21-02-2019 08:58
Dzień dobry,
Temat przewija się regularnie na forum, ale mimo wszystko zapytam w nowym wątku.
Coś się w tym temacie ruszyło? Czy nadal ING będzie udawać, że dostępne kategorię są super świetne
i zgodne z sugestiami klientów (chciałbym poznać tych ludzi )?
W tej chwili cały ten "analizator" bardziej tylko irytuje niż pomaga zorientować się we własnych wydatkach, bo udostępnione
kategorie są kompletnie oderwane od realiów...
Kupując Hot-Doga na stacji system automatycznie ustawia kategorię "Samochód i transport", a chcąc ręcznie to zmienić nie wiadomo w co to wrzucić.
Nie mówiąc już o braku takich podstawowej kateogrii jak Hobby... Dalej nie wiem ile wydałem na znaczki.
Zamierzacie coś z tym zrobić? Ja myślę, że 3/4 klientów na to czeka. Coś co u konkurencji działa od dawna dla was jest rzeczą nie do przeskoczenia.
Pozdrawiam!
21-02-2019 09:04
21-02-2019 19:00
Popieram wprowadzenie większej ilości kategorii bo faktycznie obecnie mam taką opcje ale totalnie nie używam jej bo nie jest ona dokładna i tylko dezorientuje klienta o jego wydatkach
25-02-2019 09:46
SkyFox W tym roku nie planujemy wprowadzenia nowych kategorii lub możliwości edycji obecnych nazw.
Zapisaliśmy Wasze sugestie na ten temat.
25-02-2019 09:58 | Edytowano: 25-02-2019 10:00
Czyli generalnie macie gdzieś sugestie klientów i nadal uważacie, że wasz analizator wydatków to cudowne narzędzie. ;-)
Niech będzie i tak.
p.
19-04-2019 18:53
08-09-2019 21:25
09-09-2019 08:37
Planujemy wprowadzić usprawnienia w tym zakresie w przyszłym roku, ale nie możemy podać jeszcze szczegółów.
13-11-2019 20:22
14-11-2019 20:26
Potrzymamy Was jeszcze trochę w niepewności O szczegółach i zakresie wprowadzonych zmian poinformujemy w swoim czasie
Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-20251. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole
... 16-07-2025W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |