Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Kiedy możemy się spodziewać wprowadzenia kolejnych nowości do nowej wersji systemu?
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 581 z 1 332 (21 690 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak wykonać video rozmowę?
Odpowiedz
0 Lajków
nowakt
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-07-2016
Wiadomość 582 z 1 332 (21 671 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Mitchris Kolejne funkcje wprowadzimy już w sierpniu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 583 z 1 332 (21 563 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Próbowałem znaleść czy przypadkiem ktoś już nie poruszył tego tematu, ale korzystając z przeglądarki na Społeczności ING mam zaskakujące wyniki.

Piszemy (czasem mówimy jak się spotkamy Emotikon: Mrugający ) czasem mówimy o nowej wersji bankowości internetowej. Używa się tutaj również stwierdzenia nowy system i chyba ta wersja jest bliższa. Chodzi mi bowiem o daty logowania. Niby mam ten sam login i sposób autoryzacji, ale w obu występują odrębne daty ostatniego i błędnego logowania. Rozumiem, że jest to odrębne sprawa. A kwestia nieudanego logowania i blokady? Czy sumują sie błędnie wprowadzone hasła?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 584 z 1 332 (21 542 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@nowakt Obecnie funkcja video rozmowy nie jest dostępna. Planujemy ją udostępnić w najbliższym czasie, niestety dokładnej daty nie jesteśmy w stanie podać.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 585 z 1 332 (21 532 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte Naprawiliśmy już problem z wyszukiwaniem na Społeczności Emotikon: Szczęśliwy

Informacje o logowaniu czy też transakcjach (rejestr zdarzeń) w danej usłudze zapisują się tylko w niej, np. logujesz się do Moje ING i zlecasz przlew - dyspozycję w rejestrze widzisz tylko przez Moje ING.

Jeżeli chodzi o próby błędnego logowania, to sumujemy próby z usługi ING BankOnLine i Moje ING.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 586 z 1 332 (21 463 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Witam

A można uchylić rąbka tajemnicy jakie to będą zmiany w sierpniu w bankowości online mniej więcej?

Bo ja czekam na taką zmianę coś na wzór Koszyka zleceń. Czyli wrzucam sobie przyszłe przelewy do koszyka i w każdej chwili mogę je zrealizować zdaje się że w firmowym systemie coś takiego jest u was, w mBanku jest to dla klientów indywidualnych również. Przydatna rzecz bo w sytuacji np. przelewu z datą w przyszłości w momencie braku środków nie jest realizowany i zmika zupełnie na da się ponowić. Ciężko czasami się zorientować w tych niezrealizowanych a tak to wrzucam 10 przelewów do koszyka i realizuje kiedy chce. W starym systemie funkcjonowało jako Paczka przelewów.

 

 

Druga rzecz planujecie wprowadzić jakieś zmiany w Kartach Kredytowych ? Obecna oferta Kart kredytowych nie jest za ciekawa biorąc pod uwagę wygląd Kart to już zupełnie kosmos. Tylko złota karta z waszej oferty pod względem wyglądu jest do przyjęcia. Pozostałe są nieładne mówiąc wprost :-)

Odpowiedz
0 Lajków
czepit
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
6
20-11-2015
Wiadomość 587 z 1 332 (21 444 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@czepit Damy znać o wprowadzonych zmianach. Twoje propozycje dotyczące paczki przelewów i zmiany wizerunku kart kedytowych przekazałam do zespołów, które tym się zajmują.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 588 z 1 332 (21 328 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Zacząłem stosować "koszyk" w jednym z banków (bo zaczęli sobie liczyć za smsKody kase, a fuj!). Na dobrą sprawę świetnie się to sprawdza, bo przygotowuje przelewy za otrzymane faktury (media) i wysyłam.

Z drugiej zaś strony mocno kibicuje rozwiązaniu jakie jest w Moim ING (ta nazwa brzmi bardzo naturalnie, prawdziwy strzał w 10! Emotikon: Mrugający ) przy wykonywaniu transakcji. Wyszukiwarka działa doskonale i przelewy robi się szybko i wygodnie. Tak się przyzwyczaiłem, że na chwilę obecną nie korzystałbym z innej opcji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 589 z 1 332 (20 858 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ogólnie system spoko ale jak można już go reklamować skoro to beta aplikacja mobilna a raczej strona mobilna banku nie ma nawet blika i tak trzeba używać starej wersji więc po co nowa dwie aplikacje to bez sens i jakoś te zmiany idą wolno będziecie przez 4 lata przywracac opcje z starego systemu żeby potem ktoś wpadł na pomysł że trzeba znowu ja zmienić i wysztko zacznie się od nowa
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 590 z 1 332 (20 849 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy