14-12-2016 23:58
W starej wersji systemu istnieje możliwość rejestracji telefonu komórkowego ze swojego konta w sekcji "Doładowanie telefonu". W nowej wersji nie znalazłam takiej opcji. Pytanie brzmi: zlikwidowano taką możliwość, czy trzeba jej szukać gdzie indziej? Rejestracja trwa do końca stycznia 2017.
15-12-2016 15:48
Dotyczy mojego poprzedniego wpisu. Nie polecam rejestracji tą drogą. Próbowałam kilkakrotnie dokonać rejestracji, bezskutecznie. Albo mnie wylogowywało, albo znikał mój operator, albo nie przyjęto numeru karty SIM , po czym stwierdzono błąd techniczny banku. Wcześniej syn próbował ze swojego konta zarejestrować swój telefon komórkowi i otrzymał informację, że należy się zgłosić w oddziale banku z dowodem tożsamości. Ktoś tu robi z nas balona.
15-12-2016 23:30
@erty W usłudze Moje ING telefon można zarejestrować w zakładce Oferta ING -> Karty i płatności telefonem -> Rejestracja numeru telefonu na kartę.
Chcielibyśmy sprawdzić błędy i problemy w trakcie rejestracji, dlatego proszę o kontakt przez usługę internetową, telefonicznie 32 357 00 69 lub z naszym oddziałem.
16-12-2016 10:36
MonikaC pisze:@erty W usłudze Moje ING telefon można zarejestrować w zakładce Oferta ING -> Karty i płatności telefonem -> Rejestracja numeru telefonu na kartę.
Chcielibyśmy sprawdzić błędy i problemy w trakcie rejestracji, dlatego proszę o kontakt przez usługę internetową, telefonicznie 32 357 00 69 lub z naszym oddziałem.
Rejestracja numeru telefonu ma kartę w nowej wersji systemu znajduje się w zakładce OfertaING - Promocje - Rejestracja numeru na kartę (nie w Kartach i płatnościach telefonem).
16-12-2016 10:42 | Edytowano: 16-12-2016 10:42
@erty Oczywiście masz rację ale nasza odpowiedź też jest poprawna. W zakładce Oferta ING-Karty i płatności telefonem również znajdziesz opcję rejstracji numeru telefonu na kartę
16-12-2016 18:30
MarcinB pisze:@erty Oczywiście masz rację ale nasza odpowiedź też jest poprawna. W zakładce Oferta ING-Karty i płatności telefonem również znajdziesz opcję rejstracji numeru telefonu na kartę
Rzeczywiście jest. Wcześniej nie schodziłam w dół strony, a w pierwszym rzędzie nie było. W tej nowej wersji trzeba schodzić do samego dołu, bo tam trzeba szukać informacji, które w starej wersji znajdowały się w panelu bocznym i tym samym były bardziej widoczne. Teraz wielkość ikon zmusza do przewijania strony. Może z czasem się przyzwyczaję...
14-07-2018 16:40
15-07-2018 06:42
Ta usługa nie jest dostępna w Moim ING. Kartę możesz zarejestrować na stronie operatora, w punktach handlowych z odpowiednim oznaczeniem oraz w salonach operatora sieci komórkowej.
17-03-2019 10:52
Oczywiście zrobiono to dla wygody klientów ING Banku
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |