15-02-2021 20:54
Podbijam temat. Funkcja bardzo by się przydała.Też mi ładuje konto, z którego nie chcę robić przelewów.
Czy odpowiedzialna jednostka już coś wymyśliła?
Może przywrócić możliwość przełączenia na starą wersję, skoro miała lepszą funkcjonalność?
16-02-2021 08:31
Mamy na uwadze temat zmiany konta domyślnego, ale trudno nam jeszcze pisać o konkretach.
01-03-2021 00:54
ja mam w takim razie taki wniosek, aby ten wątek nie był z oznaczeniem gotowego rozwiązania, ponieważ posty oznaczone jako 'rozwiązanie' są nieaktualne/niemożliwe do wykonania i problem de facto istnieje. Dziękuję.
01-03-2021 06:50
@M4ciek Masz rację - usunęłam poprzednie takie oznaczenie do rozwiązania.
07-11-2021 09:14
Ja rowniez chetnie skorzystalbym z takiej funkcji. Mam kilka konta i domyslnie podpowiada mi sie konto z ktorego na ogol nie chce robic przelewu wiec chcialbym to zmienic.
08-11-2021 08:43
Twoją propozycję przekazałam do osób, które zajmują się Moim ING.
16-06-2023 07:16
18-06-2023 10:19
Aktualnie nie mamy tej funkcji. Przekazałem Twoją wiadomość do zespołu odpowiedzialnego za bankowość internetową.
31-12-2023 13:32
Zbliża się 2024 rok, wątek prowadzony jest od kilku lat. Proszę o weryfikację statusu zgłoszenia i czy taka w ogóle jest w backlogu zespołu programistycznego.
Mam w ING konto osobiste, oszczędnościowe i analogicznie konto firmowe i oszczędnościowe. Posługiwanie się aplikacją i wieczna zmiana konta to koszmar. Zachęcam kogoś kto to projektuje aby spróbował szybko kupić bilet autobusowy lub parkingowy. Ani razu nie podpowiedziało mi się właściwe konto. Z niezrozumiałych powodów do kupna biletów domyślnym jest konto osobiste oszczędnościowe a do parkowania oszczędnościowe firmowe.
zerknijcie jak to robi konkurencja, takie czynności to 2 kliknięcia bez potrzeby przedzierania się przez menu i wybierania wielu opcji.
31-01-2024 11:35
Czy doczekamy się może wprowadzania tej zmiany? Albo może niech nie znikają dane w formularzu przy zmianie konta. Jakiś czas temu aplikacja mobilna była zmieniana, a nie wprowadziliście tej funkcjonalności.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |