Bankowość internetowa

Odpowiedz

Profil zaufany - Coś poszło nie tak - Spróbuj ponownie

Dzień dobry,

przy próbie zalogowania do Profilu Zaufanego występuje błąd:
"Coś poszło nie tak"

Próba wykonana zarówno bezpośrednio przez stronę rządową jak i banku. 

Proszę o informację co w takim wypadku należy zrobić.

Odpowiedz
0 Lajków
Paulina2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 899 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - Coś poszło nie tak - Spróbuj ponownie

Wczoraj występowały chwilowe kłopoty z dostępem do Profilu Zaufanego. Nie działało m.in. logowanie.
Sprawdź proszę, czy możesz już korzystać ze swojego Profilu. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 858 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy