03-01-2016 22:26
IwonaP pisze:Chcieliśmy, aby nowy system był jak najbardziej intuicyjny i czytelny. Dzięki graficznemu przedstawieniu danych, wystarczy jeden "rzut oka", aby zorientować się w swoich finansach. Generalnego wyglądu Mojego ING nie będziemy zmieniać. Dlatego mamy nadzieję, że zmienisz zdanie i nasza nowa bankowość jednak przypadnie Ci do gustu.
Zdecydowana większość użytkowników zwraca uwagę na nieczytelność i niefunkcjonalność nowego systemu transakcyjnego. Jednak bankowi moderatorzy powtarzają swoje formułki: Chcieliśmy, aby nowy system był najbardziej intuicyjny i czytelny.
Tak ma być i koniec a klient ma się przyzwyczaić i dostosować. Oczywiście w nowym systemie i na forum można zgłaszać uwagi do najbardziej najlepszego systemu transakcyjnego, ale przecież bankowi fachowcy nic już nie będą zmieniać w wyglądzie, bo przecież wymyślili najbardziej najlepszy system. Zostało im jeszcze mnóstwo pracy z wprowadzaniem nowych funkcjonalności. Ciekawe tylko, ile tak naprawdę będzie nowych funkcji w Moim ING, których nie ma obecnie w ING BankOnline ?
04-01-2016 09:54
Serio? "Rzut oka" na stan finansów ("Mam") podpowiada mi że dysponuję 12 000 zł gdy w rzeczywistości na koncie tylko 2 000... Dlaczego? A dlatego że wasz ulubiony bąbelek uwzględnia również dawno zamkniętą kartę kredytową. Oczywiście zachodzące na siebie podpisy poszczególnych elementów typu "Sprawdź" nadal kłują w oczy (Safari na Mac OS X). Już to zgłaszałem i nadal nic... Oczywiście o całości nowego serwisu mam opinię zbieżną z 99% wypowiadających się osób.
Czy wy jesteście poważni? Dlaczego ignorujecie wyraźnie negatywną opinię dominującej większości aktywnych na forum klientów o nowym serwisie? Odpowiedzi przedstawicieli banku na tym forum to najczęściej zestaw czułych słówek i nic nie wnoszących ogólników.
Ja zdania nie zmienię i w najbliższych tygodniach / miesiącach wybieram inny bank. Widzę bowiem, że nie dzieje się z waszej strony nic co zwiastowałoby poprawę jakości nowego serwisu. Szkoda.
04-01-2016 11:35
Szanowni Klienci i Moderatorzy,
Ta dyskusja staje się bezwartościowa. Klienci wciąż narzekają na to samo, a moderatorzy odpowiadają standardową formułką jak poniżej:
@NikolaK (Moderator) pisze: Nowy system docelowo zastąpi dotychczasowy. Obecnej wersji nie wyłączymy przynajmniej do końca 2016 r. Chcemy dać klientom czas na poznanie nowego systemu.
i tak w kółko ...
Co wspólnie chcemy w ten sposób osiągnąć?
Poniżej jedna z sugestii, która wyłania się z dyskusji:
@Pepik78 pisze:
Specjaliści chyba zawiedli, skoro przez rok będziecie pytać ludzi jak ma wyglądać Wasz system. Nie rozumiem Was, ktoś za to bierze pieniądze a ludzie mają Wam doradzać? Czy w związku z powyższym też mogę/ możemy liczyć na wynagrodzenie lub zwolnicie mnie z części opłat przez określony czas?
@IwonaP odpowida:
Nowy system udostępniliśmy już teraz, mimo że nie posiada wszystkich funkcji. Chcemy na bieżąco śledzić opinie klientów. Można to potraktować jako środowisko testowe. Jeśli masz jakieś uwagi do nowego systemu, możesz je zgłosić klikając na „napisz opinię”.
To jest naprawdę ciekawa koncepcja i warta rozważenia.
Zwykle przy wdrażaniu nowych stetemów wybiera się grupę reprezentatywną klientów i im wdraża się nową wersję (tzw. pilot). Tacy klienci mają za zadanie testować i ocenić funkcjonalność oraz zgłaszać uwagi / opinie.
@IwonaP mam dwa pytania:
1. Czy ING udostępnił nowy system wszystkim klientom, czy tylko wybranej grupie reprezentatywnej?
2. Czy ING udostępniło gdzieś dedykowane narzędzie do zgłaszania uwag?
Mam na myśli dedykowane narzędzie gdzie klient zgłasza sugestię, wszystkie sugestie są podzielone na kategorie. Klient może zagłosować na zmiany które są planowane w najbliższej przyszłości. Zmiany wskazane przez klientów byłyby wdrażane w najbliższej przyszłosci.
Klient widziałby coś w rodzaju release planu, np. "Styczeń 2016 planowane nowe funkcjonalności (i tu następuje lista funkcjonlaności)."
W takiej formie klient widziałby co zostanie niedługo udostępnione, frustracja spada a klient ma realne poczucie wpływu na zmiany systemu.
W obecnej formie to forum to "ściana płaczu" a klienci jedyne co mogą się dowiedzieć to, że "Obecnej wersji nie wyłączymy przynajmniej do końca 2016 r. bla.. bla... bla ....."
Drodzy Moderatorzy chyba trochę zabrakło skutecznego zarządzania znianą, jest to część pracy dobrego Project Managera.
Jeśli potrzebne wsparcie firmy zewnętrznej, jestem do dyspozycji
Drodzy Klienci mimo wszystko uważam, że kierunek zmian ING jest dobry. Jako klient udziekłem z Deutsche Bank właśnie ze względu na ich archaiczną bankowość elektroniczną, która utknęła gdzieś w latach 90. Dajmy im czas i konstruktywne sugestie, trzeba pamiętać że te uwagi aby miały jakąkolwiek szansę na realizację muszą trafić wyżej (a nie tylko do Moderatora) dlatego warto pisać konkretnie czego się oczekuje.
Powodzenia w nowym 2016!
04-01-2016 14:32
"Jako klient udziekłem z Deutsche Bank właśnie ze względu na ich archaiczną bankowość elektroniczną, która utknęła gdzieś w latach 90"
Dzięki za sugestię! Pędzę sprawdzić Deutche Bank bo z odpowiedzi moderatorów wynika, że żadne postulaty zmiany generalnego wyglądu nie zostaną uwzględnione. My mamy jedynie wskazać błędy funkcjonalne. Szkoda.
Pani moderator pisze, że w nowym systemie wystarczy rzut oka aby zorientować się w swoich finansach??? Bez żartów proszę. Rzut oka to był w pierwszej wersji ING Bank Online, gdzie od razu po zalogowaniu wyświetlana była prosta i przejrzysta tabelka, a nie kolorowe kółka z nie wiadomo skąd wziętymi danymi.
Funkcjonalnie nie jest źle, przelewy robi mi się nawet łatwiej w nowym systemie, ale wygląd strony głównej i ten nachalny finansometr to całkowite zaprzeczenie intuicyjności i przejrzystości.
Po raz kolejny apeluję: dajcie możliwość konfiguracji strony głównej.
04-01-2016 14:39
Zgadza się - też o tym pisałem wcześniej "dajcie możliwość konfiguracji strony głównej".
@atmt - z Deutsche Bank szybko wrócisz, moge się o to założyć
04-01-2016 17:20
Moderatorzy nabrali wody w usta, bo cóż nowego mogliby napisać?
@WojtekEm zgadzam się z Tobą całkowicie odnośnie grupy reprezentatywnej. To jedyna słuszna koncepcja.
Moim zdaniem, jeśli dalszy dialog będzie odbywał się na zasadzie: nic nie zmienimy i co nam zrobicie ale swoje żale dalej możecie zgłaszać, to myślę, że warto przedstawić nasz problem kilku serwisom oraz blogom poświęconym bankowości internetowej.
Myślę, że wtedy ktoś pójdzie po rozum do głowy.
04-01-2016 17:47
04-01-2016 17:57
xtr pisze:
Przecież z tego nikt nie korzysta, ma być kolorowo, radośnie i prosto.
Dlatego chciałem aby można było zmieniać samemu kolory tych kółek.
Jest juz po poludniu wiec zmienił bym sobie teraz kolor na żółty albo nie wolę pomaranczowy a koło 20:00 zmienie sobie kolor (pokoloruje) na zielony.
To by było coś taka zmiana kolorow przez Użytkownika! Jestem pewien ze wszyscy by korzystali z takiego rozwiazania i cieszyłoby sie ono popularnością a i można by je zaadoptowac w innych krajach.
Wszyscy by sie cieszyli i byłoby super.
To na pewno byłby dobry kierunek. Albo: za opłatą miesieczną powiedzmy 6,99 PLN zmiana kolorów byłaby możliwa taka że każde kółko miałoby inny kolor.
Jesus... szkoda ze odchodzimy od meritum a na pewno ja. ale chcialem pokazac w jaki absurd idziemy...
04-01-2016 19:43 | Edytowano: 04-01-2016 19:44
08-01-2016 20:31
W starym systemie skasowałem dwóch odbiorców ale dla nowego systemu są ciągle widoczni. Wyszukiwarka ich znajduje i nawet prawidłowo wypełnia przelew.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |