Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

A teraz pytanie z serii "jest jeszcze rano"Emotikon: Szczęśliwy
Gdzie mozna w aplikacji mobilnej odczytac wersje ktora mamy zainstalowana na telefonie?
Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 81 z 1 332 (51 116 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@ellukes, cały czas będziemy rozwijać i ulepszać naszą bankowość internetową. Jeśli masz uwagi do nowego systemu, zawsze możesz je zgłosić klikając na „napisz opinię” w Moje ING. Bierzemy również pod uwagę wszystkie sugestie i staramy się pogodzić oczekiwania różnych użytkowników.

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 82 z 1 332 (51 082 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@DominikRas responsywnosc strony sprowadzona zostala do zastosowania wiekszych czcionek i przyciskow tak, aby dalo sie z niej korzystac na wiekszosci urzadzen. Przykladem jest strona glowna na PC/tablecie gdzie babelki zajmuja 2/3 a historia wcisnieta jest po prawej stronie ledwie sie mieszczac i stanowiac i tak malo interesujacy widget z braku dostatecznych szczegolowy transakcji. Inne szczegoly podawalem juz duzo duzo wczesniej.

Odpowiedz
0 Lajków
ellukes
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
45
25-11-2015
Wiadomość 83 z 1 332 (51 060 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Keicam
Od razu po uruchomieniu aplikacji jej wersja pojawia się na samym dole. W opcji "Ustawienia aplikacji" w telefonie również powinieneś znaleźć taką informację.
Odpowiedz
0 Lajków
LeszekP
Były moderator
Były moderator icon
20
5
12-10-2015
Wiadomość 84 z 1 332 (51 033 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Trochę z innej beczki. Jak można ustawić żeby bankowość internetowa zawsze otwierała się w nowym systemie? Trochę irytujące ze musze się za każdym razem przełączać.
Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 85 z 1 332 (50 993 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wyszukiwarka znajduje (wyświetla) 3 razy tego samego odbiorcę oprócz przelewów oczywiście. A zapisany jest tylko jeden o szukanej nazwie.

Odpowiedz
0 Lajków
tex
tex
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
05-12-2015
Wiadomość 86 z 1 332 (50 965 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dodajcie opcję ustawienia domyślnego rachunku z którego mają być dokonywane transakcje. Irytujące jest iągłe wybieranie z którego chce się dokonać przelewu.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 87 z 1 332 (50 872 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Stonish napisali:
Trochę z innej beczki. Jak można ustawić żeby bankowość internetowa zawsze otwierała się w nowym systemie? Trochę irytujące ze musze się za każdym razem przełączać.
Obecnej wersji nie wyłączymy przynajmniej do końca 2016 r. Nowy system wdrażamy etapami i nie wszystkie funkcje są w nim jeszcze dostępne. Dlatego obecnie możesz korzystać z obu wersji logując się bezpośrednio przez ING BankOnLine. Po zalogowaniu do konta możesz przełączać się pomiędzy obiema wersjami.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
538
120
04-09-2015
Wiadomość 88 z 1 332 (50 844 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


tex napisali:

Wyszukiwarka znajduje (wyświetla) 3 razy tego samego odbiorcę oprócz przelewów oczywiście. A zapisany jest tylko jeden o szukanej nazwie.


W formularzu Wykonaj transakcję system wyszukuje, oprócz zapisanego wzorca, również transakcje z historii, w których znajduje się szukana fraza.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 89 z 1 332 (50 790 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

"W formularzu Wykonaj transakcję system wyszukuje, oprócz zapisanego wzorca, również transakcje z historii, w których znajduje się szukana fraza."

 

Wiem. Oprócz historii system wyświetla (wyszukuje) trzykrotnie tego samego odbiorcę a mam zapisany tylko jeden wzorzec.

Nie są to historyczne przelewy lecz trzykrotnie wyświetlony ten sam wzorzec.

Odpowiedz
0 Lajków
tex
tex
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
05-12-2015
Wiadomość 90 z 1 332 (50 794 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Witam ja mam zablokowane konto od wczoraj a są na nim środki od dzieci nie mam dostępu by je wypłacić nawet nie wiem za co

18-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy