Odpowiedz
Highlighted

Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dzień dobry,

 

Temat przewija się regularnie na forum, ale mimo wszystko zapytam w nowym wątku.

Coś się w tym temacie ruszyło? Czy nadal ING będzie udawać, że dostępne kategorię są super świetne

i zgodne z sugestiami klientów (chciałbym poznać tych ludzi Emotikon: zakłopotany )?

 

W tej chwili cały ten "analizator" bardziej tylko irytuje niż pomaga zorientować się we własnych wydatkach, bo udostępnione

kategorie są kompletnie oderwane od realiów...

Kupując Hot-Doga na stacji system automatycznie ustawia kategorię "Samochód i transport", a chcąc ręcznie to zmienić nie wiadomo w co to wrzucić.

 

Nie mówiąc już o braku takich podstawowej kateogrii jak Hobby... Dalej nie wiem ile wydałem na znaczki.

Zamierzacie coś z tym zrobić? Ja myślę, że 3/4 klientów na to czeka. Coś co u konkurencji działa od dawna dla was jest rzeczą nie do przeskoczenia.

 

Pozdrawiam!

SkyFox
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
5
19-08-2018
Wiadomość 1 z 19 (8 927 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

A jeszcze jedno... Skoro nie da się zrobić własnych kategorii w przelewach to jaki cel przyświecał "Etykietom" przy dodawaniu Odbiorców?! Tutaj się da, a tam nie?!
SkyFox
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
5
19-08-2018
Wiadomość 2 z 19 (8 925 wyświetleń)

Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Popieram wprowadzenie większej ilości kategorii bo faktycznie obecnie mam taką opcje ale totalnie nie używam jej bo nie jest ona dokładna i tylko dezorientuje klienta o jego wydatkach Emotikon: Smutny

K_S
K_S
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
50
12
11-09-2018
Wiadomość 3 z 19 (8 892 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

SkyFox W tym roku nie planujemy wprowadzenia nowych kategorii lub możliwości edycji obecnych nazw.
Zapisaliśmy Wasze sugestie  na ten temat. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
580
125
07-06-2017
Wiadomość 4 z 19 (8 808 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

[ Edytowane ]

Czyli generalnie macie gdzieś sugestie klientów i nadal uważacie, że wasz analizator wydatków to cudowne narzędzie. ;-)

Niech będzie i tak.

 

p.

SkyFox
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
5
19-08-2018
Wiadomość 5 z 19 (8 804 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

W sumie śmieszna sytuacja bo w tamtym roku nie planowali i w tym roku już też nie planują.
Bardziej bym szanował moderatorów gdyby napisali wprost: wasz pomysł nie zostanie wprowadzony choćbyście nie wiem jak bardzo się starali
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 19 (7 815 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Witam,

Zgadzam się z tym co napisała SkyFox. Kiedyś korzystałem z mBank i ich analizator jest genialny. Można samemu tworzyć kategorię i zarządzać nimi. ING jest biedne w tym temacie :/ Niestety życie zmusiło do ING, ale życie toczy się jak koło do przodu Emotikon: Szczęśliwy

Kiedy można oczekiwać zmian i udoskonaleń w ING?!
Lukasus8105
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
1
08-09-2019
Wiadomość 7 z 19 (5 870 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Planujemy wprowadzić usprawnienia w tym zakresie w przyszłym roku, ale nie możemy podać jeszcze szczegółów. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
580
125
07-06-2017
Wiadomość 8 z 19 (5 825 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Wiadomo coś więcej na ten temat, czy nadal top secret?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 19 (4 771 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Potrzymamy Was jeszcze trochę w niepewności Emotikon: Szczęśliwy O szczegółach i zakresie wprowadzonych zmian poinformujemy w swoim czasie Emotikon: Szczęśliwy 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
127
27
04-09-2015
Wiadomość 10 z 19 (4 721 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Prośba o pilne rozpatrzenie reklamacji 022972/062020

Dziękuję za informację i numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku.

03-07-2020
Pytanie odnośnie decyzji wstępnej kredytu

Witam,

1. Mam wstępną decyzję przyznania kredytu na zakup nowego mieszkania od developera. Muszę teraz dostarczyć bankowi umowę developerską (póki co mam tylko rezerwacyjną). Jak długo średnio trzeba o

...

03-07-2020
Prośba o pilne rozpatrzenie reklamacji 022972/062020

Dzień dobry,

 

uprzejmie proszę o pilne rozpatrzenie reklamacji nr 022972/062020.

Stanowi ona odwołanie od reklamacji 018716/062020, w której to prosiłem Państwa o odwieszenie kredytu hipotecznego. Jedna

...

03-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy