20-01-2016 12:21
20-01-2016 13:25
21-01-2016 20:34
xtr pisze:
" Otworzmy sie na zmiany."
(...)
Wymagania rosną zwłaszcza wtedy gdy coś staje się płatne, jestem jeszcze w stanie zrozumieć różne niedoróbki i braki darmowych rozwiązań, ale gdy płacę, to wymagam tak jak wymagają tego ode mnie moi klienci.
Klientów należy słuchać, bo Klient nie słuchany zacznie słuchać kogoś innego.
I ot sens dywaników, baniek i innych dezajnerskich szlifów rozwiązany! Jedna opcja bankowości dla zwolenników baniek, druga opcja dla ... prostych ceniących porządek i kontrolę na swój sposób. Można? Można!
01-02-2016 14:24 | Edytowano: 01-02-2016 14:26
Jesli chodzi o dotychczasowa aplikacje mobilna to faktycznie stoi za wzor ergonomii, oferowanej funkcjonalnosci i zerwaniem ze wszystkimi kanonami menu/tabelek/etc.. Przez caly czas jej uzytkowania pokazywalem znajomym jaka to fenomenalna aplikacje ING zrobil i jak prosto sie tego uzywa.
Nie chce powtarzac wciaz tego samego, ale nowa wersja i te babelki nie niosace zadnej, ale to absolutnie zadnej informacji to strzal w kolano, zwlaszcza, ze kierunek obrany przez dotychczasowa aplikacje mobilna byl doskonaly. Prosze porownac kafelki z saldami do babelkow z nazwami kont, dlaczego zablokowanie telefonu i odblokowanie nie wymusza podanie pinu w nowej aplikacji (co jeszcze zmieniono w modelu bezpieczenstwa), dlaczego nowa aplikacja skoro tak podazajaca za nowymi trendami jest znaczaco wolniejsza?
01-02-2016 15:18
Strasznie mnie wkurza ze w nowej aplikacji nie ma wymuszenia podania PIN po zablokowaniu telefonu!
Jak mogl to kots puscic; mam nadzieje ze kolejny update naprawi ten blad.
Panowie lub Panie Admini z ING Forum: czy moglby ktos z projektow wypowiedziec sie w jakim celu sa te banki i kolka? Co one dają? Nowoczesnosc i wygode Ale dlaczego/? Chcialbym mysle ze nie tylko ja poznac to uzasadnienie.
02-02-2016 08:45
03-02-2016 10:07
@Keicam poprzednie wersje aplikacji ING BankMobile również nie wymuszały podania PIN-u po odblokowaniu ekranu. Kryterium to czas, jaki aplikacja jest w tle.
Wykresy i grafiki mają na celu zwiększenie przejrzystości systemu. Graficzna strona główna systemu pozwala od razu na zorientowanie się w swoich finansach.
@Mitchris zapisaliśmy Twoją sugestię.
03-02-2016 16:13
MarcinB pisze:... Wykresy i grafiki mają na celu zwiększenie przejrzystości systemu. Graficzna strona główna systemu pozwala od razu na zorientowanie się w swoich finansach.
Szkoda tylko, że z wypowiedzi na tym forum wynika coś wręcz odwrotnego. Nie oszukujmy się, wykresy i grafiki nie pomagają w niczym, chyba poza jednym: uzasadniają pracę zespołu powołanego do wymyślenia nowego systemu transakcyjnego, bo cóż mogliby wymyślić ? Chyba romby zamiast kółek.
Minęło już trochę czasu od wprowadzenia "Mojego ING" i mam propozycję. Niech bank poda, np. procentowo, ilu klientów "Bankuje" (co za idiotyczne słowo) w starym ING BankOnline a ilu w przejrzystym "Moim ING". Jeśli to możliwe to przy obliczeniach proszę o uwzględnienie tylko konkretnych czynności (przelewy, zmiana limitów wypłat kartami, ustalenia wzorców przelewów, itp) a nie czas spędzony na podziwianiu wykresów i grafik.
Przypuszaczam, że moja propozycja zostanie zbyta milczeniem, lub odrzucona pod pretekstem tajemnicy bankowej
03-02-2016 16:24
Takie analizy prowadzimy na bieżąco. Ale jak słusznie zauważyłeś, nie podajemy tych danych ;-).
03-02-2016 16:59
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |