Bankowość internetowa

Odpowiedz

Profil zaufany - Coś poszło nie tak - Spróbuj ponownie

Dzień dobry,

przy próbie zalogowania do Profilu Zaufanego występuje błąd:
"Coś poszło nie tak"

Próba wykonana zarówno bezpośrednio przez stronę rządową jak i banku. 

Proszę o informację co w takim wypadku należy zrobić.

Odpowiedz
0 Lajków
Paulina2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 797 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - Coś poszło nie tak - Spróbuj ponownie

Wczoraj występowały chwilowe kłopoty z dostępem do Profilu Zaufanego. Nie działało m.in. logowanie.
Sprawdź proszę, czy możesz już korzystać ze swojego Profilu. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
523
114
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 756 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wykup obligacji - podatek

Zysk z obligacji kupionych z dyskontem (np. po 99% wartości nominalnej) i utrzymanych do wykupu opodatkowany jest w sposób zryczałtowany, czyli podatek płacony jest przez biuro maklerskie. Klienci nie

...

29-05-2023
Wykup obligacji - podatek

Witam wszystkich,

czy jeśli kupię obligacje na rynku wtórnym za np. 99% ceny i zaczekam do wykupu przez eminenta po wartości nominalnej to od tego 1% muszę odprowadzić podatek i wykazać w PIT-38 czy ja

...

29-05-2023
Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Brak możliwości dodania drugiej ikonki blika dla drugiego typu konta to chyba najwieksza wada obecnej aplikacji ing. Dziwię się że to nie zostało naprawione od tylu lat. Rozmawiałem ostatnio na jakimś

...

26-05-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy