Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Kejcam , dla mnie jest dziwne że drugi dzień z rzędu siedzisz o godzinie 7 30 przed komputerem na forum bankowym i odpowiadasz na niezadane do Ciebie pytania . Dla mnie , wybacz, nie świadczy to twojej nonrmalności . Jeżeli robisz to prywatnie oczywiście ...

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 281 z 1 332 (5 832 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Logowanie w dniu dzisiejszym i pytanie gdzie jest mój rachunek? Zniknął z widoku.
Przelogowałem na starą wersję. Wszystko OK.

Błąd czy żart? Jeśli to drugie to nie ładny.

Zgłosiłem reklamację.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 282 z 1 332 (5 817 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dokładnie ma Pan to samo co ja ! Widzę tylko OKO xd już wysłałem im screeen zobaczymy :-) Podobno wnioski 500 + tez padły chyba słabych informatyków zatrudniają !
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 283 z 1 332 (5 806 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Keicam pisze:

@ModeraTor gdzie w nowym systemie ING są widoczne "Blokady na rachunku"?

Czy na ten serwis i do tego watku zaglada ktokolwiek z dedykowanych przez ING osob do obslugi Forum czy wszyscy "leją" (przepraszam za ten kolokwializm ale szlag czlowieka trafia ze o byle bzdurę trzeba tu pyta a i tak niekt nie odpowiada) lub... ciężko pracują nad wdrożeniem nowosci?Emotikon: Szczęśliwy


Blokady (np. dla transakcji wykonywanych kartą płatniczą wydaną do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego) nie znajdują się już w odrębnym miejscu w systemie. Są widoczne w historii transakcji, ponieważ mają wpływ na saldo dostępne rachunków. Na liście transakcji są oznaczone dodatkową etykietą „blokada” nad kwotą transakcji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 284 z 1 332 (5 775 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Widzę tylko OKO xd już wysłałem im screen zobaczymy :-) Podobno wnioski 500 + tez padły :-(
Mowa o nowej szacie graficznej nie widzę konto głównego Lwa ?!
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 285 z 1 332 (5 703 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@august @Konto usunięte @Mitchris @wojciech @Keicam @tex Nowy system wdrażamy etapami, ponieważ cały czas zbieramy wszystkie Wasze sugestie i opinie, o których piszecie na forum, wysyłacie do nas przez bankowość internetową, zgłaszacie telefonicznie. Zanim udostępniliśmy Moje ING wszystkim użytkowników, testowała go też grupa klientów, która wyraziła taką chęć. Włączyliśmy możliwość zalogowania się do nowego systemu przez bankowość mobilną, ponieważ dzisiaj klienci bankują z różnych urządzeń - komputerów, smartfonów, tabletów. Nowy system dostosowuje się do ekranu każdego urządzenia. Dzięki temu na każdym z ekranów (tablet, telefon czy komputer) widzisz „ten sam” system i możesz wykonać te same czynności, tak samo łatwo, niezależnie od kanału.
Staramy się pogodzić oczekiwania różnych użytkowników. Zdajemy sobie też sprawę z tego, że nie każdy lubi nowości i potrzeba czasu, aby przekonać się do zmian.  Dlatego przynajmniej do końca 2016 r. będziecie mieli dostęp do obu systemów. Obecnie na naszej stronie www.ingbank.pl/mojeing znajdziecie wszystkie aktualne informacje o Moim ING, wykaz dostępnych funkcji oraz wersję demonstracyjną. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 286 z 1 332 (5 695 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


august pisze:

Ps Popieram oczywiście Wojciecha , lecz również w nowym forum nie mogę znależć jak edytować swój  poprzedni post . Tu widać też wkroczyło nowe i lepsze . Może gdzieś i mogę znaleźć , ale szkoda mojego czasu !


Można edytować, ale przez 15 min. Chodzi o zachowanie ciągłości rozmowy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 287 z 1 332 (5 692 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@AgnieszkaBin "Staramy się pogodzić oczekiwania różnych użytkowników. Zdajemy sobie też sprawę z tego, że nie każdy lubi nowości i potrzeba czasu, aby przekonać się do zmian. " - jak ograniczanie funkcjonalności może być oczekiwaniem klienta?! Chyba, że dążymy do Idiokracji?

 

I: system testuje od bardzo dawna i wciąż jest daleki od używalnego - staram się najpierw logować do nowego i przełamywać przyzwyczajenia, ale jak zwyczajnie napotyka się na ścianę albo funkcjonalność jest zwyczajnie głupia (niepotrzebnie duże formatki, przewijanie strony i inne głupoty) to człowiek zwyczajnie wraca do starego systemu.

 

I tu nie chodzi o przyzwyczajenia, go jednak człowiek przegryzł się przez wiele systemów (w różnych krajach) i można względnie łatwo ocenić co jest intuicyjne, proste i wygodne a co nie... już poprzedni "nowy" system nie był doskonały (w pewnym momencie dodano kilka rzeczy i stał się ok) ale to co jest aktualnie prezentowane jest zwyczajnie nieużywalne.

 

PS.

W ING/Banku Śląskim jestem od 15 lat i zwyczajnie przy odrobinie kombinacji oferta i interfejs WWW mi pasuje, ale można zauważyć że kolejne zmiany są coraz mniej pro-klienckie: podwyższanie opłat / warunkowego zwolnienia, straszne parcie na sprzedaż - nowy interfejst jest jeszcze większą tubą, wiele przydatnych funkcji wciąż nie jest dostępne a bank coraz bardziej intensywnie koncentruje się na promowaniu kolejnych produktów... jakiś czas temu założyłem sobie konto w Inteligo i... od pewnego czasu rozważam kompletne przeniesienie się tam - niższe opłaty, trochę sensowniejszy interfejs internetowy (ale też ma swoje bolączki, już IPKO jest lepsze), przydatne funkcje, lepsza obsługa klienta (wczoraj rano zgłosiłem problem z aplikacją mobilną - po chwili odpowiedź o więcej szegółów, później dane kontaktowe do przekazania dodatkowych logów - wszystko szybko, sprawnie i miło... człowiek ma wrażenie, że faktycznie sugestie nie trafiają na ścianę...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 288 z 1 332 (5 689 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@AgnieszkaBin

Tutaj chciałęm pomstować na niewygodę formatek przelewów (chociażby do zus) i wrzucić zrzuty ekranu (ale akurat nie mam za bardzo czasu na bawienie się w robienie zrzutów ekranu, zwłaszcza że i tak zostanie to olane Emotikon: Język) z inteligo (wszystko na jednej stronie, wszystkie sub-konta, kompaktowo) vs ING - dwie strony do przewijania, 2/3 strony to biała przestrzeń -- no po prostu człowiek ma ochotę walić głową w ścianę przez te "udogodnienia"...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 289 z 1 332 (5 681 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@AgnieszkaBin: tu nie chodzi o to, że nie lubi się nowości, tylko o to, że nowe rozwiązania w ING są gorsze od starych, a to sprawia, że korzystanie z starego systemu jest wygodniejsze od korzystania z nowego. W nowym muszę więcej się na klikać, żeby dokopać się do historii rachunku, ponieważ bank na głównej stronie eksponuje mało istotne rzeczy jak budżet czy oferty zachęcające do korzystania z Blika, kolejna rzecz, czyli robienie przelewów - wybieranie rachunków, co to za problem dać użytkownikom opcję do ustawienia domyślnego rachunku? Nowy system to więcej przekopywania się do potrzebnych opcji, więc nie bardzo wiem, do czego mam się przyzwyczajać - do braku wygody?
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 290 z 1 332 (5 610 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?

 

https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html

 

25-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

Dane, które podajesz w zleceniu przelewu powinny odpowiadać faktycznym danym odbiorcy, któremu przypisany jest numer rachunku. Jeśli dane będą się różniły, transakcja może zostać odrzucona. Znajomość ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy