Odpowiedz

Re: Zmiana kolejności kont

Czy funkcja zamiany kolejności kont jest przynajmniej planowana? Już o dłuższego czasu śledzę ten wątek i nie ukrywam, że taka funkcjonalność bardzo by się przydała oraz zaoszczędziła niepotrzebnych nerwów.

Natanael1214
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
09-01-2025
Wiadomość 21 z 23 (724 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Dziękujemy za opinię, przekażę ją do działu zajmującego się naszą bankowością internetową.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
198
40
02-09-2021
Wiadomość 22 z 23 (682 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Również czekam z niecierpliwością na taką funkcjonalność. Drobna zmiana, a widać bardzo potrzebna użytkownikom, a że trzeba czekać na to ponad 6 lat? Szok, żeby nie powiedzieć, że wręcz kpina z klientów. Szkoda, że zamiast tego był czas na przeprojektowanie aplikacji mobilnej, czego nikt nie potrzebował, a sama aplikacja do dzisiaj jest gorsza niż przed wprowadzeniem zmian :/

Odpowiedz
0 Lajków
matt2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-02-2025
Wiadomość 23 z 23 (518 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy