23-02-2018 14:48
Dzień dobry,
właśnie założyłam u was konto oszczędnościowe, i teraz kiedy chce wykonać przelew - automatycznie system chce wykonać przelew z konta oszczędnościowego, czy można jakoś to zmienić ? Tak aby pierwszym wyborem było normalne konto ?
Bardzo to denerwujące... mam nadzieję, że jest jakaś na to rada.
Dodam, że w przypadku konta firmowego nie mam takiego problemu.
24-02-2018 15:04 | Edytowano: 24-02-2018 15:07
legenwfidary, możesz za pomocą bankowości internetowej zmienić konto domyślne.
Zaloguj się do Mojego ING i u dołu ekranu kliknij w opcję: Poprzednia wersja systemu. Następnie wybierz ikonę:
Moje finanse > Wybrane konto > Opcje > Ustaw jako rachunek domyślny.
To powinno rozwiązać Twój problem
21-08-2018 09:32
Witam,
Czy obecnie, kiedy nie ma już możliwości przejścia do starego widoku, można zmienić kolejność kont, ustawienia innego konta jako domyślne? Głównie chodzi o moment kiedy wykonuję szybki przelew lub przelew BLIK i notorycznie jako pierwsze ustawione jest konto, które założyłem u Państwa jako pierwsze.
22-08-2018 07:07 | Edytowano: 22-08-2018 07:09
Konto z którego chcesz realizować szybki przelew, wybierasz podczas ustawiania skrótu. Dzięki temu podczas zlecenia przelewu, nie będziesz musiał go zmieniać za każdym razem. W Moim ING domyślnie do przelewów podstawia się konto, które zostało otwarte jako pierwsze. Układ nie jest wynikiem błędu - nie możesz go edytować.
15-05-2019 14:41
Witam,
w chwili obecnej przy próbie wykonywania transkacji jako domyślne konto pojawia mi się konto, które utworzyłem jako ostatnie. Chciałbym zmienić aby domyślnym było moje konto główne. W zasadzie te, które zostało utworzone jako pierwsze, najstarsze. Jak mogę to zrobić?
16-05-2019 18:07
Niestety nie możesz zmienić tych ustawień Za każdym razem,gdy wykonujesz przelew lub inną dyspozycję musisz pamiętać o wyborze konta.
05-12-2019 22:30
Dzień dobry.
Mam ten sam kłopot, ale już nie mam dostępnej starej wersji systemu.
Obecnie przy robieniu przelewu domyślnie ustawia mi się konto oszczędnościowe co jest mocno irytujące.
Jeśli nie mogę tego zmienić sam, czy mogę wysłać gdzieś zgłoszenie o zmianę domyślnego konta ?
To bardzo ważne dla mnie bo już narobiłem sobie kłopotów przez błędne przelewy.
06-12-2019 22:50
Dzień dobry,
przykro mi, domyślnego konta nie możesz zmienić Wysyłając przelew, pamiętaj o wyborze konta.
10-12-2020 20:56
11-12-2020 21:00
Karolina_Ur, przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |