Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

" Otworzmy sie na zmiany."

Ależ jestesmy otwarci na zmiany. Konto w mbanku zakładałem zdalnie jakieś 15 lat temu czy kiedy on tam ruszał, zaraz jak tylko pojawiła się taka możliwość, paypala używamy odkąd istnieje, obecnie blika i wielu innych rzeczy.

Niestety, typowa choroba korporacji (zmiany dla samych zmian, jakoś w końcu trzeba uzasadnić swoje istnienie na etacie, bo na kontrakcie już robi się zazwyczaj konkretne rzeczy) wcześniej czy później dopada każdy większy podmiot i trzeba filtrować takie zmiany. Dopóki nie dzieje się to ze szkodą dla istniejących rozwiązań - nie ma problemu, gorzej, gdy próbuje się wmówić na siłę że coś nowego jest lepsze (odbierając stare rozwiązanie) tylko dlatego że jest nowe.

Wymagania rosną zwłaszcza wtedy gdy coś staje się płatne, jestem jeszcze w stanie zrozumieć różne niedoróbki i braki darmowych rozwiązań, ale gdy płacę, to wymagam tak jak wymagają tego ode mnie moi klienci.
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
26
29-11-2015
Wiadomość 161 z 1 332 (15 321 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Brawo @xtr! Jest dokladnie tak jak to opisales!
Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 162 z 1 332 (15 308 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


xtr pisze:
" Otworzmy sie na zmiany."
(...)
Wymagania rosną zwłaszcza wtedy gdy coś staje się płatne, jestem jeszcze w stanie zrozumieć różne niedoróbki i braki darmowych rozwiązań, ale gdy płacę, to wymagam tak jak wymagają tego ode mnie moi klienci.

 

Klientów należy słuchać, bo Klient nie słuchany zacznie słuchać kogoś innego.

I ot sens dywaników, baniek i innych dezajnerskich szlifów rozwiązany! Jedna opcja bankowości dla zwolenników baniek, druga opcja dla ... prostych ceniących porządek i kontrolę na swój sposób. Można? Można!

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
33
03-11-2015
Wiadomość 163 z 1 332 (15 230 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@DominikRas 

Jesli chodzi o dotychczasowa aplikacje mobilna to faktycznie stoi za wzor ergonomii, oferowanej funkcjonalnosci i zerwaniem ze wszystkimi kanonami menu/tabelek/etc.. Przez caly czas jej uzytkowania pokazywalem znajomym jaka to fenomenalna aplikacje ING zrobil i jak prosto sie tego uzywa. 

Nie chce powtarzac wciaz tego samego, ale nowa wersja i te babelki nie niosace zadnej, ale to absolutnie zadnej informacji to strzal w kolano, zwlaszcza, ze kierunek obrany przez dotychczasowa aplikacje mobilna byl doskonaly. Prosze porownac kafelki z saldami do babelkow z nazwami kont, dlaczego zablokowanie telefonu i odblokowanie nie wymusza podanie pinu w nowej aplikacji (co jeszcze zmieniono w modelu bezpieczenstwa), dlaczego nowa aplikacja skoro tak podazajaca za nowymi trendami jest znaczaco wolniejsza?

 

Odpowiedz
0 Lajków
ellukes
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
45
25-11-2015
Wiadomość 164 z 1 332 (14 812 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Strasznie mnie wkurza ze w nowej aplikacji nie ma wymuszenia podania PIN po zablokowaniu telefonu!

Jak mogl to kots puscic; mam nadzieje ze kolejny update naprawi ten blad.

Panowie lub Panie Admini z ING Forum: czy moglby ktos z projektow wypowiedziec sie w jakim celu sa te banki i kolka? Co one dają? Nowoczesnosc i wygodeEmotikon: Szczęśliwy Ale dlaczego/? Chcialbym mysle ze nie tylko ja poznac to uzasadnienie.

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 165 z 1 332 (14 797 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy bank planuje wprowadzić możliwość wyłączenia finansometru w nowej odsłonie serwisu? Taka opcja przydałaby się - osobiście uważam, że jest to zbędny gadżet, zaśmiecający system transakcyjny.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
144
49
05-11-2015
Wiadomość 166 z 1 332 (14 707 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Keicam poprzednie wersje aplikacji ING BankMobile również nie wymuszały podania PIN-u po odblokowaniu ekranu. Kryterium to czas, jaki aplikacja jest w tle.

Wykresy i grafiki mają na celu zwiększenie przejrzystości systemu. Graficzna strona główna systemu pozwala od razu na zorientowanie się w swoich finansach.

 

@Mitchris zapisaliśmy Twoją sugestię.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
140
04-09-2015
Wiadomość 167 z 1 332 (14 594 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

 


MarcinB pisze:

... Wykresy i grafiki mają na celu zwiększenie przejrzystości systemu. Graficzna strona główna systemu pozwala od razu na zorientowanie się w swoich finansach.


 

Szkoda tylko, że z wypowiedzi na tym forum wynika coś wręcz odwrotnego. Nie oszukujmy się, wykresy i grafiki nie pomagają w niczym, chyba poza jednym: uzasadniają pracę zespołu powołanego do wymyślenia nowego systemu transakcyjnego, bo cóż mogliby wymyślić ? Chyba romby zamiast kółek.

Minęło już trochę czasu od wprowadzenia "Mojego ING" i mam propozycję. Niech bank poda, np. procentowo, ilu klientów "Bankuje" (co za idiotyczne słowo) w starym ING BankOnline a ilu w przejrzystym "Moim ING".  Jeśli to możliwe to przy obliczeniach proszę o uwzględnienie tylko konkretnych czynności (przelewy, zmiana limitów wypłat kartami, ustalenia wzorców przelewów, itp) a nie czas spędzony na podziwianiu wykresów i grafik.

Przypuszaczam, że moja propozycja zostanie zbyta milczeniem, lub odrzucona pod pretekstem tajemnicy bankowej

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
60
27
29-11-2015
Wiadomość 168 z 1 332 (14 558 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Takie analizy prowadzimy na bieżąco. Ale jak słusznie zauważyłeś, nie podajemy tych danych ;-).

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
41
04-09-2015
Wiadomość 169 z 1 332 (14 552 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

No i jak nie dac Like!? Ja dajeEmotikon: Szczęśliwy To jest piekne...Emotikon: Mrugający
Niech zyje nowy INGEmotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 170 z 1 332 (14 528 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@czarek1wm4


A skąd wiesz, że bez sprawdzania zdolności kredytowej? Na jakieś podstawie musiała być wydana decyzja negatywna.

17-09-2021
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@mciek 

 

Widać po czasach procesowych, że wnioski składane już na koniec lipca mają zdecydowanie krotszy czas oczekiwania niż te wcześniejsze, a to tez dlatego że do 12.07 ING miał bardzo korzystną ofe

...

17-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy