21-02-2019 08:58
Dzień dobry,
Temat przewija się regularnie na forum, ale mimo wszystko zapytam w nowym wątku.
Coś się w tym temacie ruszyło? Czy nadal ING będzie udawać, że dostępne kategorię są super świetne
i zgodne z sugestiami klientów (chciałbym poznać tych ludzi )?
W tej chwili cały ten "analizator" bardziej tylko irytuje niż pomaga zorientować się we własnych wydatkach, bo udostępnione
kategorie są kompletnie oderwane od realiów...
Kupując Hot-Doga na stacji system automatycznie ustawia kategorię "Samochód i transport", a chcąc ręcznie to zmienić nie wiadomo w co to wrzucić.
Nie mówiąc już o braku takich podstawowej kateogrii jak Hobby... Dalej nie wiem ile wydałem na znaczki.
Zamierzacie coś z tym zrobić? Ja myślę, że 3/4 klientów na to czeka. Coś co u konkurencji działa od dawna dla was jest rzeczą nie do przeskoczenia.
Pozdrawiam!
21-02-2019 09:04
21-02-2019 19:00
Popieram wprowadzenie większej ilości kategorii bo faktycznie obecnie mam taką opcje ale totalnie nie używam jej bo nie jest ona dokładna i tylko dezorientuje klienta o jego wydatkach
25-02-2019 09:46
SkyFox W tym roku nie planujemy wprowadzenia nowych kategorii lub możliwości edycji obecnych nazw.
Zapisaliśmy Wasze sugestie na ten temat.
25-02-2019 09:58 | Edytowano: 25-02-2019 10:00
Czyli generalnie macie gdzieś sugestie klientów i nadal uważacie, że wasz analizator wydatków to cudowne narzędzie. ;-)
Niech będzie i tak.
p.
19-04-2019 18:53
08-09-2019 21:25
09-09-2019 08:37
Planujemy wprowadzić usprawnienia w tym zakresie w przyszłym roku, ale nie możemy podać jeszcze szczegółów.
13-11-2019 20:22
14-11-2019 20:26
Potrzymamy Was jeszcze trochę w niepewności O szczegółach i zakresie wprowadzonych zmian poinformujemy w swoim czasie
Hej,
Dokonałem zwrotu zamówienia w sklepie internetowym które ma konto firmowe w Ing. Aby otrzymać zwrot pieniędzy za odesłany towar zapłacony za pobraniem, musiałem uzupełnić formularz i podać tam num
... 10-11-2024Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |