Odpowiedz

Re: Zmiana kolejności kont

Podbijam temat. Funkcja bardzo by się przydała.Też mi ładuje konto, z którego nie chcę robić przelewów.

 

Czy odpowiedzialna jednostka już coś wymyśliła?

Może przywrócić możliwość przełączenia na starą wersję, skoro miała lepszą funkcjonalność?

Odpowiedz
0 Lajków
damian34
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
09-05-2020
Wiadomość 11 z 20 (8 855 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Mamy na uwadze temat zmiany konta domyślnego, ale trudno nam jeszcze pisać o konkretach.  



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 12 z 20 (8 839 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

ja mam w takim razie taki wniosek, aby ten wątek nie był z oznaczeniem gotowego rozwiązania, ponieważ posty oznaczone jako 'rozwiązanie' są nieaktualne/niemożliwe do wykonania i problem de facto istnieje. Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
M4ciek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
7
01-03-2021
Wiadomość 13 z 20 (8 732 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

@M4ciek Masz rację - usunęłam poprzednie takie oznaczenie do rozwiązania. 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 14 z 20 (8 718 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Ja rowniez chetnie skorzystalbym z takiej funkcji. Mam kilka konta i domyslnie podpowiada mi sie konto z ktorego na ogol nie chce robic przelewu wiec chcialbym to zmienic.

Odpowiedz
0 Lajków
Jacek4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-11-2021
Wiadomość 15 z 20 (7 905 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Twoją propozycję przekazałam do osób, które zajmują się Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
646
121
04-09-2015
Wiadomość 16 z 20 (7 872 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Dzień dobry,

Czy udało się wprowadzić funkcję ustawienia domyślnego konta?
Odpowiedz
0 Lajków
Darmin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-06-2023
Wiadomość 17 z 20 (5 232 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Aktualnie nie mamy tej funkcji. Przekazałem Twoją wiadomość do zespołu odpowiedzialnego za bankowość internetową. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 18 z 20 (5 136 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Zbliża się 2024 rok, wątek prowadzony jest od kilku lat. Proszę o weryfikację statusu zgłoszenia i czy taka w ogóle jest w backlogu zespołu programistycznego.

 

Mam w ING konto osobiste, oszczędnościowe i analogicznie konto firmowe i oszczędnościowe. Posługiwanie się aplikacją i wieczna zmiana konta to koszmar. Zachęcam kogoś kto to projektuje aby spróbował szybko kupić bilet autobusowy lub parkingowy. Ani razu nie podpowiedziało mi się właściwe konto. Z niezrozumiałych powodów do kupna biletów domyślnym jest konto osobiste oszczędnościowe a do parkowania oszczędnościowe firmowe.

 

zerknijcie jak to robi konkurencja, takie czynności to 2 kliknięcia bez potrzeby przedzierania się przez menu i wybierania wielu opcji.

Odpowiedz
0 Lajków
AnSk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
31-12-2023
Wiadomość 19 z 20 (3 349 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Czy doczekamy się może wprowadzania tej zmiany? Albo może niech nie znikają dane w formularzu przy zmianie konta. Jakiś czas temu aplikacja mobilna była zmieniana, a nie wprowadziliście tej funkcjonalności. 

Odpowiedz
0 Lajków
polinka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-01-2024
Wiadomość 20 z 20 (2 882 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?

07-10-2024
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

my składaliśmy wniosek 5/09, 24/09 przeszedł na punkt 5, podejmujemy ostateczną decyzję, ile czasu może potrwać podejmowanie

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy