09-06-2016 19:05 | Edytowano: 09-06-2016 19:07
Tyle to i ja wiem. Kiedy zarządzanie SMS będzie w nowym systemie? Oczekuję konkretnej odpowiedzi, a nie informacji o których wiem - korzystam z nowego systemu, więc widzę jaką posiada funkcjonalność.
09-06-2016 20:22
13-06-2016 12:08
14-06-2016 15:05
Ta funkcjonalność nie jest jeszcze dostępna z poziomu wyszukiwarki w transakcjach. Wyszukanie i ponowienie przelewu do urzędu skarbowego na razie możliwe jest z poziomu historii. Nadal rozwijamy system i planujemy dołożenie tej funkcjonalności w najbliższych miesiącach.
17-06-2016 09:30
Wiemy, że zamiana jest trudna, my też lubimy starą aplikację ale jest ona właśnie już trochę…stara
Dziękujemy za uwagi – wiemy o wydajności i pracujemy nad jej poprawą. Nowa aplikacja jest równie bezpieczna jak poprzednia.
@wojciech Jeśli chodzi o UX przeprowadziliśmy kilkaset badań z naszymi klientami, które m.in. stanowiły bazę do projektowania nowej aplikacji. Jednak cały czas będziemy pracować nad ulepszaniem nowej aplikacji w każdym aspekcie.
17-06-2016 10:48
@IwonaP "Lepsze jest wrogiem dobrego" a stwierdzenie, żę coś jest stare i koniecznie tylko dlatego trzeba to wymienić (dodatkowo na "nowego", kompletnie niefunkcjonalnego potworka) jest cokolwiek kuriozalne
Co do badań... bank ciągle o nich wspomina, ale to takie Yeti... może jakieś wnioski z tych badań? Jaki odsetek klientów? Jaka metodyka badania? Bo ja na przykład mogę stobie stweirdzić, że ja przeprowadziłem wiele badań na klientach banku i mówia, że nowe ING to guano - i czyje badania są lepsze?
Czytając wypowiedzi modów można odnieść wrażenie, że żyją oni w przysłowiowym "matriksie" i nowy system bankowy oglądają na obrazkach :/
17-06-2016 12:42
wojciech pisze:@IwonaP "Lepsze jest wrogiem dobrego" a stwierdzenie, żę coś jest stare i koniecznie tylko dlatego trzeba to wymienić (dodatkowo na "nowego", kompletnie niefunkcjonalnego potworka) jest cokolwiek kuriozalne
Co do badań... bank ciągle o nich wspomina, ale to takie Yeti... może jakieś wnioski z tych badań? Jaki odsetek klientów? Jaka metodyka badania? Bo ja na przykład mogę stobie stweirdzić, że ja przeprowadziłem wiele badań na klientach banku i mówia, że nowe ING to guano - i czyje badania są lepsze?
Czytając wypowiedzi modów można odnieść wrażenie, że żyją oni w przysłowiowym "matriksie" i nowy system bankowy oglądają na obrazkach :/
Spokojnie, nie jest aż tak źle. To wszystko to jest pełen Matrix nie tylko dla ING ale dla nas też. Badania są ważne bez nich dalej stalibyśmy w miejscu i poruszali sie jak dzieci we mgle; tak naprawdę tylko dzięki nim można poznać przyzwyczajenia i prefernecje WIĘKSZOŚCI użytkowników. Ja bym dał sobie jeszcze troche czasu. Nie ma wciąz nowej aplikacji Moje ING w App Store a czekam na nią jak wszyscy. Sam jak nie potarfię czegoś zrobic online'owo w nowej wersji to wracam do starej. To chyba normalne ale wierzę, że ekipa z ING stanie na wysokości i stworzą ostatecznie najlepszy produkt na rynku!. Miłego weekendu
17-06-2016 19:29 | Edytowano: 17-06-2016 19:32
Keicam pisze:
Ja bym dał sobie jeszcze troche czasu. Nie ma wciąz nowej aplikacji Moje ING w App Store a czekam na nią jak wszyscy. Sam jak nie potarfię czegoś zrobic online'owo w nowej wersji to wracam do starej. To chyba normalne ale wierzę, że ekipa z ING stanie na wysokości i stworzą ostatecznie najlepszy produkt na rynku!. Miłego weekendu
Nie korzystam z Iphone a z nowego Mojego ING na Andka jeszcze nie korzystałem
W każdym razie, zgadzam się. Położyłem na razie "lachę" na nowy system. Swoje uwagi wypisałem (było ich trochę) z czego najbardziej licze na 3:
1) Mniej klikania aby robić przelewy
2) Brak płatności online przy płatnościach kartą zbliżeniowych (czekam na włączenie)
3) Brak wszystkich darmowych bankomatów (czekam na powrót co najmniej Euronetów).
Do ING wrócę jak skończą zabawę z nowym systemem i jak spełnią co najmniej 3 powyższe punkty
Jak na razie korzystam z innego banku gdzie ma też swoje wady ale działa o wiele lepiej a przez to nie mam nerwa
18-06-2016 06:09
Czy system to podstawowy argument dla bycia klientem banku? Czy raczej jego oferta? W porównaniu z konkurencją zmiana tabeli opłat w przypadku ING nie była taka bolesna. Planeta rozwija sieć swoich bankomatów i można sobie poradzić z nagłą potrzebą wypłaty gotówki.
System ma być przyjazny i wygodny. Porównynanie go do starego? To jak z autami. Stare modele były doskonałe, bezawaryjne, miały dusze i do dziś na ich widok szybciej bije serce. Ale jeździmy nowszymi autami, pełnymi automatyki, rzeczy, które z drugiej strony są nam zupełnie nie potrzebne.
To miejsce jest dla mnie poto aby powiedzieć "Drogi Banku, gdy wybrałem rachunek to link do historii operacji chciałbym mieć "pod myszką" a nie jechać na prawą stronę ekranu".
Może będzie to uwzględnione i będzie wygodniej. Teraz jest szans, gdzie my, najwięksi zapaleńcy, mamy szanse przekazać swoje uwagi, tak by wszystkim, także tym, którzy logują się raz - dwa - może pięć razy w miesiącu, było dobrze i wygodnie.
Stary system zasłużył na odpoczynek. Spełnił swoją rolę. Podobnie jak system np. w mbanku. Był praktyczny, wygodny. Zmienił się. Ale ja zamknąłem tam rachunek nie dlatego, że wyłączono nowy system, ale dlatego, że postępowanie z klientem było poniżej przyzwoitości.
Dobra relacja Klient - Obsługa też jest ważna. Nawet przez infolinię. A nade wszystko oferta.
___
PS z tą historią to ja naprawdę proszę: Moje finanse > Konto > Historia
18-06-2016 11:06 | Edytowano: 18-06-2016 11:12
Czy system to podstawowy argument dla bycia klientem banku? Czy raczej jego oferta? W porównaniu z konkurencją zmiana tabeli opłat w przypadku ING nie była taka bolesna. Planeta rozwija sieć swoich bankomatów i można sobie poradzić z nagłą potrzebą wypłaty gotówki.
Dla mnie system to jeden z podstawowych argumentów, ponieważ oferta banków jest bardzo do siebie podobna. Obsługa też jest ważna, ale z obsługą mam mało do czynienia (jak się pojawi jakiś "dym" wtedy jest mi potrzebna). Oferta banku ING jest równiez do poprawienia. Program lojalnościowy jest do kitu. Punkty zbierasz a nic z tego nie masz. Taki np program mOkazje jest zdecydowanie lepszy.
Brak w ING jeszcze HCE. NFC był tylko z Orange, obecnie na szczęście się operatorzy z tego wycofują. Do dzisiaj brak płatności za bilety telekomunikacji miejskiej jak w BZWBK czy za parkingi.
Kolejna wada - system sam sobie wybiera wg algorytmu kiedy dostaniesz hasło z kodem autoryzacyjnym. CHCĘ mieć wybór! CHCĘ mieć możliwość samemu ustawienia kiedy chce hasło a kiedy nie.
Zmiana opłat z porównaniu do BZWBK (który wprowadza w sierpniu duże i bolesne podwyżki) faktycznie nie była zła. W sumie tylko zabrane bankomaty wszystkie darmowe oraz wyższe prowizje przy operacjami kartą (płatność, wypłata z bankomatu) za granicą.
Planet się rozwija. Właśnie - słowo klucz - ROZWIJA. A nie jest rozwinięty. W Trójmieście jest ich jak kot napłakał. Dobrze, że mam w innym banku wszystkie darmowe. Gdzie podjadę, gdzieś się ruszę - stoi praktycznie wszędzie Euronet. A Planet? NIE MA!!!
W każdy centrum handlowym - jest EURONET. Na każdym rogu w centrum Gdyni Gdańska czy Sopotu - jest EURONET. Każda stacja benzynowa z bankomatem - EURONET. A PLANET? Tesco, 2 na krzyż w centrum Gdyni Gdańska i Sopotu i ew. Biedronki.
Jeśli bank zabiera darmowe bankomaty i daje jakąś alternatywę powinien dać sieć bankomatów JUŻ ROZWINIETĄ a nie dopiero się rozwijającą.
Nie ma nawet jakieś alternatywy aby mieć bankomaty wszystkie za darmo. Dają oczywiście konto z LWEM za 12 zł
Inne banki dają możliwość (więcej operacji kartą - kwotowo np 500zł miesięcznie albo np 5-10 operacji na miesiąc lub - stała np opłata 5zł na miesiąc) aby mieć darmowe bankomaty.
W większości banków masz płatności zbliżeniowe online. W ING nie ma. Musisz sobie wziąć pseudo zbliżaka na telefon. Inaczej płacisz, środki nie blokowane a później zdziwienie jak jest rozliczenie.
System ma być przyjazny i wygodny. Porównynanie go do starego? To jak z autami. Stare modele były doskonałe, bezawaryjne, miały dusze i do dziś na ich widok szybciej bije serce. Ale jeździmy nowszymi autami, pełnymi automatyki, rzeczy, które z drugiej strony są nam zupełnie nie potrzebne.
Tu się z Tobą zgadzam. System ma być przyjazny. System powinien być również nowoczesny.
Mnie się ogólnie podoba wizualnie tylko przeszkadza mi kilka jeszcze rzeczy. Pisałem o nich wczęśniej.
Najbardziej wkurza ilość klikań aby zrobić przelew, ciągłe wybieranie rachunku itd.
W takim mBanku zrobię co najmniej dwa i pół przelewu w tym samym czasie co w ING jeden.
Dlatego dla mnie system jest bardzo ważny. To jest mój codzienny kontakt z bankiem. To ma być ładne, szybkie, działające i mieć funkcjonalność. Jak na razie jest tylko ładne
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |