05-10-2020 22:47 – ostatnio edytowany 05-10-2020 23:24 przez AgnieszkaBin
05-10-2020 23:38
Sprawdziłam i Profil Zaufany działa poprawnie. Nie mamy też informacji o pracach technicznych związanych z Profilem Zaufanym. Być może kłopot występuje na stronie, na której próbujesz się teraz zalogować. Prosimy, sprawdź informacje na stronie rządowej - w serwisie Twój e-pit.
06-10-2020 11:21
Dzień dobry.
Mam ten sam problem.
Nie da się wejść przez profil zaufany (ING) na e-pit.
Wyskakuje komunikat
"Wystąpił nieoczekiwany błąd. 9005"
Jakieś sugestie ?
07-10-2020 11:25
@BartłomiejS81 Prosimy, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej lub po wybraniu trybu prywatnego / incognito. Jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, to zaloguj się z komputera. Logowanie do serwisu E-pit działa prawidłowo.
09-10-2020 09:34
Dziś działa bez problemu - nic nie zmieniałem, logowałem tak jak wcześniej, ta sama przeglądarka, ten sam tryb.
Najważniejsze, że już działa.
10-10-2020 09:38
@BartłomiejS81 Cieszę się, że udało Ci się już skorzystać z tej usługi. Dzięki za sygnał, że już wszystko działa
24-03-2022 14:52
Dzień Dobry ,
próbowałam przez różne przeglądarki w profilu zaufanym w ING rozliczyć PIT ale nie mam takiej opcji ,
25-03-2022 14:58
@Ren w naszej bankowości nie rozliczysz PIT. Możesz to zrobić przez stronę ministerstwa.
26-03-2022 13:13
A dlaczego to niby jakikolwiek bank ma rozliczać PIT? Z podatków rozliczamy się z budżetem Państwa (fiskusem ) a bankowość elektroniczna czyli posłużenie się profilem zaufanym służy tylko do weryfikacji naszej tożsamości. Możesz zalogować się do usługi e-pit danymi autoryzacyjnymi bez bankowości elektronicznej.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |