Odpowiedz

Zmiana kolejności kont

Dzień dobry,

 

właśnie założyłam u was konto oszczędnościowe, i teraz kiedy chce wykonać przelew - automatycznie system chce wykonać przelew z konta oszczędnościowego, czy można jakoś to zmienić ? Tak aby pierwszym wyborem było normalne konto ?
Bardzo to denerwujące... mam nadzieję, że jest jakaś na to rada. 
Dodam, że w przypadku konta firmowego nie mam takiego problemu. 

Odpowiedz
0 Lajków
legenwfidary
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-02-2018
Wiadomość 1 z 20 (45 423 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

[ Edytowane ]

legenwfidary, możesz za pomocą bankowości internetowej zmienić konto domyślne. 
Zaloguj się do Mojego ING i u dołu ekranu kliknij w opcję: Poprzednia wersja systemu. Następnie wybierz ikonę:
Moje finanse > Wybrane konto > Opcje > Ustaw jako rachunek domyślny. 

To powinno rozwiązać Twój problem Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1071
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 20 (45 365 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Witam,

 

Czy obecnie, kiedy nie ma już możliwości przejścia do starego widoku, można zmienić kolejność kont, ustawienia innego konta jako domyślne? Głównie chodzi o moment kiedy wykonuję szybki przelew lub przelew BLIK i notorycznie jako pierwsze ustawione jest konto, które założyłem u Państwa jako pierwsze.

lookash
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
18
23-03-2017
Wiadomość 3 z 20 (43 831 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

[ Edytowane ]

Konto z którego chcesz realizować szybki przelew, wybierasz podczas ustawiania skrótu. Dzięki temu podczas zlecenia przelewu, nie będziesz musiał go zmieniać za każdym razem. W Moim ING domyślnie do przelewów podstawia się konto, które zostało otwarte jako pierwsze. Układ nie jest wynikiem błędu - nie możesz go edytować. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 20 (43 756 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Witam,

 

w chwili obecnej przy próbie wykonywania transkacji jako domyślne konto pojawia mi się konto, które utworzyłem jako ostatnie. Chciałbym zmienić aby domyślnym było moje konto główne. W zasadzie te, które zostało utworzone jako pierwsze, najstarsze. Jak mogę to zrobić?

mrrico
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
15-05-2019
Wiadomość 5 z 20 (39 573 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Niestety nie możesz zmienić tych ustawień Emotikon: Smutny Za każdym razem,gdy wykonujesz przelew lub inną dyspozycję musisz pamiętać o wyborze konta.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
312
61
04-09-2015
Wiadomość 6 z 20 (39 526 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Dzień dobry.

Mam ten sam kłopot, ale już nie mam dostępnej starej wersji systemu.

Obecnie przy robieniu przelewu domyślnie ustawia mi się konto oszczędnościowe co jest mocno irytujące.

Jeśli nie mogę tego zmienić sam, czy mogę wysłać gdzieś zgłoszenie o zmianę domyślnego konta ?

To bardzo ważne dla mnie bo już narobiłem sobie kłopotów przez błędne przelewy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek777
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-12-2019
Wiadomość 7 z 20 (35 582 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Dzień dobry, 

przykro mi, domyślnego konta nie możesz zmienić Emotikon: Smutny Wysyłając przelew, pamiętaj o wyborze konta. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 8 z 20 (35 506 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Witam, czy naprawdę w ciągu roku nie została dodana opcja ustawiania konta domyślnego? 😱 Przegrzebałam całą aplikację i nie widzę takiej opcji... Czy jest szansa na dodanie tej funkcjonalności?
Karolina_Ur
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
10-12-2020
Wiadomość 9 z 20 (29 136 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Karolina_Ur, przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
551
122
19-03-2018
Wiadomość 10 z 20 (29 084 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING - Aplikacja - Błednie działające skróty, fatalny schemat ikon, ankieta oceny aplikacji oszukana

Witam,
W aplikacji po aktualizacji zostały 3 duże błędy nie do zaakceptowania.
1. Po wybraniu skrótu konta przed zalogowaniem przez face id nie przechodzimy do wybranego konta lecz zawsze do widoku pods...

29-02-2024
Re: NOWY RAPORT BIK PO JAKIM CZASIE BANK POBIERZE

Witaj,
Twoja sprawa wymaga indywidualnej analizy. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych. Dlatego proszę, skontaktuj się z nami przez ING Business - Dokumenty i wiadomości - Nowa widomo

...

29-02-2024
Re: Re.: Operat szacunkowy - ile trwa?

A czy rzeczoznawca ma jakiś określony czas na skontaktowanie się z klientem i dostarczenie operatu do banku? Załóżmy 5/10 dni od daty zlecenia przez bank? Kontaktowałem się z doradcą i sprawa jest w t...

29-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy