01-04-2016 07:56
Kejcam , dla mnie jest dziwne że drugi dzień z rzędu siedzisz o godzinie 7 30 przed komputerem na forum bankowym i odpowiadasz na niezadane do Ciebie pytania . Dla mnie , wybacz, nie świadczy to twojej nonrmalności . Jeżeli robisz to prywatnie oczywiście ...
01-04-2016 08:52
Logowanie w dniu dzisiejszym i pytanie gdzie jest mój rachunek? Zniknął z widoku.
Przelogowałem na starą wersję. Wszystko OK.
Błąd czy żart? Jeśli to drugie to nie ładny.
Zgłosiłem reklamację.
01-04-2016 09:19
01-04-2016 10:47
Keicam pisze:
@ModeraTor gdzie w nowym systemie ING są widoczne "Blokady na rachunku"?
Czy na ten serwis i do tego watku zaglada ktokolwiek z dedykowanych przez ING osob do obslugi Forum czy wszyscy "leją" (przepraszam za ten kolokwializm ale szlag czlowieka trafia ze o byle bzdurę trzeba tu pyta a i tak niekt nie odpowiada) lub... ciężko pracują nad wdrożeniem nowosci?
Blokady (np. dla transakcji wykonywanych kartą płatniczą wydaną do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego) nie znajdują się już w odrębnym miejscu w systemie. Są widoczne w historii transakcji, ponieważ mają wpływ na saldo dostępne rachunków. Na liście transakcji są oznaczone dodatkową etykietą „blokada” nad kwotą transakcji.
01-04-2016 15:20
01-04-2016 15:49
@august @Konto usunięte @Mitchris @wojciech @Keicam @tex Nowy system wdrażamy etapami, ponieważ cały czas zbieramy wszystkie Wasze sugestie i opinie, o których piszecie na forum, wysyłacie do nas przez bankowość internetową, zgłaszacie telefonicznie. Zanim udostępniliśmy Moje ING wszystkim użytkowników, testowała go też grupa klientów, która wyraziła taką chęć. Włączyliśmy możliwość zalogowania się do nowego systemu przez bankowość mobilną, ponieważ dzisiaj klienci bankują z różnych urządzeń - komputerów, smartfonów, tabletów. Nowy system dostosowuje się do ekranu każdego urządzenia. Dzięki temu na każdym z ekranów (tablet, telefon czy komputer) widzisz „ten sam” system i możesz wykonać te same czynności, tak samo łatwo, niezależnie od kanału.
Staramy się pogodzić oczekiwania różnych użytkowników. Zdajemy sobie też sprawę z tego, że nie każdy lubi nowości i potrzeba czasu, aby przekonać się do zmian. Dlatego przynajmniej do końca 2016 r. będziecie mieli dostęp do obu systemów. Obecnie na naszej stronie www.ingbank.pl/mojeing znajdziecie wszystkie aktualne informacje o Moim ING, wykaz dostępnych funkcji oraz wersję demonstracyjną.
01-04-2016 15:53
august pisze:
Ps Popieram oczywiście Wojciecha , lecz również w nowym forum nie mogę znależć jak edytować swój poprzedni post . Tu widać też wkroczyło nowe i lepsze . Może gdzieś i mogę znaleźć , ale szkoda mojego czasu !
Można edytować, ale przez 15 min. Chodzi o zachowanie ciągłości rozmowy.
01-04-2016 16:01
@AgnieszkaBin "Staramy się pogodzić oczekiwania różnych użytkowników. Zdajemy sobie też sprawę z tego, że nie każdy lubi nowości i potrzeba czasu, aby przekonać się do zmian. " - jak ograniczanie funkcjonalności może być oczekiwaniem klienta?! Chyba, że dążymy do Idiokracji?
I: system testuje od bardzo dawna i wciąż jest daleki od używalnego - staram się najpierw logować do nowego i przełamywać przyzwyczajenia, ale jak zwyczajnie napotyka się na ścianę albo funkcjonalność jest zwyczajnie głupia (niepotrzebnie duże formatki, przewijanie strony i inne głupoty) to człowiek zwyczajnie wraca do starego systemu.
I tu nie chodzi o przyzwyczajenia, go jednak człowiek przegryzł się przez wiele systemów (w różnych krajach) i można względnie łatwo ocenić co jest intuicyjne, proste i wygodne a co nie... już poprzedni "nowy" system nie był doskonały (w pewnym momencie dodano kilka rzeczy i stał się ok) ale to co jest aktualnie prezentowane jest zwyczajnie nieużywalne.
PS.
W ING/Banku Śląskim jestem od 15 lat i zwyczajnie przy odrobinie kombinacji oferta i interfejs WWW mi pasuje, ale można zauważyć że kolejne zmiany są coraz mniej pro-klienckie: podwyższanie opłat / warunkowego zwolnienia, straszne parcie na sprzedaż - nowy interfejst jest jeszcze większą tubą, wiele przydatnych funkcji wciąż nie jest dostępne a bank coraz bardziej intensywnie koncentruje się na promowaniu kolejnych produktów... jakiś czas temu założyłem sobie konto w Inteligo i... od pewnego czasu rozważam kompletne przeniesienie się tam - niższe opłaty, trochę sensowniejszy interfejs internetowy (ale też ma swoje bolączki, już IPKO jest lepsze), przydatne funkcje, lepsza obsługa klienta (wczoraj rano zgłosiłem problem z aplikacją mobilną - po chwili odpowiedź o więcej szegółów, później dane kontaktowe do przekazania dodatkowych logów - wszystko szybko, sprawnie i miło... człowiek ma wrażenie, że faktycznie sugestie nie trafiają na ścianę...
01-04-2016 16:17
Tutaj chciałęm pomstować na niewygodę formatek przelewów (chociażby do zus) i wrzucić zrzuty ekranu (ale akurat nie mam za bardzo czasu na bawienie się w robienie zrzutów ekranu, zwłaszcza że i tak zostanie to olane ) z inteligo (wszystko na jednej stronie, wszystkie sub-konta, kompaktowo) vs ING - dwie strony do przewijania, 2/3 strony to biała przestrzeń -- no po prostu człowiek ma ochotę walić głową w ścianę przez te "udogodnienia"...
02-04-2016 07:49
Witaj,
do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie.
Potrzebne jest spełnieni
Masz rację - jest to jeden ze sposobów, w jaki można było podejść do tego posta. Dodam, że w systemie iOS wchodzi w grę tylko ponowna instalacja aplikacji
28-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |