Odpowiedz

Re: Zmiana kolejności kont

Podbijam temat. Funkcja bardzo by się przydała.Też mi ładuje konto, z którego nie chcę robić przelewów.

 

Czy odpowiedzialna jednostka już coś wymyśliła?

Może przywrócić możliwość przełączenia na starą wersję, skoro miała lepszą funkcjonalność?

Odpowiedz
0 Lajków
damian34
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
09-05-2020
Wiadomość 11 z 23 (13 671 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Mamy na uwadze temat zmiany konta domyślnego, ale trudno nam jeszcze pisać o konkretach.  



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 12 z 23 (13 655 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

ja mam w takim razie taki wniosek, aby ten wątek nie był z oznaczeniem gotowego rozwiązania, ponieważ posty oznaczone jako 'rozwiązanie' są nieaktualne/niemożliwe do wykonania i problem de facto istnieje. Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
M4ciek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
7
01-03-2021
Wiadomość 13 z 23 (13 548 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

@M4ciek Masz rację - usunęłam poprzednie takie oznaczenie do rozwiązania. 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 14 z 23 (13 534 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Ja rowniez chetnie skorzystalbym z takiej funkcji. Mam kilka konta i domyslnie podpowiada mi sie konto z ktorego na ogol nie chce robic przelewu wiec chcialbym to zmienic.

Odpowiedz
0 Lajków
Jacek4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-11-2021
Wiadomość 15 z 23 (12 721 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Twoją propozycję przekazałam do osób, które zajmują się Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 16 z 23 (12 688 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Dzień dobry,

Czy udało się wprowadzić funkcję ustawienia domyślnego konta?
Odpowiedz
0 Lajków
Darmin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-06-2023
Wiadomość 17 z 23 (10 048 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Aktualnie nie mamy tej funkcji. Przekazałem Twoją wiadomość do zespołu odpowiedzialnego za bankowość internetową. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
646
133
12-04-2017
Wiadomość 18 z 23 (9 952 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Zbliża się 2024 rok, wątek prowadzony jest od kilku lat. Proszę o weryfikację statusu zgłoszenia i czy taka w ogóle jest w backlogu zespołu programistycznego.

 

Mam w ING konto osobiste, oszczędnościowe i analogicznie konto firmowe i oszczędnościowe. Posługiwanie się aplikacją i wieczna zmiana konta to koszmar. Zachęcam kogoś kto to projektuje aby spróbował szybko kupić bilet autobusowy lub parkingowy. Ani razu nie podpowiedziało mi się właściwe konto. Z niezrozumiałych powodów do kupna biletów domyślnym jest konto osobiste oszczędnościowe a do parkowania oszczędnościowe firmowe.

 

zerknijcie jak to robi konkurencja, takie czynności to 2 kliknięcia bez potrzeby przedzierania się przez menu i wybierania wielu opcji.

AnSk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
31-12-2023
Wiadomość 19 z 23 (8 165 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Czy doczekamy się może wprowadzania tej zmiany? Albo może niech nie znikają dane w formularzu przy zmianie konta. Jakiś czas temu aplikacja mobilna była zmieniana, a nie wprowadziliście tej funkcjonalności. 

polinka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
31-01-2024
Wiadomość 20 z 23 (7 698 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy