Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@sud1 Obecnie klienci mogą logować się bezpośrednio do poprzedniej wesji systemu bankowości internetowej. Wystarczy kliknąć z poziomu naszej strony internetowej, w prawym rogu zaloguj i wybrać ING BankOnLine.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 421 z 1 332 (5 176 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@PatrykW

 

Dzięki Emotikon: Szczęśliwy myślałem, że link do INGBankOnline jest tylko do logowania do kont firmowych (Przedsiębiorcy) i męczyłem się, obserwując kręcące się kółko, bo klikałem na link dla klientów indywidualnych do "Moje ING".

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 422 z 1 332 (5 160 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Kilka obserwacji:

* na mniejszym ekranie (15", MacBook Pro retina z domyślną rozdzielczością ekranu) system jest bardziej zjadliwy - wciaż panuje szalone marnotrawstwo przestrzeni, ale elementy są bardziej przystępne... dla kontrastu, na monitorze 24" można dostać oczoplasu; wygląda jakby: (a) 'dizajn ti:m" pracował tylko na makach (co akurat wpisywałoby się w mantrę projektantów UX), (b) i kompletnie olano sprawdzanie tego na innych sprzętach/wyświetlaczach, więć całe RWD wzięło w łeb na czymś innym niż smartfon i MBP...

* import przelewów wzorcowych kontra ZUS - niestety przeniosło pojedyńcze transakcje, wiec trzeba sobie szukać wartości (bo oczywiście nie są pamiętane po migracji (sic!); zabawne, że po zleceniu nowego przelewu nie widać go w nadchodzących transakcjach (jest widoczny w starym systemi otwartym w drugiej karcie); zabawne^2 - chęć sprawdzenia, czy teraz wyszuka transakcje z historycznych i uda się zlecić ponownie już z wypełnionymi polami też nie działa (no ale przelew jeszcze nie wyszeł, więc w sumie może to wina tego.. sprawdzimy po 10. maja Emotikon: Język). (dopisane po około 5 minutach - "trololo"? teraz nagle wyskoczyły brakujace transakcje =,=)

* brak możliwości zmiany języka - jak ktoś ma ustawione w przeglądarce accepted-languages tak, że na pierwszym miejscu jest inny niż polski to MojeING radośnie jest po angielsku i nigdzie nie można tego zmienić - bardzo zła praktyka (tzn wykrywanie jest ok, złe jest uniemożliwienie zmiany).

* system jest traaaaagicznie wolny - doczytywanie historii (wykonane transakcje, nadchodzące, etc.) to kręcące się kółeczka przez kilka-kilkanaście sekund! było zgłaszane już wielokrotnie (w tym przez MojeING) i problem wciaż występuje (różne przeglądarki, w tym 'super hiper popularny wśród wielbicieli 'webapps' - chrome)

* https://www.dropbox.com/s/93dzbr0zcg6qa29/Screenshot%202016-05-02%2010.06.53.png?dl=0 - jak już było wspominane - wykorzystanie przestrzenii w nowym systemie nie jest zbyt optymalne (ach! efenizmy ;P); do tego obrazka jeszcze - finansometr zdaje się działać tylko dla jednego konta ROR i kompletnie ignoruje konta walutowe, co powoduje, że wykresik wygląda ciut idiotycznie Emotikon: Język człowiek powinien się chyba udać na jakąś terapie bo jest ciągle pod kreską Emotikon: Język chyba można by zrobić, żeby finansometr ujmował wszystkie przelewy przychodzące a nie tylko na jednym rachunku?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 423 z 1 332 (5 117 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jestem użytkownikiem i specjalnie logowałem się do nowej wersji, żeby sprawdzić ta prędkość na którą kilka osób narzeka. Na PC czy laptopie logowanie przebiega szybko. Może jest to problem wolnego połączenia z internetem na urządzeniach mobilnych?
A na marginesie widzę, że udało się uruchomić moduł słownika - za to trzeba ekipę pochwalić.
Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 424 z 1 332 (5 099 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


romil pisze:
Jestem użytkownikiem i specjalnie logowałem się do nowej wersji, żeby sprawdzić ta prędkość na którą kilka osób narzeka. Na PC czy laptopie logowanie przebiega szybko. Może jest to problem wolnego połączenia z internetem na urządzeniach mobilnych?
A na marginesie widzę, że udało się uruchomić moduł słownika - za to trzeba ekipę pochwalić.

Ekhm, sprawdzane na MBP i stacjonarce na różnych łączach.

Jeżeli do obsługi banku będzie wymagane łącze kilku Mbitps i pingi lepsze niż w grach sieciowych (<50ms) to coś jest ździebko nie tak...

W ramach Food for Tought i dekwatności co do nowego, ociężałęgo i powolnego nowego systemu ING:

https://mobiforge.com/research-analysis/the-web-is-doom :

"Recall that Doom is a multi-level first person shooter that ships with an advanced 3D rendering engine and multiple levels, each comprised of maps, sprites and sound effects. By comparison, 2016’s web struggles to deliver a page of web content in the same size. If that doesn’t give you pause you’re missing something. So where does this leave us?"

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 425 z 1 332 (5 088 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Gdzie znajduje się w nowym interface opcja częściowej wcześniejszej spłaty kredytu ?

NIe mogłęm jej znaleść - pozostała tylko stara wersja systemu. Czy jest wogóle możliwość nadpłaty raty kredytu w nowym systemie ?

Odpowiedz
0 Lajków
milkos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-05-2016
Wiadomość 426 z 1 332 (5 022 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Z opcji wcześniejszej spłaty lub nadpłaty kredytu możesz skorzystać w bankowości internetowej ING BankOnLine. W Moje ING funkcja ta nie jest jeszcze dostępna.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 427 z 1 332 (4 963 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

No i tu mamy nieporozumienie, na głównej stronie ING BankOnLine skojarzone jest z Przedsiębiorcami (czyli tam stara wersja jest jakby defaultowa) dla klientów indywidualnych jest właśnie Moje ING (nowa wersja). I tam właśnie jako klient indywidualny wchodzę. Czemu zamieszczacie niekompletną wersje interface'u ? Takie coś nadaje się ale do wąskiego grona osób - testrów. Na środowisko produkcyjne powinna wejść pełna wersja z wszystkimi wcześniejszymi funkcjonalnościami (lub/i dodatkowo z całkiem nowymi). NIe po to wchodzę w Moje ING aby potem przełączać się i tak na starą wersję jak chce coś dla mnie standardowego zrobić. Mam nadzieję, że ta stara wersja będzie dostępna dopuki nowa testowa wersja systemu (Moje ING) nie zostanie uzupełniona o wszystkie funkcjonalności.

Odpowiedz
0 Lajków
milkos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-05-2016
Wiadomość 428 z 1 332 (4 960 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tu masz rację gdyby wszystkie funkcje były dostępne od razu nie było by tego całego zamieszania
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 429 z 1 332 (4 945 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Obserwacja z dzisiaj - jak to dobrze, że mamy takie gigantyczne bąble z gigantycznymi liczbami - teraz nawet ktoś siedzący kilka metrów dalej z łatwością będzie wiedział ile mamy czy tam nie mamy... w poprzednim systemie chcąc zrobić przelew: można to było zrobić dyskredniej (mniejsze elementy, o dziwo brak wyświetlania wszystkich danych na pierwszej stronie to plus!)

 

(uprasza się o pominięcie bezsensownego puczania "alejakmożnatakrobićprzelewwmiejscupublicznym")

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 430 z 1 332 (4 900 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy