09-01-2025 13:48
Czy funkcja zamiany kolejności kont jest przynajmniej planowana? Już o dłuższego czasu śledzę ten wątek i nie ukrywam, że taka funkcjonalność bardzo by się przydała oraz zaoszczędziła niepotrzebnych nerwów.
10-01-2025 14:03
Dziękujemy za opinię, przekażę ją do działu zajmującego się naszą bankowością internetową.
09-02-2025 12:06
Również czekam z niecierpliwością na taką funkcjonalność. Drobna zmiana, a widać bardzo potrzebna użytkownikom, a że trzeba czekać na to ponad 6 lat? Szok, żeby nie powiedzieć, że wręcz kpina z klientów. Szkoda, że zamiast tego był czas na przeprojektowanie aplikacji mobilnej, czego nikt nie potrzebował, a sama aplikacja do dzisiaj jest gorsza niż przed wprowadzeniem zmian :/
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 5 | |
| 4 |