Odpowiedz

Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

[ Edytowane ]
Obecnie nie ma możliwości zalogowania się profilem zaufanym ING do serwisu Twój e-pit
 
Po zalogowaniu się profilem zaufanym zostaje przekierowany na stronę z komunikatem:
 
"Nie udało się przetworzyć twojego zapytania.
Wystąpił nieoczekiwany błąd. 9005"
 
 
Przetestowane na trzech przeglądarkach: google chrome, mozilla oraz IE oraz na dwóch komputerach, jednym z Windows 7 i drugim z Windows 10
Moja żona, która ma też konto w ING po próbie logowania przez profil zaufany otrzymuje ten sam komunikat
Testowane na domowym wifi oraz hotspot z telefonu
 
WhiteRaven
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
05-10-2020
Wiadomość 1 z 9 (5 695 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Sprawdziłam i Profil Zaufany działa poprawnie. Nie mamy też informacji o pracach technicznych związanych z Profilem Zaufanym. Być może kłopot występuje na stronie, na której próbujesz się teraz zalogować. Prosimy, sprawdź informacje na stronie rządowej - w serwisie Twój e-pit.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
711
162
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (5 679 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Dzień dobry.

 

  Mam ten sam problem.

Nie da się wejść przez profil zaufany (ING) na e-pit.

 

Wyskakuje komunikat

"Wystąpił nieoczekiwany błąd. 9005"

 

                 Jakieś sugestie ?

BartłomiejS81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
06-10-2020
Wiadomość 3 z 9 (5 550 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@BartłomiejS81 Prosimy, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej lub po wybraniu trybu prywatnego / incognito. Jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, to zaloguj się z komputera. Logowanie do serwisu E-pit działa prawidłowo.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
430
102
12-04-2017
Wiadomość 4 z 9 (5 474 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Dziś działa bez problemu - nic nie zmieniałem, logowałem tak jak wcześniej, ta sama przeglądarka, ten sam tryb.

Najważniejsze, że już działa.

Odpowiedz
0 Lajków
BartłomiejS81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
06-10-2020
Wiadomość 5 z 9 (5 379 wyświetleń)

Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@BartłomiejS81 Cieszę się, że udało Ci się już skorzystać z tej usługi. Dzięki za sygnał, że już wszystko działa Emotikon: Szczęśliwy 

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
69
04-09-2015
Wiadomość 6 z 9 (5 313 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

Dzień Dobry , 

próbowałam przez różne przeglądarki w profilu zaufanym  w ING rozliczyć PIT ale nie mam takiej opcji , 

Odpowiedz
0 Lajków
Ren
Ren
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-03-2022
Wiadomość 7 z 9 (2 301 wyświetleń)

Re: Re.: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@Ren w naszej bankowości nie rozliczysz PIT. Możesz to zrobić przez stronę ministerstwa. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Moderator
Moderator icon
50
8
26-05-2021
Wiadomość 8 z 9 (2 257 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

A dlaczego to niby jakikolwiek bank ma rozliczać PIT? Z podatków rozliczamy się z budżetem Państwa (fiskusem Emotikon: Mrugający) a bankowość elektroniczna czyli posłużenie się profilem zaufanym służy tylko do weryfikacji naszej tożsamości. Możesz zalogować się do usługi e-pit danymi autoryzacyjnymi bez bankowości elektronicznej. 

Odpowiedz
0 Lajków
Anna_N
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-03-2022
Wiadomość 9 z 9 (2 206 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Harmonogram spłaty kredytu - po wakacjach kredytowych

Aktualne dane, znajdujące się w harmonogramie mogą się prezentować niepoprawnie. Taką informację dodaliśmy też w zakładce "Harmonogram" przy kredycie. Przepraszamy za utrudnienia.

19-08-2022
Restrukturyzacja

Hej!
Ile czekaliście na podpisanie dokumentów odnośnie restrukturyzacji kredytu?
Dostałam SMS-em 12 sierpnia informację o pozytywnej decyzji i że mam czekać na to, aż dokumenty będą gotowe.
Na czacie nie...

19-08-2022
Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Kontaktowałam się wczoraj z infolinią w tej sprawie i zgłosiłam błąd ale nikt nie był mi w stanie odpowiedzieć kiedy on zostanie usunięty... Czy tam w ogóle ktoś pracuje ????

19-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy