09-01-2025 13:48
Czy funkcja zamiany kolejności kont jest przynajmniej planowana? Już o dłuższego czasu śledzę ten wątek i nie ukrywam, że taka funkcjonalność bardzo by się przydała oraz zaoszczędziła niepotrzebnych nerwów.
10-01-2025 14:03
Dziękujemy za opinię, przekażę ją do działu zajmującego się naszą bankowością internetową.
09-02-2025 12:06
Również czekam z niecierpliwością na taką funkcjonalność. Drobna zmiana, a widać bardzo potrzebna użytkownikom, a że trzeba czekać na to ponad 6 lat? Szok, żeby nie powiedzieć, że wręcz kpina z klientów. Szkoda, że zamiast tego był czas na przeprojektowanie aplikacji mobilnej, czego nikt nie potrzebował, a sama aplikacja do dzisiaj jest gorsza niż przed wprowadzeniem zmian :/
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |