21-02-2019 08:58
Dzień dobry,
Temat przewija się regularnie na forum, ale mimo wszystko zapytam w nowym wątku.
Coś się w tym temacie ruszyło? Czy nadal ING będzie udawać, że dostępne kategorię są super świetne
i zgodne z sugestiami klientów (chciałbym poznać tych ludzi )?
W tej chwili cały ten "analizator" bardziej tylko irytuje niż pomaga zorientować się we własnych wydatkach, bo udostępnione
kategorie są kompletnie oderwane od realiów...
Kupując Hot-Doga na stacji system automatycznie ustawia kategorię "Samochód i transport", a chcąc ręcznie to zmienić nie wiadomo w co to wrzucić.
Nie mówiąc już o braku takich podstawowej kateogrii jak Hobby... Dalej nie wiem ile wydałem na znaczki.
Zamierzacie coś z tym zrobić? Ja myślę, że 3/4 klientów na to czeka. Coś co u konkurencji działa od dawna dla was jest rzeczą nie do przeskoczenia.
Pozdrawiam!
21-02-2019 09:04
21-02-2019 19:00
Popieram wprowadzenie większej ilości kategorii bo faktycznie obecnie mam taką opcje ale totalnie nie używam jej bo nie jest ona dokładna i tylko dezorientuje klienta o jego wydatkach
25-02-2019 09:46
SkyFox W tym roku nie planujemy wprowadzenia nowych kategorii lub możliwości edycji obecnych nazw.
Zapisaliśmy Wasze sugestie na ten temat.
25-02-2019 09:58 | Edytowano: 25-02-2019 10:00
Czyli generalnie macie gdzieś sugestie klientów i nadal uważacie, że wasz analizator wydatków to cudowne narzędzie. ;-)
Niech będzie i tak.
p.
19-04-2019 18:53
08-09-2019 21:25
09-09-2019 08:37
Planujemy wprowadzić usprawnienia w tym zakresie w przyszłym roku, ale nie możemy podać jeszcze szczegółów.
13-11-2019 20:22
14-11-2019 20:26
Potrzymamy Was jeszcze trochę w niepewności O szczegółach i zakresie wprowadzonych zmian poinformujemy w swoim czasie
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |