Odpowiedz

Zmiana kolejności kont

Dzień dobry,

 

właśnie założyłam u was konto oszczędnościowe, i teraz kiedy chce wykonać przelew - automatycznie system chce wykonać przelew z konta oszczędnościowego, czy można jakoś to zmienić ? Tak aby pierwszym wyborem było normalne konto ?
Bardzo to denerwujące... mam nadzieję, że jest jakaś na to rada. 
Dodam, że w przypadku konta firmowego nie mam takiego problemu. 

Odpowiedz
0 Lajków
legenwfidary
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-02-2018
Wiadomość 1 z 22 (54 959 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

[ Edytowane ]

legenwfidary, możesz za pomocą bankowości internetowej zmienić konto domyślne. 
Zaloguj się do Mojego ING i u dołu ekranu kliknij w opcję: Poprzednia wersja systemu. Następnie wybierz ikonę:
Moje finanse > Wybrane konto > Opcje > Ustaw jako rachunek domyślny. 

To powinno rozwiązać Twój problem Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 22 (54 901 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Witam,

 

Czy obecnie, kiedy nie ma już możliwości przejścia do starego widoku, można zmienić kolejność kont, ustawienia innego konta jako domyślne? Głównie chodzi o moment kiedy wykonuję szybki przelew lub przelew BLIK i notorycznie jako pierwsze ustawione jest konto, które założyłem u Państwa jako pierwsze.

lookash
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
18
23-03-2017
Wiadomość 3 z 22 (53 367 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

[ Edytowane ]

Konto z którego chcesz realizować szybki przelew, wybierasz podczas ustawiania skrótu. Dzięki temu podczas zlecenia przelewu, nie będziesz musiał go zmieniać za każdym razem. W Moim ING domyślnie do przelewów podstawia się konto, które zostało otwarte jako pierwsze. Układ nie jest wynikiem błędu - nie możesz go edytować. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 22 (53 290 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Witam,

 

w chwili obecnej przy próbie wykonywania transkacji jako domyślne konto pojawia mi się konto, które utworzyłem jako ostatnie. Chciałbym zmienić aby domyślnym było moje konto główne. W zasadzie te, które zostało utworzone jako pierwsze, najstarsze. Jak mogę to zrobić?

mrrico
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
15-05-2019
Wiadomość 5 z 22 (49 107 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Niestety nie możesz zmienić tych ustawień Emotikon: Smutny Za każdym razem,gdy wykonujesz przelew lub inną dyspozycję musisz pamiętać o wyborze konta.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
343
66
04-09-2015
Wiadomość 6 z 22 (49 060 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Dzień dobry.

Mam ten sam kłopot, ale już nie mam dostępnej starej wersji systemu.

Obecnie przy robieniu przelewu domyślnie ustawia mi się konto oszczędnościowe co jest mocno irytujące.

Jeśli nie mogę tego zmienić sam, czy mogę wysłać gdzieś zgłoszenie o zmianę domyślnego konta ?

To bardzo ważne dla mnie bo już narobiłem sobie kłopotów przez błędne przelewy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek777
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-12-2019
Wiadomość 7 z 22 (45 116 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Dzień dobry, 

przykro mi, domyślnego konta nie możesz zmienić Emotikon: Smutny Wysyłając przelew, pamiętaj o wyborze konta. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 8 z 22 (45 039 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Witam, czy naprawdę w ciągu roku nie została dodana opcja ustawiania konta domyślnego? 😱 Przegrzebałam całą aplikację i nie widzę takiej opcji... Czy jest szansa na dodanie tej funkcjonalności?
Karolina_Ur
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
10-12-2020
Wiadomość 9 z 22 (38 669 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Karolina_Ur, przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 10 z 22 (38 617 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy