Odpowiedz

Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dzień dobry,

 

Temat przewija się regularnie na forum, ale mimo wszystko zapytam w nowym wątku.

Coś się w tym temacie ruszyło? Czy nadal ING będzie udawać, że dostępne kategorię są super świetne

i zgodne z sugestiami klientów (chciałbym poznać tych ludzi Emotikon: zakłopotany )?

 

W tej chwili cały ten "analizator" bardziej tylko irytuje niż pomaga zorientować się we własnych wydatkach, bo udostępnione

kategorie są kompletnie oderwane od realiów...

Kupując Hot-Doga na stacji system automatycznie ustawia kategorię "Samochód i transport", a chcąc ręcznie to zmienić nie wiadomo w co to wrzucić.

 

Nie mówiąc już o braku takich podstawowej kateogrii jak Hobby... Dalej nie wiem ile wydałem na znaczki.

Zamierzacie coś z tym zrobić? Ja myślę, że 3/4 klientów na to czeka. Coś co u konkurencji działa od dawna dla was jest rzeczą nie do przeskoczenia.

 

Pozdrawiam!

SkyFox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
6
19-08-2018
Wiadomość 1 z 37 (26 095 wyświetleń)

Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

A jeszcze jedno... Skoro nie da się zrobić własnych kategorii w przelewach to jaki cel przyświecał "Etykietom" przy dodawaniu Odbiorców?! Tutaj się da, a tam nie?!
SkyFox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
6
19-08-2018
Wiadomość 2 z 37 (26 092 wyświetleń)

Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Popieram wprowadzenie większej ilości kategorii bo faktycznie obecnie mam taką opcje ale totalnie nie używam jej bo nie jest ona dokładna i tylko dezorientuje klienta o jego wydatkach Emotikon: Smutny

K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 3 z 37 (26 056 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

SkyFox W tym roku nie planujemy wprowadzenia nowych kategorii lub możliwości edycji obecnych nazw.
Zapisaliśmy Wasze sugestie  na ten temat. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 37 (25 970 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

[ Edytowane ]

Czyli generalnie macie gdzieś sugestie klientów i nadal uważacie, że wasz analizator wydatków to cudowne narzędzie. ;-)

Niech będzie i tak.

 

p.

SkyFox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
6
19-08-2018
Wiadomość 5 z 37 (25 966 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

W sumie śmieszna sytuacja bo w tamtym roku nie planowali i w tym roku już też nie planują.
Bardziej bym szanował moderatorów gdyby napisali wprost: wasz pomysł nie zostanie wprowadzony choćbyście nie wiem jak bardzo się starali
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 37 (24 977 wyświetleń)

Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Witam,

Zgadzam się z tym co napisała SkyFox. Kiedyś korzystałem z mBank i ich analizator jest genialny. Można samemu tworzyć kategorię i zarządzać nimi. ING jest biedne w tym temacie :/ Niestety życie zmusiło do ING, ale życie toczy się jak koło do przodu Emotikon: Szczęśliwy

Kiedy można oczekiwać zmian i udoskonaleń w ING?!
Lukasus8105
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
08-09-2019
Wiadomość 7 z 37 (23 030 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Planujemy wprowadzić usprawnienia w tym zakresie w przyszłym roku, ale nie możemy podać jeszcze szczegółów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 8 z 37 (22 984 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Wiadomo coś więcej na ten temat, czy nadal top secret?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 37 (21 929 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Potrzymamy Was jeszcze trochę w niepewności Emotikon: Szczęśliwy O szczegółach i zakresie wprowadzonych zmian poinformujemy w swoim czasie Emotikon: Szczęśliwy 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 10 z 37 (21 877 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Likwidacja placówki ING w Jaśle

Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Emotikon: Szczęśliwy Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality

...

31-10-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjaliści zajmujący się zajęciami są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

31-10-2024
Zmiana numeru telefonu na estoński.

Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam! 

31-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy