i błędnego logowania. Rozumiem, że jest to odrębne sprawa. A kwestia nieudanego logowania i blokady? Czy sumują sie błędnie wprowadzone hasła?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 584 z 1 332 (20 202 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@nowakt Obecnie funkcja video rozmowy nie jest dostępna. Planujemy ją udostępnić w najbliższym czasie, niestety dokładnej daty nie jesteśmy w stanie podać.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 585 z 1 332 (20 192 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte Naprawiliśmy już problem z wyszukiwaniem na Społeczności Emotikon: Szczęśliwy

Informacje o logowaniu czy też transakcjach (rejestr zdarzeń) w danej usłudze zapisują się tylko w niej, np. logujesz się do Moje ING i zlecasz przlew - dyspozycję w rejestrze widzisz tylko przez Moje ING.

Jeżeli chodzi o próby błędnego logowania, to sumujemy próby z usługi ING BankOnLine i Moje ING.

 

 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 586 z 1 332 (20 123 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Witam

A można uchylić rąbka tajemnicy jakie to będą zmiany w sierpniu w bankowości online mniej więcej?

Bo ja czekam na taką zmianę coś na wzór Koszyka zleceń. Czyli wrzucam sobie przyszłe przelewy do koszyka i w każdej chwili mogę je zrealizować zdaje się że w firmowym systemie coś takiego jest u was, w mBanku jest to dla klientów indywidualnych również. Przydatna rzecz bo w sytuacji np. przelewu z datą w przyszłości w momencie braku środków nie jest realizowany i zmika zupełnie na da się ponowić. Ciężko czasami się zorientować w tych niezrealizowanych a tak to wrzucam 10 przelewów do koszyka i realizuje kiedy chce. W starym systemie funkcjonowało jako Paczka przelewów.

 

 

Druga rzecz planujecie wprowadzić jakieś zmiany w Kartach Kredytowych ? Obecna oferta Kart kredytowych nie jest za ciekawa biorąc pod uwagę wygląd Kart to już zupełnie kosmos. Tylko złota karta z waszej oferty pod względem wyglądu jest do przyjęcia. Pozostałe są nieładne mówiąc wprost :-)

Odpowiedz
0 Lajków
czepit
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
6
20-11-2015
Wiadomość 587 z 1 332 (20 104 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@czepit Damy znać o wprowadzonych zmianach. Twoje propozycje dotyczące paczki przelewów i zmiany wizerunku kart kedytowych przekazałam do zespołów, które tym się zajmują.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 588 z 1 332 (19 988 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Zacząłem stosować "koszyk" w jednym z banków (bo zaczęli sobie liczyć za smsKody kase, a fuj!). Na dobrą sprawę świetnie się to sprawdza, bo przygotowuje przelewy za otrzymane faktury (media) i wysyłam.

Z drugiej zaś strony mocno kibicuje rozwiązaniu jakie jest w Moim ING (ta nazwa brzmi bardzo naturalnie, prawdziwy strzał w 10! Emotikon: Mrugający ) przy wykonywaniu transakcji. Wyszukiwarka działa doskonale i przelewy robi się szybko i wygodnie. Tak się przyzwyczaiłem, że na chwilę obecną nie korzystałbym z innej opcji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 589 z 1 332 (19 518 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ogólnie system spoko ale jak można już go reklamować skoro to beta aplikacja mobilna a raczej strona mobilna banku nie ma nawet blika i tak trzeba używać starej wersji więc po co nowa dwie aplikacje to bez sens i jakoś te zmiany idą wolno będziecie przez 4 lata przywracac opcje z starego systemu żeby potem ktoś wpadł na pomysł że trzeba znowu ja zmienić i wysztko zacznie się od nowa
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 590 z 1 332 (19 509 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy