Odpowiedz

Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

[ Edytowane ]
Obecnie nie ma możliwości zalogowania się profilem zaufanym ING do serwisu Twój e-pit
 
Po zalogowaniu się profilem zaufanym zostaje przekierowany na stronę z komunikatem:
 
"Nie udało się przetworzyć twojego zapytania.
Wystąpił nieoczekiwany błąd. 9005"
 
 
Przetestowane na trzech przeglądarkach: google chrome, mozilla oraz IE oraz na dwóch komputerach, jednym z Windows 7 i drugim z Windows 10
Moja żona, która ma też konto w ING po próbie logowania przez profil zaufany otrzymuje ten sam komunikat
Testowane na domowym wifi oraz hotspot z telefonu
 
WhiteRaven
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
05-10-2020
Wiadomość 1 z 9 (14 093 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Sprawdziłam i Profil Zaufany działa poprawnie. Nie mamy też informacji o pracach technicznych związanych z Profilem Zaufanym. Być może kłopot występuje na stronie, na której próbujesz się teraz zalogować. Prosimy, sprawdź informacje na stronie rządowej - w serwisie Twój e-pit.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (14 077 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Dzień dobry.

 

  Mam ten sam problem.

Nie da się wejść przez profil zaufany (ING) na e-pit.

 

Wyskakuje komunikat

"Wystąpił nieoczekiwany błąd. 9005"

 

                 Jakieś sugestie ?

BartłomiejS81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
06-10-2020
Wiadomość 3 z 9 (13 948 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@BartłomiejS81 Prosimy, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej lub po wybraniu trybu prywatnego / incognito. Jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, to zaloguj się z komputera. Logowanie do serwisu E-pit działa prawidłowo.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
604
129
12-04-2017
Wiadomość 4 z 9 (13 872 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Dziś działa bez problemu - nic nie zmieniałem, logowałem tak jak wcześniej, ta sama przeglądarka, ten sam tryb.

Najważniejsze, że już działa.

Odpowiedz
0 Lajków
BartłomiejS81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
06-10-2020
Wiadomość 5 z 9 (13 777 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@BartłomiejS81 Cieszę się, że udało Ci się już skorzystać z tej usługi. Dzięki za sygnał, że już wszystko działa Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
189
72
04-09-2015
Wiadomość 6 z 9 (13 711 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Dzień Dobry , 

próbowałam przez różne przeglądarki w profilu zaufanym  w ING rozliczyć PIT ale nie mam takiej opcji , 

Odpowiedz
0 Lajków
Ren
Ren
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-03-2022
Wiadomość 7 z 9 (10 699 wyświetleń)

Re: Re.: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@Ren w naszej bankowości nie rozliczysz PIT. Możesz to zrobić przez stronę ministerstwa. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 8 z 9 (10 655 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

A dlaczego to niby jakikolwiek bank ma rozliczać PIT? Z podatków rozliczamy się z budżetem Państwa (fiskusem Emotikon: Mrugający) a bankowość elektroniczna czyli posłużenie się profilem zaufanym służy tylko do weryfikacji naszej tożsamości. Możesz zalogować się do usługi e-pit danymi autoryzacyjnymi bez bankowości elektronicznej. 

Odpowiedz
0 Lajków
Anna_N
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
1
26-03-2022
Wiadomość 9 z 9 (10 604 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Przyłączam się do niezadowolenia przez wyłącznie tej funkcjonalności tracicie klienta. Pewnie was to nie obchodzi bo co taką dużą firmę obchodzi pare nic nie znaczących plotek.

14-05-2025
Re.: Kredyt hipoteczny na dom letniskowy

W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny 

13-05-2025
PARKOWANIE Z ING - FAKTURA

Dzień dobry.

Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania

...

13-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy