Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@sud1 Obecnie klienci mogą logować się bezpośrednio do poprzedniej wesji systemu bankowości internetowej. Wystarczy kliknąć z poziomu naszej strony internetowej, w prawym rogu zaloguj i wybrać ING BankOnLine.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 421 z 1 332 (5 763 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@PatrykW

 

Dzięki Emotikon: Szczęśliwy myślałem, że link do INGBankOnline jest tylko do logowania do kont firmowych (Przedsiębiorcy) i męczyłem się, obserwując kręcące się kółko, bo klikałem na link dla klientów indywidualnych do "Moje ING".

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 422 z 1 332 (5 747 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Kilka obserwacji:

* na mniejszym ekranie (15", MacBook Pro retina z domyślną rozdzielczością ekranu) system jest bardziej zjadliwy - wciaż panuje szalone marnotrawstwo przestrzeni, ale elementy są bardziej przystępne... dla kontrastu, na monitorze 24" można dostać oczoplasu; wygląda jakby: (a) 'dizajn ti:m" pracował tylko na makach (co akurat wpisywałoby się w mantrę projektantów UX), (b) i kompletnie olano sprawdzanie tego na innych sprzętach/wyświetlaczach, więć całe RWD wzięło w łeb na czymś innym niż smartfon i MBP...

* import przelewów wzorcowych kontra ZUS - niestety przeniosło pojedyńcze transakcje, wiec trzeba sobie szukać wartości (bo oczywiście nie są pamiętane po migracji (sic!); zabawne, że po zleceniu nowego przelewu nie widać go w nadchodzących transakcjach (jest widoczny w starym systemi otwartym w drugiej karcie); zabawne^2 - chęć sprawdzenia, czy teraz wyszuka transakcje z historycznych i uda się zlecić ponownie już z wypełnionymi polami też nie działa (no ale przelew jeszcze nie wyszeł, więc w sumie może to wina tego.. sprawdzimy po 10. maja Emotikon: Język). (dopisane po około 5 minutach - "trololo"? teraz nagle wyskoczyły brakujace transakcje =,=)

* brak możliwości zmiany języka - jak ktoś ma ustawione w przeglądarce accepted-languages tak, że na pierwszym miejscu jest inny niż polski to MojeING radośnie jest po angielsku i nigdzie nie można tego zmienić - bardzo zła praktyka (tzn wykrywanie jest ok, złe jest uniemożliwienie zmiany).

* system jest traaaaagicznie wolny - doczytywanie historii (wykonane transakcje, nadchodzące, etc.) to kręcące się kółeczka przez kilka-kilkanaście sekund! było zgłaszane już wielokrotnie (w tym przez MojeING) i problem wciaż występuje (różne przeglądarki, w tym 'super hiper popularny wśród wielbicieli 'webapps' - chrome)

* https://www.dropbox.com/s/93dzbr0zcg6qa29/Screenshot%202016-05-02%2010.06.53.png?dl=0 - jak już było wspominane - wykorzystanie przestrzenii w nowym systemie nie jest zbyt optymalne (ach! efenizmy ;P); do tego obrazka jeszcze - finansometr zdaje się działać tylko dla jednego konta ROR i kompletnie ignoruje konta walutowe, co powoduje, że wykresik wygląda ciut idiotycznie Emotikon: Język człowiek powinien się chyba udać na jakąś terapie bo jest ciągle pod kreską Emotikon: Język chyba można by zrobić, żeby finansometr ujmował wszystkie przelewy przychodzące a nie tylko na jednym rachunku?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 423 z 1 332 (5 704 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jestem użytkownikiem i specjalnie logowałem się do nowej wersji, żeby sprawdzić ta prędkość na którą kilka osób narzeka. Na PC czy laptopie logowanie przebiega szybko. Może jest to problem wolnego połączenia z internetem na urządzeniach mobilnych?
A na marginesie widzę, że udało się uruchomić moduł słownika - za to trzeba ekipę pochwalić.
Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 424 z 1 332 (5 686 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


romil pisze:
Jestem użytkownikiem i specjalnie logowałem się do nowej wersji, żeby sprawdzić ta prędkość na którą kilka osób narzeka. Na PC czy laptopie logowanie przebiega szybko. Może jest to problem wolnego połączenia z internetem na urządzeniach mobilnych?
A na marginesie widzę, że udało się uruchomić moduł słownika - za to trzeba ekipę pochwalić.

Ekhm, sprawdzane na MBP i stacjonarce na różnych łączach.

Jeżeli do obsługi banku będzie wymagane łącze kilku Mbitps i pingi lepsze niż w grach sieciowych (<50ms) to coś jest ździebko nie tak...

W ramach Food for Tought i dekwatności co do nowego, ociężałęgo i powolnego nowego systemu ING:

https://mobiforge.com/research-analysis/the-web-is-doom :

"Recall that Doom is a multi-level first person shooter that ships with an advanced 3D rendering engine and multiple levels, each comprised of maps, sprites and sound effects. By comparison, 2016’s web struggles to deliver a page of web content in the same size. If that doesn’t give you pause you’re missing something. So where does this leave us?"

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 425 z 1 332 (5 675 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Gdzie znajduje się w nowym interface opcja częściowej wcześniejszej spłaty kredytu ?

NIe mogłęm jej znaleść - pozostała tylko stara wersja systemu. Czy jest wogóle możliwość nadpłaty raty kredytu w nowym systemie ?

Odpowiedz
0 Lajków
milkos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-05-2016
Wiadomość 426 z 1 332 (5 609 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Z opcji wcześniejszej spłaty lub nadpłaty kredytu możesz skorzystać w bankowości internetowej ING BankOnLine. W Moje ING funkcja ta nie jest jeszcze dostępna.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
121
04-09-2015
Wiadomość 427 z 1 332 (5 550 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

No i tu mamy nieporozumienie, na głównej stronie ING BankOnLine skojarzone jest z Przedsiębiorcami (czyli tam stara wersja jest jakby defaultowa) dla klientów indywidualnych jest właśnie Moje ING (nowa wersja). I tam właśnie jako klient indywidualny wchodzę. Czemu zamieszczacie niekompletną wersje interface'u ? Takie coś nadaje się ale do wąskiego grona osób - testrów. Na środowisko produkcyjne powinna wejść pełna wersja z wszystkimi wcześniejszymi funkcjonalnościami (lub/i dodatkowo z całkiem nowymi). NIe po to wchodzę w Moje ING aby potem przełączać się i tak na starą wersję jak chce coś dla mnie standardowego zrobić. Mam nadzieję, że ta stara wersja będzie dostępna dopuki nowa testowa wersja systemu (Moje ING) nie zostanie uzupełniona o wszystkie funkcjonalności.

Odpowiedz
0 Lajków
milkos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-05-2016
Wiadomość 428 z 1 332 (5 547 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tu masz rację gdyby wszystkie funkcje były dostępne od razu nie było by tego całego zamieszania
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 429 z 1 332 (5 532 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Obserwacja z dzisiaj - jak to dobrze, że mamy takie gigantyczne bąble z gigantycznymi liczbami - teraz nawet ktoś siedzący kilka metrów dalej z łatwością będzie wiedział ile mamy czy tam nie mamy... w poprzednim systemie chcąc zrobić przelew: można to było zrobić dyskredniej (mniejsze elementy, o dziwo brak wyświetlania wszystkich danych na pierwszej stronie to plus!)

 

(uprasza się o pominięcie bezsensownego puczania "alejakmożnatakrobićprzelewwmiejscupublicznym")

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 430 z 1 332 (5 487 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy